جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

4 ترند طراحی سایت در سال 2020

4 سال پیش ( 1398/12/26 )
پدیدآورنده : آنتونی سانتیاگو   پدیدآورنده : امیر آل علی  

یکی از الزامات موفقیت شما در استفاده از اینترنت، سایتی است که طراحی کرده اید. در این راستا آشنایی با آخرین ترندها، می تواند راهنمای عمل بسیار خوبی برای شما باشد. فراموش نکنید که یک سایت قدیمی ابدا برای مخاطب جذابیت لازم را نخواهد داشت. تحت این شرایط تفاوتی ندارد که محتوای شما از چه میزان کیفیتی برخوردار باشد. بدون شک شما بازنده خواهید بود. درواقع با توجه به این امر که در حال حاضر در یک دهه جدید به سر می بریم، ضروری است تا اقدامات جدیدی را در دستور کار خود قرار دهید. در همین راستا به بررسی چهار ترند برتر امسال در زمینه طراحی سایت خواهیم پرداخت. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ترندها تنها برای افرادی که قصد طراحی سایت دارند، دارای اهمیت نبوده و تمامی سایت ها باید از این موارد برای تغییر محیط کاربری و بازسازی استفاده کنند. 

1-طراحی سه‎بعدی

ترند طراحی سایت در سال 2020

طراحی های سه‎بعدی به علت این امر که برای مخاطبین تازگی دارد، بدون شک مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای مثال اگر در زمینه تولید کیف فعالیت دارید، می توانید از نمونه سه‎بعدی محصولات خود استفاده کرده و محیطی متفاوت را ایجاد کنید. برای درک بهتر این موضوع توصیه می-شود تا نمونه ای از این سایت ها را جست وجو کنید. برای مثال برند Gucci در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است. 

2-حالت تاریک 

Dark Mode در حال حاضر در بسیاری از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی به کار می رود. برطبق آن افراد می توانند در هنگام شب برای عدم آسیب رسیدن به چشمان، محیط کاربری را سیاه کنند. این امر باعث می شود تا فشار به مراتب کمتر به چشم وارد شود. بدون شک اگر سایت شما نیز از این قابلیت پشتیبانی کند، می توانید مخاطبین بیشتری را به سمت خود سوق داده و میزان ماندگاری آنها در سایت خود را افزایش دهید. در این رابطه برند اپل جزو نخستین سایت هایی است که این قابلیت را مورد استفاده قرار داده و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در نهایت به هر میزان که مخاطب بتواند تغییرات بیشتری را در این زمینه انجام دهد، بدون شک رضایت بالاتری را به دست خواهید آورد. برای مثال ممکن است مخاطب بخواهد کنتراست رنگ سایه صفحه را تغییر دهد. 

مطلب مرتبط: نکات طلایی طراحی سایت

3-انیمیشن 

انیمیشن ها به علت حالت پویایی که دارند، برای مخاطبین جذابیت بالایی را به همراه خواهد داشت. درواقع با استفاده از این بخش شما حتی می-توانید لوگو برند خود را نیز به صورت یک انیمیشن درآورید. برای مثال اپل می تواند سیبی را به نمایش درآورد که در حال گاز زده شدن توسط استیو جابز است. نکته جالب این است که انیمیشن ها باعث می شود تا دیگر سرعت سایت شما حتی اگر در بالاترین حد ممکن نباشد، چندان مورد توجه قرار نگیرد. در این رابطه مشاهده سایت Pieces، یک انتخاب خوب برای یادگیری بیشتر خواهد بود. 

4-طراحی مینیمالیستی 

هنر سادگی در اصطلاح تحت عنوان مینیمالیست معرفی می شود. درواقع در این روش شما باید سادگی را اصل اولیه خود بدانید. این موضوع به عنوان یک جنبش هنری مطرح شده است که شما نیز می توانید آن را در سایت خود پیاده‎سازی کنید. این امر باعث می شود تا مخاطب نیز راحتی خاصی را داشته باشد. برای مثال روی سایت INC به خوبی از این سبک استفاده کرده است. 

در آخر توجه داشته باشید که انتخاب میان این چهار ترند، کاملا به سلیقه و خصوصیت جامعه هدف شما بستگی دارد. به همین خاطر نمی توان هیچ کدام از آنها را بر دیگری برتر دانست، با این حال اگر بتوانید از تمامی گزینه ها به صورت یکجا استفاده کنید، یک اتفاق جدید و جذاب رقم خواهد خورد. 

منبع : business2community
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uOEV54nP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه