جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
چگونه تولید محتوای بهتری داشته باشیم
اگر بخواهیم مهمترین اقدام بازاریابی حال حاضر برندها را نام ببریم، بدون شک تولید محتوا با اختلاف بالاتر از همه موارد خواهد بود. به همین خاطر نیز برندهای برتر جهان بیشتر بودجه تبلیغاتی خود را صرف این اقدام می‎ کنند، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده ‎اید که چگونه می ‎توان تولید محتوای بهتری داشته باشیم؟ درواقع...
3 هفته پیش
عادت های انتخاب هوشمندانه محتوای بازاریابی برای مشاهده
چگونه در دنیای محتوای بازاریابی غرق نشویم؟
امروزه اغلب مردم در معرض حجم وسیعی از محتوای بازاریابی قرار دارند. شبکه های اجتماعی، کانال‎ های تلویزیونی و حتی بیلبوردها و هر نوع سطح کوچکی در شهر میزبان محتوای متنوعی هستند. بدون تردید اغلب ما برای خرید اقدام به مشاهده محتوای بازاریابی مختلف می ‎کنیم. این امر شامل مراجعه به برخی از سایت ‎های معتبر و ارزیابی محتوای مو...
1 ماه پیش
استراتژی بازاریابی محتوایی: 15 نکته طلایی
فرصت امروز: اگر کارتان بازاریابی محتوا است، حاضرم شرط ببندم که استراتژی بازاریابی محتوایی مکتوبی برای انجام کارتان ندارید. خبر بد این است که نداشتن استراتژی بیش از چیزی که فکر می کنید به بازاریابی محتوا صدمه می زند. در یک گزارش اعلام شد که 61 درصد بازاریابان موفق محتوا برای خودشان استراتژی مکتوب دارند و تنها 13 درصد ا...
1 ماه پیش
آیا محتوای ویدئویی پادشاه است
در طول تاریخ روش های مختلفی برای تولید محتوا وجود داشته است. با این حال در جهان امروز از بسیاری از آنها گذر کرده ایم. به همین خاطر برای موفقیت لازم است تا با شرایط روز جهان گام بردارید. در این راستا اصلی ‎ترین سوال این است که کدام یک از انواع محتوا، نسبت به سایرین برتری دارد. در این رابطه بدون شک ویدئو، بدون رقیب محسوب...
2 ماه پیش
چگونه سرعت تولید محتوای خود را افزایش دهیم
یکی از مشکلات رایجی که باعث می ‎شود تا بسیاری از افراد به تولید محتوا تمایلی نداشته باشند، سرعت بسیار پایین است. درواقع مشکل اصلی در این زمینه، عدم پیدا کردن ایده‎ های مناسب است. بدون شک تا زمانی که دقیقا ندانید که چه کاری را می‎ خواهید انجام دهید، با مشکلات متعددی مواجه خواهید بود. در این راستا به ذکر نکاتی خواهیم پرد...
2 ماه پیش
توصیه های رایان شیک به علاقه مندان حوزه تولید محتوا
بدون شک افرادی که در شبکه اجتماعی تیک تاک حضور دارند، با فعالیت های رایان شیک در این شبکه آشنایی دارند، با این حال آیا می دانستید که وی به تازگی وارد 18 سالگی شده است؟ درواقع اینترنت و ابزارهای موجود، چنان سهولتی را به وجود آورده است که افراد حتی در سنین بسیار پایین نیز می ‎توانند به موفقیت ‎های بزرگی دست پیدا کنند. در...
2 ماه پیش
چگونه برندها محتوای بازاریابی شان را نابود می کنند؟
بازاریابی در عرصه B2B همیشه همراه با نگرانی بالاست. بسیاری از بازاریاب ‎ها در این عرصه به طور مداوم با شکست در زمینه تولید محتوای جذاب مواجه می ‎شوند. اگر شما به دنبال فروش موفق به مشتریان در این عرصه هستید، باید نسبت به طراحی کمپین های بازاریابی تاثیرگذار و حرفه ‎ای اقدام نمایید. بدون تردید هیچ برندی تمایل به مواجهه ب...
2 ماه پیش
چه نوع محتواهایی با بالاترین شانس اشتراک گذاری مواجه هستند؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه نوع محتواهایی با بالاترین شانس اشتراک گذاری مواجه هستند؟ در این رابطه بدون شک یک عامل را نمی توان موثر دانست و باید به دنبال مجموعه ای از ویژگی ها باشیم. با این اقدام می توان سطح خود را به حرفه ای ها نزدیک تر کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در شرایط ح...
2 ماه پیش
بحران تولید محتوا در بازاریابی
امروزه مشتریان انتظارات بسیار زیادی از برندها در زمینه تعامل در فرآیند خرید دارند. اگر برند شما فقط به دنبال فروش بیشتر بدون کمترین تعاملی با مشتریان باشد، به احتمال زیاد به هدفش نخواهد رسید. تعامل با مشتریان به معنای طراحی کمپین های بازاریابی به صورت کلیشه ای نیست. شما نیازمند ارتباط با مشتریان در سطح عمیق و عاطفی نیز...
3 ماه پیش
تاثیر تولید محتوا بر روی کسب و کارها
همواره در مقالات مختلف در رابطه با روش‎ های تولید محتوا صحبت می‎شود. با این حال آیا تاکنون نسبت به دلایل اهمیت این موضوع برای کسب و کارهای مختلف فکر کرده ‎اید؟ درواقع چه دلیلی باعث شده است تا این اقدام به عنوان مهم ‎ترین فعالیت بازاریابی تلقی شود. در این مقاله قصد داریم تا برخی از دلایل موجود در این زمینه را مورد بررسی...
3 ماه پیش
بررسی پلتفرم های مناسب برای بازاریابی
محتوای بازاریابی برندمان را کجا بارگذاری کنیم؟
تولید محتوا در عرصه بازاریابی همیشه با مشکلات خاصی همراه است. بسیاری از برندها ایده های جالبی برای جلب نظر مخاطب هدف ندارند. این امر موجب ناتوانی آنها برای تعامل مناسب با مخاطب هدف می شود. یکی دیگر از مشکلات مربوط به بازاریابی انتخاب پلتفرم مناسب برای بارگذاری محتواست. سالانه تعداد بالایی از برندها بدون اینکه محتوای شا...
3 ماه پیش
بررسی الگویی نوین در صنعت بازاریابی
فراشخصی سازی محتوای بازاریابی در کسب و کار
شخصی سازی محتوای بازاریابی برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. این امر به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک فراوانی می کند. امروزه اغلب برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیازمند آگاهی از سلیقه آنها هستند. تمایل مشتریان برای مشاهده محتوای بازاریابی مطابق با سلیقه شان موجب بی توجهی به خیل عظیمی از محتواهای...
3 ماه پیش
بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ضرورت ویرایش محتوا
بازاریابی در شبکه ‎های اجتماعی همیشه همراه با احساس خطر نسبت به بارگذاری محتوای نامناسب است. امروزه سطح رقابت در شبکه ‎های اجتماعی به شدت افزایش یافته است. حضور شمار بالایی از برندها در این فضا به خوبی بیانگر ضرورت بهبود مهارت و توانایی بازاریابی برندهاست. یکی از نکات مهم در این میان توانایی بازاریاب‎ ها برای ویرایش مح...
4 ماه پیش
بررسی عملکرد برندهای بزرگ برای پاسخ به پرسشی مهم
محتوای بازاریابی مورد علاقه مخاطب کدامند؟
بازاریابی محتوایی در طول سال‎ های اخیر به طور مداوم در حال تغییر بوده است. اگر شما به سراغ محتوای جذاب چند سال پیش بروید، دیگر جذابیتی در آنها برای مخاطب کنونی مشاهده نخواهید کرد. این امر به خوبی ضرورت ایجاد تغییرات اساسی برای بازاریابی بهتر را نشان می ‎دهد. وظیفه اصلی هر تیم بازاریابی جلب نظر مخاطب هدف است. حال اگر یک...
4 ماه پیش
بررسی پیچیدگی های تولید محتوای بازاریابی مناسب
چالش ها و راهکارهای بازاریابی B2B
بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از برندها را به خوبی جلب کرده است. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای مشخص برای بازاریابی B2B است. برندها در این بخش با سایر کسب...
4 ماه پیش
چگونه محتوای بی عیب و نقص تولید کنیم؟
تکنیک های تولید محتوای بازاریابی در صنعت خرده فروشی آنلاین
تولید محتوا در عرصه بازاریابی یکی از ابزارهای اساسی برای جلب نظر مخاطب هدف است. بسیاری از برندها در راستای تولید محتوای جذاب و تعاملی برای مخاطب هدف هزینه ‏های بسیار زیادی را متحمل می‎ شوند. امروزه با جهت‏ گیری هرچه بیشتر برندها به سوی حوزه آنلاین و خرده ‎فروشی در این فضا به دلیل گسترش ویروس کرونا شاهد کمپین های بازاری...
4 ماه پیش
4 ابزار کاربردی تولید محتوا
در حال حاضر تولید محتوا، مهم‎ترین اقدامی است که هر برندی در زمینه بازاریابی می‎تواند انجام دهد، با این حال رسیدن به سطح حرفه ای ها برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است. درواقع این دسته از افراد که درصد بسیار بالایی را تشکیل می‎دهند، تصور می‎کنند که برای موفقیت در این حوزه به منابع مالی عظیم نیاز خواهد بود. به...
4 ماه پیش
6 اشتباه مرگبار در زمینه تولید محتوا
بدون شک تولید محتوا در عصر حاضر، مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی محسوب می‎شود. تحت این شرایط ضروری است تا بیشترین توجه را به آن داشته باشیم. اگرچه در این رابطه همواره از اقداماتی که باید انجام شود، صحبت شده است، با این حال در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که ابدا نباید مورد استفاده شما قرار گیرد. در غیر این صورت...
4 ماه پیش
7 اشتباه رایج در زمینه تولید محتوای ویدئویی
تولید محتوای ویدئویی به مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی تبدیل شده است. تحت این شرایط صحبت کردن پیرامون این موضوع، امری کاملا ضروری بوده و لازم است تا نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهید. در این راستا به بررسی هفت اشتباه رایج در زمینه تولید این نوع بسیار جذاب از محتوا، خواهیم پرداخت. 1-بیش از حد طولانی بودن با نگاه...
5 ماه پیش
نحوه تولید محتوا در روزهای کرونایی
بدون شک ویروس کرونا باعث شده است تا در بسیاری از بخش ها شاهد تغییراتی باشیم، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که این موضوع، چه تغییراتی را بر روی تولید محتوا به همراه داشته است؟ دلیل اهمیت صحبت در رابطه با این موضوع به این خاطر است که در حال حاضر تولید محتوا در صدر تمامی روش های بازاریابی قرار دارد. همچن...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه