جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت چندکاره

بسیاری از آقایان برای اینکه کمتر به آرایشگاه مراجعه کنند برای خود اقدام به تهیه ماشین های اصلاح میکنند، موزر نیز یکی از ماشین های اصلاح قدیمی و معروف است که هر کدام از آقایان حداقل یک بار در آرایشگاه یا منزل موهایشان را با آن اصلاح کرده اند. این ماشین اصلاح که به موزر 1400 هم معروف است در سال های اخیر با اینکه انواع ریش تراش ها وارد بازار شده است باز هم به دلیل کیفیت بالا توانسته است طرفداران همیشگی خود را داشته باشد. دقت کنید که این ماشین اصلاح دارای دارای دو نسخه بی کیفیت که درجه 2 گفته میشود و با کیفیت که به عنوان درجه یک و اصلی عرضه شده است و تمامی مارک هایی که از کشور سازنده بر روی آن وجود دارد به صورت حک شده بوده و با کشیدن نوک انگشت ها بر روی آن حک شدگی آن مشخص است.

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت چندکاره شانه دار

روش تشخیص ماشین اصلاح اصل از تقلبی:

توجه کنید که ماشین اصلاح موزر دارای دو نوع درجه 1 و درجه 2 است که نوع درجه یک که مارک ساخت آلمان آن به صورت حک شده در زیر تیغه ها متمایز از درجه 2 است به عنوان اصلی شناخته شده و دارای تفاوت های زیر از نظر این فروشگاه می باشد و همچنین فقط موارد و ملاک های فوق به عنوان جنس اصلی و درجه 1 برای ما شناخته خواهد شد.

  1. در موزر اصلی در زیر تیغه ها مارک ساخت آلمان به صورت حک شده وجود دارد درحالیکه در موزرهای درجه دو یا ساخت آلمان وجود ندارد یاه به صورت حک شده نیست.
  2. در قسمت روی دستگاه و برچسب فلزی یا آلمنیومی نیز ساخت آلمان به صورت حک شده درج شده است و در نمونه تقلبی نیز مارک کشور مبداء به صورت حک شده نمی باشد.
  3. پیچ های موزر اصلی به شکل ستاره ای است درحالیکه در موزرهای فیک این پیچ ها به شکل چهارسو یا دو سو می باشد.

طرز استفاده از ماشین اصلاح MOSER :

طرز استفاده از ماشین های اصلاح را چه در برند موزر و چه سایر برندهایی مانند فیلیپس تقریبا همه آقایان با آن آشنا هستند و کارکرد آنها تقریبا شبیه به هم است. اما در رابطه با این برند که هم به عنوان ماشین اصلاح صورت و خط زن کارایی دارد و هم ماشین اصلاح و پیرایش موها ما به صورت مختصر توضیحاتی درج میکنیم تا مصرف کنندگان بتوانند عمر دستگاه و راندمان محصول را افزایش دهند. در بسته و کارتن موزر یک عدد روغن برای روغن کاری تیغه ها وجود دارد و همچنین برس برای تمیز کردن شانه ها بعد از اصلاح. بعد از هر اصلاح سر و صورت پیشنهاد میشود با برس آن تیغه ها را تمیز کنید و در جعبه آن بگذارید. همچنین از روغن موجود در بسته به طور مرتب اقدام به روغن کاری تیغه ها کنید. برای روغن کاری کافیست چند قطره روغن به قسمت های مختلف تیغه ماشین اصلاح خود چکانده و سپس دستگاه را روشن کنید تا روغن در تمامی قسمت تیغه ها و لابلای آنها مالیده شده و پخش شود که با اینکار عمل عمر تیغه ها بیشتر شده و در حین اصلاح دچار گیر کردن نخواهد شد.

ویژگی های فنی ماشین ریش تراش و اصلاح سر :

موزر با اسم لاتین Moser با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح محسوب میشود و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر دارای قیمتی مناسب است. جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت این برند، مدل قدیمی 1400 بیشترین طرفدار و محبوبیت را به دلیل کیفیت بالا دارد و در حقیقت باید گفت به خاطر کیفیت و کارایی این مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند.

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت چندکاره شانه دار

موزر 1400 سری اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند. در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان نمایانگر می باشد.

جنس تیغه های موزر از جنس استیل و ضد زنگ است اما روغن کاری آن باعث میشود تیغه ها عمر بیشتری کرده و همچنین صدای تیغه ها در زمان استفاده کمتر باشد که به دنبال آن فشار کمتری به موتور موزر وارد شده و عمر دستگاه شما بیشتر میشود. با کمک اهرمی که برای تغییر اندازه اصلاح شرح داده شد میتوان اندازه ای بین یک دهم میلی متر تا سه میلی متر را برای اندازه موها تنظیم کرد. موتور این ماشین اصلاح قدرت مند سرعتی حدود شش هزار دور در شصت ثانیه ایجاد میکند و در نتیجه کار اصلاح و پیرایش را بسیار سریع انجام میدهد. برخلاف برخی ایده های غلط این ماشین اصلاح لرزش و صدای زیادی ایجاد نمیکند، بلکه در واقع همان لرزش اندک که شبیه به ویبره دستگاه های ماساژ است برای قدرت موتور ایجاد میگردد. یک عدد شانه به همراه دستگاه در بسته بندی آن وجود دارد که میتوانید از آن موها را در اندازه بلندتر اصلاح کنید. نصب شانه ها بر روی این مدل کاری آسان است و دارای حالتی کشویی است که به راحتی میتوان آن را جاگذاری و یا خارج کرد.

نگاهی به بیشینه این ماشین اصلاح سر و صورت:

عوامی مانند کیفیت بالای موزر، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین شکل منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد. اما نگاهی به گذشته و ساخت و تلید موزر برای شما هم جالب می باشد. اولین ماشین اصلاح الکترونیکی توسط یک فرد به نام لئو جی در کشور آمریکا در سال 1918 میلادی اختراع و تولید شد. همین ماشین اصلاح  الکتریکی عاملی شد تا طی دهه های بعد با شکل های دیگری و مدل های پیشرفته تری تولید و روانه بازار شود. در نهایت در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا مدل 1400 تولید وبه سرعت محبوب شد و شهرت جهانی یافت. موزر نیز تا به امروز بیش از 35 میلیون دستگاه تولید داشته است. جالب است بدانید مدل قوی تر همین موزر برای اصلاح مو و پشم گوسفندان در سال 1974 تولید شد. در سال 2001 موزر کمی پیشرفته تر شد و موزر شارژی با همان اسم سابق روانه بازار شد. اما نتوانست محبوبیت موزر 1400 را به دست آورده و مانند آن پر طرفدار شود. با اینکه بیش از 50 سال از تولید اولین ماشین اصلاح موزر به همان سبک اولیه تولید خود میگذرد، اما همچنان این برند پرچمدار ماشین های اصلاح سر و صورت است و طرفداران آن روز افزون می باشد.

منبع

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Rhfrx3wG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه