شنبه, ۱ آبان(۸) ۱۴۰۰ / Sat, 23 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز
3 روز پیش
جدیدترین آمارها درباره محتواهای بصری
امروزه از محتوای بصری، به عنوان مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی نام برده می شود که دارای فرمت های مختلفی است. در دو سال اخیر به خاطر شرایط کرونا، تعداد کاربران اینترنت با رشدی تاریخی همراه بوده است. به همین خاطر اگر تولید محتوای حرفه ای نداشته باشید، فرصتی طلایی را از دست خواهید داد. در این زمینه حتی اگر تا به امروز ا...
1 هفته پیش
اصول تولید محتوا برای کاربران تلفن همراه
امروزه با توجه به این امر که بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند، بسیار ضروری است که محتواهای خود را با توجه به الزامات این بخش، ایجاد نمایید. درواقع عدم توجه به مناسب بودن محتوا برای گوشی های هوشمند، حتی در زمینه سئو نیز تاثیر منفی را به همراه دارد. در این رابطه فراموش نکنید...
2 هفته پیش
محتواسازی حرفه ای با کنار گذاشتن ۴ اشتباه رایج
در جهان امروز که اینترنت به پرکاربردترین ابزار جهان تبدیل شده، هر برندی باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در این رابطه اگرچه استراتژی های مختلفی را می توان نام برد که باعث موفقیت شما می شود، با این حال طبیعتا تمامی آنها ارزشی یکسان را ندارد. به همین خاطر ضروری است که بهترین ها را در اولویت اول قرار...
3 هفته پیش
5 قانون تولید محتوای موفق
اگرچه تقریبا هر برندی در زمینه تولید محتوا فعالیت هایی را دارد، با این حال واقعیت این است که تمامی آنها نتایج یکسانی را از اقدامات خود به دست نمی آورند. علت این امر نیز به خاطر عدم توجه به نکاتی است که می تواند تاثیر یک اقدام را کاملا متحول نماید. این موضوع به خوبی اهمیت تولید محتوا را نشان می دهد. درواقع هر فردی باید...
1 ماه پیش
تولید محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی با ایده های کاربردی
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی همیشه کار سخت و زمانبری است. بسیاری از بازاریاب ها همیشه با مشکل کمبود ایده مناسب برای تولید محتوا رو به رو هستند. این امر آنها را در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و نتیجه بخشی فرآیند بازاریابی شان به طور قابل ملاحظه ای دچار مشکل می کند. اگر شما هم به دنبال راهکاری برای بازاریابی بهت...
1 ماه پیش
60 ایده برای تولید محتوا
اگرچه در رابطه با ضرورت تولید محتوا صحبت های متعددی شده است، با این حال نبود ایده خود باعث خواهد شد تا نتوانید عملکرد لازم را داشته باشید. براساس آمارها، بزرگ ترین مشکل تولیدکنندگان محتوا کمبود ایده است. در این راستا بیشتر افراد تنها کمتر از 15 ایده را بیان می نمایند که بدون شک کم است. عدم وجود تنوع در اقدامات باعث خوا...
1 ماه پیش
تولید محتوا و اهمیت رنگ ها در بازاریابی
رنگ امری است که تجربه روزمره ما با آن گره خورده است. همه انسان ها در طول روز زیبایی رنگ را مشاهده می کنند. گاهی اوقات هم همین رنگ ها به زندگی ما معنا می بخشند. تصور دنیای بدون رنگ برای کمتر انسانی قابل درک است. درست به همین خاطر رنگ های مختلف یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما را تشکیل می دهند.  روانشناسی رنگ در طو...
1 ماه پیش
چرا بازاریابی محتوایی برای برند شما ضروری است؟
عرصه بازاریابی دیگر از حالت سنتی اش خارج شده است. امروزه کسب و کارهای مختلف برای جلب نظر مشتریان به سراغ الگوهای تازه بازاریابی رفته اند. در این میان بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین عرصه ها برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود. اگر شما هنوز نسبت به استفاده از این الگو شک و تردید دارید، به احتمال زیاد بسیاری از فرصت های...
1 ماه پیش
معضل کمبود ایده برای تولید محتوا
امروزه تولید محتوا مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی محسوب می شود. با این حال در موارد متعددی مشاهده شده است که افراد پس از مدتی فعالیت، با معضل کمبود ایده مواجه می شوند. این موضوع می تواند انگیزه و نظم کاری افراد را تحت تاثیر قرار دهد. تحت این شرایط سوال اصلی این است که چگونه می توان با این سد بزرگ مقابله کرد؟ در ادامه...
1 ماه پیش
ضروری ترین محتواها برای سال 2021
اگرچه امسال وارد یک دهه جدید شده ایم، با این حال همچنان محتوا پادشاه است. درواقع اهمیت آن به صورت روزافزون در حال افزایش است و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، انجام اقدامات اصولی است. درواقع اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که بدون آگاهی از مهمترین اقدامات، خود را سرگرم مواردی می کنند که بالاترین حد نتایج را...
1 ماه پیش
4 اشتباه که مانع از تولید محتوای حرفه ای می شود
بدون شک تمامی مدیران نسبت به اهمیت تولید محتوا در جهان امروز واقف هستند. با این حال این امر به معنای فعالیت حرفه ای تمامی آنها نبوده و آمارها در این زمینه حاکی از آن است که بیش از 70 درصد برندهایی که در این زمینه فعالیت دارند، تولید محتوایی حرفه ای را انجام نمی دهند. این آمار فاجعه بار به معنای آن است که باید در این را...
2 ماه پیش
آشنایی با مفهوم ویدئوهای همیشه سبز در عرصه بازاریابی
بازاریابی ویدئویی با محتوای همیشه جذاب
محتوای ویدئویی یکی از مهمترین فرمت ها برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. امروزه برندها بیش از هر فرمت دیگری به محتوا توجه نشان می دهند. دلیل این امر استقبال بسیار بهتر کاربران از ویدئو در مقایسه با سایر محتوای بازاریابی است. کسب و کارهای مختلف با استفاده از ویدئو امکان تاثیرگذاری بسیار مناسب بر...
2 ماه پیش
چگونه خلاقیت در تولید محتوا داشته باشیم
یکی از چالش های همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعال هستند، تکراری شدن اقدامات آنها است. درواقع این امر که خلاقیت خود را حفظ نمایید، امری سخت بوده و انجام راهکارهای نادرست، تنها به بدترشدن اوضاع منجر می شود. در این رابطه سوال اصلی این است که چگونه می توان خلاقیت خود را برای همیشه حفظ کرد؟ نکته مهمی که باید به آن...
2 ماه پیش
3 مرحله مهم در تولید محتوا
یکی از مشغله های ذهنی همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند این است که آیا سطح کار آنها کاملا رضایت بخش است؟ درواقع در موارد متعددی مشاهده شده است که علی رغم صرف زمان و انرژی زیاد، نتیجه کار ابدا رضایت بخش نبوده است. این امر در حالی است که سایرین با متحمل شدن سختی های کمتر، نتایج بیشتری را به دست می آورن...
2 ماه پیش
راهنمای بازاریابی با محتوای تولیدی کاربران
چگونه با محتوای تولیدی کاربران تعداد طرفداران برندتان را افزایش دهید؟
محتوای تولیدی کاربران (UGC) در همه حوزه های بازاریابی کاربرد دارد. فرقی ندارد که شما یک اینفلوئنسر هستید یا برندی جویای نام، در هر صورت کاربران و محتوای تولیدی شان اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهند داشت. کسب و کارها در طول سال های اخیر به خوبی اهمیت محتوای تولیدی کاربران را درک کرده اند، اما در زمینه اجرای تکنیک های من...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه