پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (38)

همگامی با فرهنگ محلی

8 سال پیش ( 1394/10/12 )
پدیدآورنده : امیر آل علی  

بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای نشان دادن برتری خود با سطح درآمد، سال فعالیت، طرز فکر و عملکرد منحصر به فرد هستند. همواره از محل زندگی اشخاص بیشترین اطلاعات درباره شخص به دست می‌آید.برخی علاقه‌مند به زندگی شهری و برخی علاقه‌مند به زندگی کم هیاهوی روستایی هستند. نقطه اشتراک هر دو گروه آن است که هردو خواهان پیشرفت و توسعه منطقه و حتی محل زندگی خود هستند که این فرصتی طلایی برای روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.

ایده

تسکو، بزرگ‌ترین سوپرمارکت زنجیره‌ای بریتانیا از سال 1992 همه ساله مبلغی را صرف خرید رایانه برای مدارس می‌کند و مشتریان نیز می‌توانند با دریافت بن پس از خرید خود در این امر نیک سهیم باشند. طرح اجرایی ارزش‌های بسیار زیادی دارد که تنها در تشویق مردم به خرید بیشتر خلاصه نمی‌شود. بدون شک تنها دلیلی که باعث می‌شود تا مشتریان با طرح شما همکاری داشته باشند کمک به آبادانی منطقه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند.

چنین طرح‌هایی نه تنها وجهه خوبی به شرکت در نزد مشتریان می‌دهد بلکه باعث می‌شود تا کودکانی که از آن رایانه‌ها استفاده می‌کنند نیز نام این شرکت را برای همیشه به یاد داشته باشند. شرکت تسکو متعهد شده تا کودکانی را که در مدارس مجهز به این رایانه‌ها درس خوانده و نمرات عالی کسب کرده‌اند، استخدام کند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- یافتن طرحی که احساسات جامعه را درگیر آن سازد.

- به مقطعی یا دراز مدت بودن یک چنین طرح‌هایی فکر کرده و همیشه منافع شرکت خود را مد نظر داشته باشید.

- انجام کارهای خیرخواهانه گذشته از منافعی که دارد برای تقویت حس انسان دوستانه خود و افراد شرکت مفید است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M1Tscko0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه