دوشنبه, ۲۴ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

بدون تردید در جهان امروز، اینترنت مهمترین بستر برای فعالیت‎ های تبلیغاتی محسوب می شود. درواقع تنها بستری که می ‎توانید به مخاطبان میلیونی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید، این فضا خواهد بود. درواقع اینترنت مرزها را از بین برده و به همین خاطر یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. با این حال برای بهترین استفاده از فضای اینترنت، لازم است تا اطلاعات خوبی را داشته باشید. در این مقاله بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی را بررسی خواهیم کرد. 

بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

1-افسانه بازاریابی شبکه های اجتماعی (2020)

نویسنده: رابرت میلر

در این کتاب سه جلدی می‎ توانید با انواع راهکارها برای موفقیت در تمامی شبکه های مطرح حال حاضر جهان، دست پیدا کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که ما وارد یک دهه جدید شده ‎ایم که بدون شک تغییراتی را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر این کتاب تلاش کرده است تا در زمینه پیش ‎بینی وضعیت در آینده و نحوه آماده شدن برای هر یک از آنها نیز اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. نکته جالب دیگر این است که در این کتاب به اینفلوئنسرها نیز توجه ویژه ‎ای شده است. به همین خاطر می ‎توانید از آن به عنوان راهنمای عملی تبدیل شدن به پادشاهان شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمایید. 

مطلب مرتبط: جنبه های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی

2-راهنمای تبلیغات گوگل (2019) 

نویسنده: جیسون مک دونالد 

گوگل به عنوان محبوب ‎ترین مرورگر جهان، با کاربران روزانه چند صد میلیونی همراه است. همین امر باعث خواهد شد تا استفاده از بخش تبلیغاتی آن، با شانس موفقیت بسیار بالایی همراه باشد. با این حال برای استفاده مناسب از آن لازم است تا اطلاعات خود را نسبت به بخش، ترفندها و مواردی که شانس دیده شدن تبلیغ شما را افزایش می ‎دهد، افزایش دهید. در کنار این موضوع کتاب فوق، به بررسی دلایل موفقیت چند مورد منتخب تبلیغ‎ های نمایش داده شده در AdWords، پرداخته است. 

3-اصول تبلیغات در فیس بوک (2018)

نویسنده: مایکل ایزاناکا 

فیس ‎بوک به عنوان محبوب ‎ترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان، بیش از 1.8 میلیارد کاربر ماهانه دارد. این امر باعث خواهد شد تا این مکان نیز بستر فوق ‎العاده جذابی برای تبلیغات باشد. خوشبختانه مدیران شبکه نیز به بخش تبلیغاتی توجه ویژه‎ ای را داشته ‎اند، با این حال این کتاب تنها به بررسی اقدامات و روش‎ های تبلیغاتی نپرداخته و الگویی را معرفی می ‎کند که براساس آن تنها در یک ماه می ‎توانید فروش خود را چند برابر نمایید. 

4- هشت اصل تبلیغات در شبکه های اجتماعی (2019)

نویسنده: متئو بارتنیک 

همانطور که از نام این کتاب مشخص است، شما با هشت اصلی آشنا خواهید شد که باعث افزایش چشمگیر نتایج اقدامات تبلیغاتی شما در هر یک از شبکه های اجتماعی خواهد شد. درواقع این اصل‎ ها، مواردی هستند که تا به امروز کمتر به آنها پرداخته شده و به همین خاطر با استقبال خوبی همراه بوده است. پس از مطالعه این کتاب، شما با شبکه های اجتماعی و مزیت ‎های هر یک آشنا خواهید شد که بدون شک نام برخی از آنها را حتی نشنیده ‎اید. 

5-رازهای تبلیغات در اینستاگرام (2019)

نویسنده: رونالد رابرتس

این کتاب رویکرد بسیار جالبی دارد که در آن عوامل موفقیت، با تحلیل بهترین صفحه ‎های فعال در این شبکه به دست آمده است. درواقع شما می ‎توانید تعداد زیادی از صفحات را مشاهده کنید که توسط نویسنده این کتاب به خوبی تحلیل شده است. با این حال در کنار مزیت ‎ها، معایب و کمبودها نیز مورد توجه قرار گرفته است که برای هر فردی می‎ تواند الهام‎ بخش باشد. 

6-تبلیغات آنلاین محلی (2013)

نویسنده: کلودا ویتاسر

جامعه هدف بسیاری از برندها، افراد درون یک محله بوده و آنها ابدا نیازی به فعالیت در سطح جهانی ندارند. تحت این شرایط نوع فعالیت برای آنها کاملا متفاوت خواهد بود. در این راستا نکته ‎ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در تبلیغات محلی، توجه به ویژگی‎ های افراد و خصوصیات منطقه بسیار مهم خواهد بود. این کتاب تلاش کرده است تا راهنمای جامعی برای برندهایی باشد که قصد تبلیغات آنلاین در سطح محلی را دارند. 

7-راهنمای تبلیغ در آمازون (2019)

نویسنده: تیموتی سوارد

آمازون در حال حاضر بزرگ ‎ترین فروشگاه آنلاین جهان محسوب می شود. به همین خاطر تبلیغ و عرضه می‎تواند به صورت همزمان انجام شود. با این حال شما باید تکنیک ‎ها و نکاتی را رعایت نمایید تا شانس موفقیت شما بسیار بالا باشد. این کتاب به خوبی تمامی موارد موردنیاز را بررسی کرده است. 

8-راهنمای تولید محتوای ویدئویی (2017)

نویسنده: برایان ماهونی

اگر بخواهیم یک سطح بالاتر از تبلیغات باشیم، بدون شک نیاز است که در زمینه تولید محتوا فعالیت نماییم. در این راستا بسیاری از افراد تصور می ‎کنند که به استودیو و ابزارهای تخصصی و گران قیمت نیاز است که بدون شک امکان چنین امری برای همگان امکان ‎پذیر نخواهد بود. با این حال مهمترین عامل موفقیت، خلاقیت بوده و این کتاب تلاش کرده است تا تمامی نکات تولید محتوای ویدئویی با کیفیت و جذاب در خانه را توضیح دهد. در کنار این مسئله، افرادی مثال زده شده است که بدون امکانات خاص، به خوبی موفق شده‎اند تا در زمینه تولید محتوا، فعالیت داشته باشند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، محتواهای ویدئویی در صدر علایق افراد قرار دارد. 

9-تاثیر تبلیغات اینترنتی بر حوزه‎ های مختلف کسب و کار (2019)

نویسنده: ترزا سمرادوا

در این کتاب شما با تاثیر هر یک از شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کارهای مختلف با آمارهای متنوع، آشنا خواهید شد. این امر کمک می ‎کند که بهترین گزینه را برای حوزه کاری خود انتخاب نمایید. همچنین این کتاب پیش ‎بینی ‎های جالبی در رابطه با آینده هر یک از شبکه ها کرده است که می‎تواند شما را برای آینده، کاملا آماده نماید. 

10- پانزده سوال در رابطه با تبلیغات اینترنتی (2015)

نویسنده: ماسیمو موروزی

به نظر نویسنده این کتاب، تا زمانی که به 15 سوال پاسخ داده نشود، فعالیت افراد در اینترنت با نتیجه لازم همراه نخواهد بود. از جذابیت ‎های دیگر این اثر، دلایلی است که برای اهمیت هر یک از سوالات، آورده می شود. 

11-تبلیغات در جهان امروز (2019)

نویسنده: دیوید برایان 

اگر بخواهیم تبلیغات عصر حال حاضر با گذشته را مقایسه نماییم، پیچیده ‎تر شدن شاید بتواند عنوان مناسبی باشد. برای مثال شما در زمینه تبلیغات اینترنتی باید به مسائلی نظیر سئو، توجه داشته باشید. به همین خاطر ضروری است تا دانش خود را افزایش دهید که این کتاب تلاش کرده است تا الزامات فعالیت تبلیغاتی در جهان امروز را تشریح و آموزش‎های لازم را ارائه دهد. 

12-راز غلبه بر رقبا (2011)

نویسنده: آنتونی رینالدز

در این کتاب به خوبی این موضوع بیان می شود که اگر خواهان شکست رقبای خود هستید، لازم است تا از اینترنت برای تبلیغات خود استفاده نمایید. با این حال فعالیت صرفا کافی نبوده و کیفیت کار، معیار اصلی خواهد بود. در این راستا به هر میزان که با خلاقیت بیشتر، موارد نوآورانه ‎تری را داشته باشید، شانس موفقیت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این راستا انواع روش ‎ها برای این هدف، بیان شده است. 

مطلب مرتبط: 6 روش بسیار تأثیرگذار برای تبلیغات اینترنتی

13-راهنمای تبلیغات اینترنتی برای تازه‎ کارها (2019)

نویسنده: چاندلر میلر، دونالد پریس

یکی از مشکلات رایج تازه‎ کارها این است که به علت عدم تجربه و اطلاعات کافی، خود را درگیر اقداماتی می ‎کنند که بهترین گزینه نبوده و این امر باعث می شود که زمان و بودجه زیادی را از دست بدهند. در این راستا نویسندگان این کتاب، به مانند یک راهنما و به صورت گام به گام تمامی اقداماتی که باید انجام دهید را تشریح کرده‎ اند. 

منبع : bookauthority
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tw13YKXP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d