چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برخی سازمان های ورزشی میلیون ها دلار درآمد دارند و کارهای خود را بیشتر توسط داوطلبان انجام می دهند. این صنعتی چند وجهی و مربوط به عواطف انسان است. معمولا تماشاگران را از ابعاد دیگر این صنعت در نظر می گیرند و به ندرت به عنوان یک هدف بازاریابی تلقی می شوند.

به نگاهی به عقبه این صنعت درمی یابیم که دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد می توانیم مدل های بازاریابی دیگر صنایع را در کسب و کار ورزش به کار گیریم. بازاریابی ورزشی شاخه ای از بازاریابی است که همزمان بر تبلیغ برنامه های ورزشی و تیم ها و همچنین تبلیغ کالاها و خدمات دیگر از طریق برنامه های ورزشی و تیم های ورزشی توجه دارد. صنعت ورزش چیزی فراتر از یک سرگرمی است.

در این رشته دانشگاهی، دانشجویان می آموزند که چگونه در مورد ویژگی های این صنعت مهارت به دست  آورند و چگونه این صنعت را از سایر صنایع متمایز گردانند. دانشجویان یاد می گیرند که چگونه نظریه ها و مدل های موجود در این صنعت را تغییر دهند و همچنین چگونه به وسیله دانش خود با چالش های روزانه این صنعت مواجه شوند. دانشجویان در این رشته به طور متمرکز فقط روی ورزش تمرکز نمی کنند.

چالش آنها در این رشته بیشتر این است که چگونه به درکی از استفاده از قالب ها و مطالعات موردی انواع محیط های مختلف برسند. دانش و مهارت های به دست آمده به وسیله این رشته دانشگاهی کمک می کند که آنها بتوانند در بازاریابی ورزشی و همچنین در زمینه های بازاریابی برای همه انواع کسب و کار ها موفقیت به دست آورند.

مشاغل بالقوه در این زمینه:

-مشاوره بازاریابی ورزشی

-بازاریابی ورزشی

- مدیریت نام تجاری

- مدیریت اسپانسر

مزایای انتخاب دانشگاه مایکرومدیا

-موقعیت برتر در رده بندی سال 2014-2015

-کلاس های جذاب با نظارت فشرده فردی

-شناخته شده جهانی، مدرک این دانشگاه توسط سازمان جهانی FIBAA تایید شده است

-دانشکده های برلین و مونیخ این دانشگاه، دو واحد ازدانشکده های این دانشگاه هستند که در بین پنج دانشگاه برتر جهان در این رشته هستند و یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاه ها در سال 2015 برای دانشجویان سراسر جهان به حساب می آمد

- بیشتر کلاس های این دانشگاه متمرکز بر عمل گرایی و پروژه محور است و با بیش از 500 شرکت شناخته شده قرارداد دارد

- استادان و کارکنان این دانشگاه به عنوان اساتید مجرب یاد می شوند

- دانشجویان بین المللی از همه قاره ها

- چشم انداز شغلی در آلمان

- دوره های پیش ترم این دانشگاه به صورت آنلاین در دسترس دانشجویان این رشته قرار دارد

- تشکیل شبکه ای از دوستان به وسیله دانشجویان بین المللی

- چندین کلاس و برنامه برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد

- مکان دانشگاه در یک مرکز صنعتی در شهر واقع شده است

- شبکه جهانی از دانشگاه های همکار

نحوه پذیرش

بین 15 الی 20 مکان (موقعیت) برای همه رشته های کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد. متقاضیان باید مدارک زیر را  ارائه دهند:

-لیسانس دانشگاه با درجه BA با حداقل نمره 180 ECTS (شرایط پیش ترم)

- لیسانس دانشگاه با درجه BA با حداقل نمره 210 ECTS (شرایط برای برنامه کارشناسی ارشد)

- داشتن تافل (حداقل 72 از 120 امتیاز) یا آیلتس (حداقل 6 از 9 امتیاز) و شایستگی های معدل

- توصیه نامه (از طرف استاد یا کارفرمای شما)

- اعلامیه انگیزه های شخصی

قبل از ترم

قبل از ترم معمولا کلاس هایی برای دانشجویان با نمره کمتر از 210 ECTS برای مدرک کارشناسی خود در نظر گرفته می شود. این برنامه که به زبان انگلیسی است در دانشگاه مونیخ و برلین در هر ماه اکتبر برگزار می شود. سپس بعد از آن برنامه های استاد در ماه مارس آغاز خواهد شد.

روش جایگزین برای دانشجویانی که با نمره کمتر از 201 ECTS به این دانشگاه می آیند این است که یک پیش ترم به صورت آنلاین در ماه مارس می گذرانند و سپس برنامه های استاد خود را دریافت می کنند. حجم کار برای دو سه ترم نخست به طور قابل توجهی بالاست. اما دانشجویان فرصت کافی برای انجام دادن کار های خود دارند.

مدت زمان برنامه

همه برنامه های کارشناسی ارشد، بعد از آنکه در ماه مارس وارد شدید تمام وقت خواهد بود و به مدت 1.5 سال طول خواهد کشید. همچنین کنفرانس هایی برای این رشته، سه روز در هفته در طول دوره برگزار خواهد شد. پیش ترم (حضور در کلاس) در ماه اکتبر با مدت زمان یک ترم است و موظف به گذراندن آن برای ورود به دوره کارشناسی ارشد هستید.

اطلاعات مهم

پس از فلسفه های غیر متوالی دانشگاه Graduate School Macromedia (مایکرومدیا) فارغ التحصیلان از تمامی رشته ها و نه فقط در برخی از آنها به کار دعوت می شوند و یک دوره را برای کسب مهارت می گذرانند. تمام دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه مطابق با صلاحیت های معیارهای اتحادیه اروپاست. این دوره ها توسط سازمان FIBAA تایید شده است.

هزینه های دوره

-کارشناسی ارشد دانشجویان اتحادیه اروپا 6000 یورو است که 500 یورو آن پیش پرداخت گرفته می شود

-کارشناسی ارشد دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 6000 یورو است که 750 یورو آن پیش پرداخت گرفته می شود

این هزینه ها آخرین بار نوامبر 2016 به روز رسانی شده اند.

مهلت ثبت نام: ترم تابستان، برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 15 ژانویه، دانشجویان اتحادیه اروپا 15 فوریه خواهد بود.

منبع : master etudes
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VdQMAkHI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه