جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

تکنولوژی بازاریابی از پلتفرم های بازاریابی محتوایی گرفته تا راه حل های مدیریت شبکه های اجتماعی، به افزایش چشمگیر سوددهی تجارت ها کمک می کند. اما در بازار امروزی، محصولات تکنولوژی بازاریابی بسیار زیادی وجود دارند که انتخاب از میان آنها امری چالش برانگیز خواهد بود. اگر به دنبال ایجاد ارزش برای تجارت خود هستید، باید انتخاب تان را از میان بهترین ها انجام دهید.

در ادامه به برخی از کلیدی ترین ابزار بازاریابی اشاره خواهیم کرد.

1. ابزار بازاریابی محتوا

با استفاده از ابزار بازاریابی محتوا، تیم شما می تواند به فعالیت های مختلفی به منظور مدیریت بازاریابی محتوا بپردازد. این فعالیت ها شامل مدیریت همکاری استراتژی محتوا و فعالیت های مختلف تولیدکنندگان، سرپرستان و توزیع کنندگان محتوا می شود. استفاده از این ابزار همچنین می تواند به بهبود مراحل پخش و یا بازاریابی کراس-چنل سنتی منجر شود. شما باید نوعی از ابزار بازاریابی محتوا را انتخاب کنید که توانایی انجام فعالیت های متنوع بازاریابی محتوا را از یک دفتر مرکزی داشته باشد و با استفاده بیشتر از آن، به مدیریت سریع تر محتوا کمک کند. برای مثال ابزار بازاریابی محتوای Contently در اندازه گیری محتوا و تسهیل تولید با امکاناتی مانند تگ کردن قدرتمند و تقویم تولید، به شما کمک خواهد کرد.

مطلب مرتبط: ابزارهای بازاریابی

2. مدیریت کمپین کراس چنل

بسیاری از فروشندگان نرم افزار مانندAdobe، SAS، Oracle، IBM وCheetah Digital، ابزارهای مدیریت کمپین کراس چنل را ارائه می کنند. این ابزارها در واکاوی حمایت مشتریان، گروه بندی و مدیریت داده های مشتریان به کاربران کمک می کنند. همچنین می توانید از این ابزار تکنولوژی بازاریابی در سطح تشکیلاتی و به منظور مدیریت گردش کاری با ابزارهایی که به شما در طراحی، اندازه گیری و انجام کمپین های آنلاین و آفلاین کمک می کنند، استفاده کنید. با یک ابزار مدیریت کمپین کراس چنل می توانید قابلیت های خود را با استفاده از تکنولوژی در تمامی کانال ها، مانند پیش بینی واکاوی، بهینه سازی کنید.

3. راه حل های هویتی کراس چنل

برای رساندن پیام صحیح به مخاطب هدف، توانایی درک و تطابق داده های مشتریان از قسمت های مختلف اهمیت بسیاری دارد. به وسیله راه حل هویتی کراس چنل، می توانید با اتصال داده ها از وسایل و کانال های مختلف برای ساخت یک پروفایل منسجم از مشتریان، بازاریابی بومی را تسهیل کنید. راه حل هویتی کراس چنل همچنین به دلیل کمک در تسهیل شخصی سازی و دارا بودن یک استراتژی بازاریابی هدف قدرتمند، به تجارت شما ارزش می بخشد. برای مثال برخی از راه حل ها به شما در جمع آوری کامل نقطه نظرهای مخاطبان هدف و اطلاعات ایشان، شامل داده های جمعیت شناسی برای هر مصرف کننده و براساس دستگاهی که با آن از کمپین شما دیدن کرده است، کمک می کنند.

4. مدیریت اولویت سرمایه گذاری

درحالی که مقصود اصلی به دست آوردن بیشترین تعداد مخاطبان هدف است، همچنان احترام به خواسته های آنها اهمیت بسزایی دارد. با مدیریت اولویت سرمایه گذاری می توانید خواسته های مصرف کنندگان در کانال های مختلف را مدیریت و تأیید کنید. ابزارهای این نوع مدیریت را فروشندگانی مانندMarketo، Adobe و IBM ارائه و به شما برای انجام خواسته های مشتریان، مانند تعداد ایمیل هایی که می خواهند در هفته دریافت کنند، کمک می کنند. این ابزار همچنین برای کاهش و یا حذف پیام های اضافی به منظور ایجاد اعتماد و شخصی سازی هرچه بهتر پیام های بازاریابی برای مشتریان هدف، به شما کمک می کند.

5. ارائه دهندگان خدمات ایمیل

با کمک ارائه دهنده خدمات ایمیل، می توانید به وسیله تکنولوژی ابری، ایمیل هایی را برای بازاریابی بسازید و از آنها استفاده کنید. به دنبال فروشندگانی باشید که برای ایجاد ارزش در کمپین های بازاریابی ایمیل با تسهیل تعدد ارتباط با مشتریان با هزینه ای پایین، به شما کمک کنند. برای مثال، ابزار Agility Harmony از شرکت Epsilon برای ساخت گروه های ایمیلی براساس رفتار آنلاین، سلایق و تاریخچه خرید و فروش مشتریان به شما و در هدف گذاری بهتر مشتریان برای ارسال محتوای مربوط به وسیله ایمیل به کاربران کمک می کند.

6. پلتفرم های تکنولوژی وفاداری

مدیریت برنامه وفاداری برای حفظ مشتریان الزامی است. به منظور مدیریت مؤثر برنامه های وفاداری، به دنبال پلتفرمی باشید که دارای قابلیت های مختلفی مانند گزارش، انجام تبادلات، مدیریت جوایز و داده های اعضا باشد.

با استفاده از تکنولوژی پلتفرم های وفاداری می توانید به صورتی مؤثر مشتریانی را که به شما وفادار هستند با جمع آوری اطلاعات از مشتریان فعلی شناسایی و کنترل و از انگیزه ها، رفتارها و نیازهای آنان درک بهتری پیدا کنید.

7. راه حل های مدیریت شبکه های اجتماعی

پیام برند شما باید در تمامی کانال ها از جمله شبکه های اجتماعی، منسجم باشد. به وسیله راه حل های مدیریت شبکه های اجتماعی از انسجام پست های خود با دستورالعمل های برند و گفتار های قبلی و صرف نظر از شخصی که پیام را ارسال می کند، مطمئن شوید.

این ابزار تکنولوژی بازاریابی برای شرکت هایی که در سراسر دنیا تیم های مختلفی دارند کاربردی است و به شما برای ارائه پاسخ به نظرات و کنترل و انتشار پست ها کمک می کند. این ابزار همچنین با قابلیت های دیگری مانند بازبینی، امتیازدهی و اندازه گیری اجتماعی قابل ادغام است.

مطلب مرتبط: جعبه ابزار بازاریابی

کلام آخر

در نهایت درک این امر که کدام یک از محصولات تکنولوژی بازاریابی برای تجارت شما بهتر است، به دانش لازم در مورد نیازهای تجارت شما و همچنین شناخت مرحله ای که تجارت در آن قرار دارد، نیازمند است. اگر در مرحله رشد هستید سرمایه گذاری در تکنولوژی هایی مانند پلتفرم های بازاریابی محتوایی و مدیریت محتوایی کراس چنل به منظور افزایش مخاطبان هدف، حائز اهمیت و برای شرکت هایی که دارای مشتریان بسیار زیادی هستند، حفظ آنها کلیدی است.

مدیریت سازمانی خواسته ها، تکنولوژی پلتفرم های وفاداری و راه حل های مدیریت شبکه های اجتماعی به شما در حفظ مشتریان کمک می کنند. با شناخت نیازهای تجارت خود می توانید بهترین ابزار تکنولوژی بازاریابی را انتخاب کنید.

منبع : forbes
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mHPxDS91
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه