یکشنبه, 22 تیر 1399 - 08:16

مشتریان بانک پاسارگاد می توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه آن آگاه شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک به منظور پیشبرد اهداف مشتری مداری و در راستای یکپارچه سازی فرآیند ثبت و پیگیری سوالات، نظرات، مغایرت ها، شکایت و ... اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده است. مشتریان می توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با این مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه های این بانک در سراسر کشور، وب‎سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل ( [email protected] ) اعلام کرده و پیگیری کنند.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک  پاسارگاد CRM

خدمات ارائه شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته است. به طوری که طبق آمار اعلام‏شده از سوی این بانک، در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از 100 هزار تماس به شکل های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفته شده است که نسبت به سه ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 158درصد داشته است. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت‎بانک و موبایل بانک)، استعلام حواله های بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و ... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس درخصوص آنها با مرکز صورت می گیرد. در ادامه گزارش حاضر، بخش هایی از این سامانه و خدماتی را که به مشتریان ارائه می دهد، می خوانید.

سامانه تلفنی بانک پاسارگاد

مشتریان و ذی نفعان بانک پاسارگاد می توانند به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروه های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش ها و دسترسی های لازم به سامانه های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 97درصد از تماس ها هستند.

ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری و پیگیری درخواست ها

در مرحله اول هم میهنان با ورود به سامانه CRM به آدرس (https://www.bpi.ir/crm) ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می کنند. در مرحله بعد سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می کنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارش های آنها توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید. در نهایت در این مرحله می توانند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کنند. این سامانه قابل استفاده برای عموم مردم –چه مشتری بانک پاسارگاد باشند و چه مشتری این بانک نباشند- است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط آنان براساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا می کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع درخواست اعم از سؤال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی، با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می دهد و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. مشتری می تواند جوایز موردنظر خود را انتخاب و دریافت کند.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته

در صفحه مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده است، همراه با پاسخ ثبت می شود. با توجه به درصد بالای پرسش درخصوص بخش های ذکرشده، این قسمت می تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطرنشان می شود این سؤالات و پاسخ های آنها به دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک وجود دارند، به صورت لحظه ای به‎روزرسانی می شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید