جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هر سال، صدها کتاب کسب و کار عالی منتشر می شود که البته خواندن همه آنها ممکن نیست. اما بهترین کتاب های آموزش کسب و کار قادرند مدت ها پس از تاریخ انتشار، خوانندگان زیادی را به خود جلب کنند. یکی از فواید خواندن کتاب با موضوع کسب و کار این است که باعث می شود جلوی اشتباهات تکراری گرفته شود و در نتیجه کسب و کارهای کمتری با شکست مواجه شوند. تعداد بهترین کتاب های آموزش کسب و کار بسیار زیاد است بنابراین باید از بین آنها به خوبی انتخاب کرد؛ کتاب مناسبی باید انتخاب شود که آموزنده و راه گشا باشد.

اما بهترین کتاب های آموزش کسب و کار کدام ها هستند؟ چه کتاب مناسبی را می توان برای مطالعه انتخاب کرد. موضوعی که در ادامه به آن پرداخته ایم، معرفی بهترین کتاب های آموزش کسب و کار است. همراه ما باشید.

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

انگیزه

•    اثر: Daniel Pink

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

این کتاب توسط Daniel Pink تحت عنوان Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us منتشر شده که راهکارهایی نو برای خلق دنیایی نو ارائه کرده است. Pink معتقد است که آنچه به ما انگیزه می دهد، نیاز ما به هدایت زندگی خود، یادگیری چیزهای جدید و انجام بهتر امور است. در این کتاب، سه عنصر انگیزه ی واقعی تحت عنوان های استقلال، تسلط و هدف یاد می شوند و راهکارهای هوشمندانه و شگفت آوری برای به کارگیری این سه عنصر در عمل ارائه می شود.

راهنمای اصلی کسب و کار

•    اثر: کوین هرینگتون

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

این کتاب فقط یک کتاب دیگر درباره موفقیت در کارآفرینی نیست و چیزی بیش از آن است. اگر می خواهید یاد بگیرید «کوین هرینگتون» چگونه بیش از بیست کسب و کار راه اندازی کرد که هر کدام بیش از صد میلیون دلار فروش داشتند، این کتاب برای شما مناسب است.

اگر دنبال راه ساده ای برای رسیدگی به کسب و کارتان با ذهنیت و گام های عملیاتی خاصی هستید که باعث موفقیت شما در کارآفرینی شود، این کتاب برای شما است.

راهنمای کارآفرینان

•    اثر: Steve Blank و Bob Dorf

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

کتاب راهنمای کارآفرینان، اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی کسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می دهد و قدم به قدم و با جزئیات کامل به کارآفرینان یاد می دهد که چگونه فرآیند کشف مشتری را در عمل پیاده کنند. خواندن این کتاب برای همه موسسان کسب وکارهای نوپا، سرمایه گذاران، کارآفرینان و مربیان مفید است.

سرسختی در زمینه پول آفرینی

•    اثر: Tony Robbins

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

Robbins در کتاب خود یک روند گام به گام برای تبدیل امور مالی و دستیابی سریع به اهداف پولی ارائه می دهد. اگر برای سرمایه گذاری در  کسب وکار خود صرفه جویی  کرده اید، این کتاب را بخوانید.

خواندن این کتاب برای هر کارآفرین مشتاقی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد مدیریت جنبه های مالی زندگی خود (هم شخصی و هم حرفه ای) است یا حتی یک فرد کارآزموده که آرزوی ادامه افزایش مهارت هایش را در ذهن می پروراند، می تواند مفید باشد.

جادوی بزرگ

•    اثر: Elizabeth Gilbert

5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی

نویسنده Gilbert در کتاب خود نگرش ها، رویکردها و عادت های لازم برای مقابله با ترس و رسیدن به آنچه هر کارآفرین دوست دارد را به اشتراک می گذارد تا کارآفرین بتواند یک زندگی خلاقانه داشته باشد. یک کارآفرین به کمک این کتاب می تواند راه حل چالش های موجود در کسب وکار خود را شناسا یی کند و اهداف بلندمدت خود را به واقعیت تبدیل کند.

منبع : techrato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HtqbaLhK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه