اگر بخواهیم از مهمترین روش بازاریابی در حال حاضر نام ببریم، بدون شک تولید محتوا در صدر خواهد بود، با این حال هر ساله روش ها و اقدامات تغییراتی را پیدا می کند. نکته مهم این است که در سال 2021، وارد یک دهه جدید شده ایم که بدون شک الزامات خاصی را به همراه دارد. در این راستا تحقیقات دانشگاهی صورت گرفته که نتایج آن بسیار جا...
بازاریاب ها وظایف بسیار زیادی در کسب و کارها دارند. یکی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و طراحی محتوا مربوط به مدیریت زمان است. بسیاری از تیم های بازاریابی دارای وظایف بسیار گسترده و زمان اندک برای رسیدگی به کارهای شان هستند. این امر چالشی همه گیر در عرصه کسب و کار محسوب می شود و کمبود زمان برای تیم های کاری امر مهمی اس...
امروزه در شبکه های اجتماعی به علت بالارفتن رقابت و حضور صفحات مختلف، تنها نوآوری و اقدامات جدید است که می تواند مزیت رقابتی باشد. در این راستا یکی از موارد جذاب، استفاده از مخاطب در راستای تامین بخشی از نیاز شما برای تولید محتوا است، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چند راه برای این امر وجود دارد؟ درو...
روزگاری عده ای از یک صدای سرگردان شنیدند که در جایی دور تخته سنگی وجود دارد، که یک راز روی آن نوشته شده است؛ این راز می تواند آن ها را به آنچه می خواهند برساند و همینطور از تمام مشکلات رها کند. پس مردم به راه افتادند تا به تخته سنگ رسیدند.
روی این تخته سنگ نوشته شده بود: راز رو...
در سال 1908 تیم المپیک روسیه 12 روز دیرتر به بازی های لندن رسید! شاید فکر کنید اتوبوس(!) آن ها در مسیر خراب شده بود یا برای چک کردن شیر گاز به خانه برگشته اند؛ اما متاسفأنه موضوع هیچ کدام از این مسائل نیست!
در روسیه به جای استفاده از تقویم میلادی از تقویم جولیان استفاده می کردند و ط...
یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید که در یک مسابقۀ حساس به برد نیاز داد؛ 11 بازیکن در زمین هستند اما به هیچ کدام نگفته اند چه نقشی دارند و باید دقیقا چه اتفاقی را رقم بزنند.
عده ای برنامۀ درستی برای توپ هایی که زیر پایشان می آید ندارند و فقط برای اینکه گل نخورند آن را راهی اوت می کنند. عده&nb...
تولید محتوا خصوصا در شرایط حال حاضر که ویروس کرونا منجر به استفاده چندین برابری از بستر اینترنت شده است، تنها راه بقای برندها خواهد بود. اگرچه همه مدیران نسبت به اهمیت این موضوع آگاه هستند، با این حال همچنان اکثر اقدامات، نتیجه لازم را به همراه ندارد. در این راستا آگاهی از بدترین اشتباهات می تواند راهنمای عمل بسیار خوب...
چرا بعضی ها از تاریکی می ترسند؟ چون نمی دانند پشت این سایه های سیاه چه چیزی انتظارشان را می کشد؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد اتاق تاریکی شوید و لامپ آن روشن نشود، در این مواقع چه می کنید؟ عقب می روید و دیگر به آن جا نمی آیید؟
ممکن است سعی کنید در همان تاریکی جلو...
این مقاله یک مقالۀ حماسی است! در زمان های نه چندان دور، فردی برای صاحب کسب و کار داستان ما، خبر آورد که جای معجون جادویی زیر و رو کنندۀ کسب و کار را پیدا کرده است؛ این معجون در بالاترین اتاق قلعه ای است و یک اژدهای بزرگ از آن محافظت می کند!
او متوجه شد که برای رسیدن به این قلعه باید راه دراز و پرپ...
در دنیایی که همه روزبه روز در حال پیشرفت هستند و دست از تلاش برای توسعۀ خود و برندشان برنمی دارند، شما هم باید در کنار روش های قدیمی، کمی به فکر عمق دادن به روابطتان با مخاطب باشید.
در بازاریابی محتوایی تلاش افراد بر این است که مشکلات مخاطب را پیدا کنند و با ارائه راه حل به نیاز او بهتری...
بازاریابی محتوایی سرنوشت بسیاری از برندها را تغییر داده است. امروزه موفقیت در حوزه کسب و کار بستگی نزدیکی با توان برندها در زمینه تولید کمپین های بازاریابی جذاب دارد. این امر به نوبه خود موجب افزایش سطح انتظارات مشتریان از برندها شده است. اکنون دیگر کیفیت محصولات و قیمت مناسب ضامن موفقیت شرکت ها نیست. مخاطب مدرن علاقه...
محتواهای ویدئویی در صدر علایق مخاطبین قرار دارد. تحت این شرایط سوال مهم این است که چگونه می توان در این زمینه کاملا موفق ظاهر شد. در این رابطه به بررسی توصیه های 12 نفر از بهترین کارشناس های حوزه تولید محتوا، خواهیم پرداخت.
1-نظم کاری داشته باشید (جردن کانراد)
تولید محتوای ویدئویی می تواند به اقدامی کاملا زمان بر ت...
شما چقدر از بازاریابی محتوایی می دانید؟ بازاریابی محتوایی همان بازاریابی محتوا نیست! بازاریابی محتوایی تولید محتوا هم نیست و البته که بازاریابی محتوایی تبلیغات هم نیست! پیچیده شد، نه؟
جواب دادن به سوال "بازاریابی محتوایی چیست" آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش های آن قطعا به کارتان نخواهد آمد.
در ا...
ویدئو در طول سال های اخیر به سرعت بدل به فرمت مورد علاقه برای بازاریاب ها شده است. این امر به دلیل افزایش دسترسی به اینترنت در مقیاس جهانی و همچنین ترجیح کاربران برای مشاهده محتوا در قالب این فرمت روی داده است. بدون تردید تمام برندها نسبت به بازاریابی ویدئویی احساس علاقه دارند. شاید یک کسب و کار بارها در زمینه بازاریاب...
محتوا هر چیزی است که پیامی را به مخاطب منتقل می کند. انسان ها همیشه به دنبال این بوده اند که با هم ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتشان را به یکدیگر منتقل کنند، این کار در طول زمان مثل همۀ چیزهای دیگر دچار تغییرات زیادی شده است. یک روز اطلاعات را روی دیوارهای غار نقاشی می کردند، یک روز تصمیم گرفتند زبان...