پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر در این باره تصریح کرد: راه اندازی این ۱۳ مرکز در راستای اقدامات جهادی و داوطلبانه سازمان در حوزه کارآفرینی برای جامعه هدف به ویژه اقشار کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب است تا با این رویکرد و اقدامات اثرگذار بتوانیم باری از دوش این قشر از جامعه برداریم.

افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی در تهران تا پایان سال جاری

به گفته وی، این سازمان در راستای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده، نسبت به افتتاح مراکز تخصصی و تسهیل کارآفرینی در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پویشی را تحت عنوان "دوشنبه های کارآفرینی" آغاز کرده و در این راستا در نظر داریم تا پایان سال ۱۳ مرکز تخصصی کارآفرینی به بهره برداری برسانیم که جزئیات هر یک از این مراکز در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و آمار مراکز در دست افتتاح، شاهد رشد ۳۵۰ درصدی عملکرد سازمان در این حوزه هستیم و با راه اندازی این مراکز تا پایان سال، شهرداری تهران به عنوان "تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام" با ایفای نقش تسهیل گری و مسئولیت اجتماعی با رویکرد جلب مشارکت های بخش خصوصی و گروه های جهادی، دسترس پذیری بهتر و بیشتر برای تمامی شهروندان تهرانی به این مراکز را فراهم می کند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در صورت آغاز به کار رسمی این مراکز، یکی از دستاوردهای اولیه و ابتدایی کل این مراکز را می توان تسهیل گری جهت شکل گیری ۱۰۰ کسب و کار و ایجاد اشتغال حداقل ۸۰۰ شغل تا پایان سال بر شمرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XtFPkxv6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه