چهارشنبه, ۸ تیر(۴) ۱۴۰۱ / Wed, 29 Jun(6) 2022 /
           
فرصت امروز
13 ساعت پیش
جدیدترین ترندهای حوزه تولید محتوا
تفاوتی ندارد که در چه پلتفرمی مشغول به فعالیت هستید، بدون شک تولید محتوا نیاز اصلی شما محسب می شود. درواقع این اقدام امروزه مهمترین فعالیت در زمینه بازاریابی اینترنتی است. درواقع فروش به شیوه رایج، به اقدامی تبدیل شده است که در مسیر منسوخ شدن قرار دارد. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در...
2 هفته پیش
راهکارهایی برای دریافت محتوای تولیدی کاربران در دنیای بازاریابی
استفاده از محتوای تولیدی کاربران در دنیای بازاریابی امر تازه ای نیست. بسیاری از برندها مایل به استفاده از محتوای تولیدی کاربران و طرفدارهای برندشان در عرصه بازاریابی هستند. در این میان نیز همیشه برندهای بزرگ شانس بهتری برای تعامل با مخاطب هدف دارند. درست به همین دلیل شمار بسیار بیشتری از محتوای تولیدی کاربران برای چنین...
1 ماه پیش
طراحی محتوای تعاملی در شبکه های اجتماعی با تکنیک های کاربردی
اگر شما الان مشغول مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد سه دلیل کلی برای چنین کاری دارید. اول از همه بحث کاهش زمان و انرژی برای تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی است. امروزه بسیاری از برندها برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در این میان محدودیت زمان از یکسو موجب ناتوانی...
1 ماه پیش
طراحی برنامه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
برنامه ریزی برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی امری فراتر از تنظیم یک زمان بندی برای بارگذاری محتواست. این امر برای بسیاری از برندها به معنای پردازش ایده های اساسی در زمینه تولید محتوا و تصمیم گیری درباره پلتفرم هایی است که مایل به حضور در آن هستند. البته این امر باید همیشه با نیم نگاهی به زمینه فعالیت برندها و همچنی...
2 ماه پیش
روش های طراحی محتوای جذاب برای مخاطب بازارهای خاص
طراحی محتوای بازاریابی بیش از آنکه فرآیندی متعلق به تمام کسب و کارها و محصولات باشد در راستای تامین نیازهای شرکت های بزرگ و برخی از محصولات خاص است. در این میان محصولاتی که قیمت بالاتری دارند، هزینه بازاریابی و تبلیغات بیشتری نیز به خود اختصاص می دهند. چنین امری جای خالی بسیاری از کسب و کارها و محصولات کمتر مشهور را به...
2 ماه پیش
6 اقدام برای تولید محتوای موفق در سال 2022
پس از دو سال سخت که جهان درگیر ویروس کرونا بوده، در سال 2022 شاهد بهبودهای جدی هستیم و همین امر باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها، شروع مجدد داشته باشند. در این راستا بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اکنون، بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار محسوب می شود. دلیل این امر نیز به خاطر کنار رفتن بسیاری از کسب و ک...
2 ماه پیش
درآمدزایی از اینستاگرام برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا
درآمدزایی از اینستاگرام یکی از اهداف مهم برای هر کسب و کار یا حتی تولیدکننده محتوایی است. امروزه شبکه های اجتماعی پتانسیل های بسیار زیادی برای کسب سود پیش روی کارآفرینان قرار می دهند. در این میان هم اینستاگرام همیشه جایگاه ویژه ای برای خودش دارد. دلیل آن حضور پررنگ کاربران در این شبکه اجتماعی و اضافه شدن امکانات مربوط...
2 ماه پیش
5 ابزار حیاتی تولید محتوا
بدون شک سخت ترین بخش در هر زمینه ای، نقطه شروع می باشد. درواقع این بخش بالاترین فشار، سردرگمی ها و احتمال بروز اشتباه را دربر دارد. در این راستا امروزه تولید محتوا، به نیاز مهمی برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است. با این حال بسیاری از افراد از روش های سنتی در این زمینه استفاده می کنند و این امر در حالی است که در جهان...
2 ماه پیش
سوالات کلیدی در تولید محتوای بازاریابی برای برندها
امروزه بسیاری از بازاریاب ها مشغول تولید محتوا برای برندها در قالب همکاری های نزدیک هستند. شما در این میان نیازی برای همکاری مستقیم با برندها ندارید. امروزه استخدام نیروی کار در حوزه بازاریابی دیگر بدل به الگویی قدیمی شده است. این نکته در کنار محدودیت های مالی برندها موجب استقبال شان از همکاری با بازاریاب های مستقل شده...
2 ماه پیش
اهمیت تیترهای جذاب در بازاریابی و تولید محتوا
وقتی یک محتوای دیجیتال یا حتی فیزیکی پیش روی شما قرار می گیرد، اول از همه به چه چیزی توجه نشان خواهید داد؟ شاید این سوال اندکی عجیب باشد، اما با اندکی تأمل به سرعت یاد بخش محبوب محتوا در دنیا می افتید: تیترها. امروزه تیترها در دنیای بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارند. دلیل این امر نیز توجه مخاطب هدف به این بخش پیش از ه...
3 ماه پیش
بازاریابی و تولید محتوا در تیک تاک با هشتگ های کاربردی
تیک تاک با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود. این پلتفرم در طول سال های اخیر توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده و به غیر از کاربران عادی، شمار زیادی اینفلوئنسر و برند نیز در آن حضور پیدا کرده اند. این امر به خوبی اهمیت تیک تاک برای دنیای کسب و کار را نشان می دهد. ن...
3 ماه پیش
ترندهای بازاریابی محتوا برای کسب و کارها
کاربران در دنیای آنلاین به طور روزمره با حجم بالایی از محتوا در ارتباط هستند. این امر از بسیاری از جهات شبیه به بمباران کاربران با محتوای بازاریابی است. وقتی هم که تعداد محتوای بازاریابی در دنیای آنلاین زیاد می شود، کم توجهی کاربران به آنها امری طبیعی خواهد بود. در این میان شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید به...
3 ماه پیش
تضمین موقعیت حرفه ای در دنیای بازاریابی محتوا در دوران هوش مصنوعی
فناوری هوش مصنوعی در طول سال های اخیر حسابی در کانون توجهات قرار داشته است. تقریبا تمام کارآفرینان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به دنبال استفاده از فرصت های پیش رو از طریق این فناوری هستند. در این میان البته برخی از فعالان حوزه بازاریابی نیز همچنان به شیوه های قدیمی شان امید دارند. این امر شاید منطقی به نظر برسد. ه...
4 ماه پیش
اشتباهات تولید محتوای دیجیتال در بازاریابی
همانطور که تولید محتوای دیجیتال می تواند به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک کند، گاهی اوقات نیز منبع اصلی دردسر برای کسب و کارها محسوب می شود. منظور ما در این میان محتوایی با کیفیت پایین یا سطح غیرقابل انتظار است. این امر نه تنها کاربران را از برند موردنظر ناامید می سازد، بلکه در مواردی حتی موجب ریزش شدید مشتریان نیز...
4 ماه پیش
افزایش تعامل با مخاطب هدف در اینستاگرام با ایده های طلایی تولید محتوا
پیدا کردن ایده های مناسب برای بازاریابی در اینستاگرام باید کار ساده ای برای بازاریاب ها باشد. این امر اغلب اوقات در ذهن کاربران دنیای شبکه های اجتماعی درباره فعالیت بازاریاب ها و برندهای مختلف قرار دارد. اگر شما هم تجربه فعالیت به عنوان بازاریاب را داشته باشید، خیلی خوب از وضعیت پیچیده این حوزه آگاهی دارید. گاهی اوقات...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه