دوشنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Mon, 27 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز
5 روز پیش
محتوای تولیدی توسط کاربر (UGC): راهنمایی برای استفاده در عمل
بیایید یک صحنه تکراری را در دنیای بازاریابی تصور کنیم. یک اتاق جلسه با دیوارهای شیشه ای، یک میز بزرگ و مدیرانی که در حال بررسی ایده های یک کمپین تبلیغاتی جدید هستند. بحث بر سر استخدام یک عکاس گران قیمت، انتخاب یک چهره مشهور به عنوان سفیر برند و طراحی پیام هایی هوشمندانه و پر زرق و برق است. همه چیز حرفه ای، کنترل شده و...
1 هفته پیش
فرصت های فریلنسینگ برای نویسندگان محتوا
ظهور هوش مصنوعی بیشتر از همه برای تولیدکنندگان محتوا زنگ خطر را به صدا درآورده است. تصور اینکه در آینده ای نه چندان دور هوش مصنوعی جای همه ما را بگیرد، خواب را از چشم آدم می گیرد. درست به همین خاطر خیلی از فعالان این حوزه از الان به دنبال شغل های دیگری رفته اند.  نکته امیدوارکننده در این میان فرصت های فریلنسینگ ب...
3 هفته پیش
چرا تولید محتوا دیگر به تنهایی کافی نیست؟
چند سالی هست که جمله ای در دنیای دیجیتال مثل ورد زبان همه شده «محتوا پادشاه است». جمله ای که نخستین بار بیل گیتس در سال ۱۹۹۶ گفت و بعد از آن، مثل شعاری جهانی دست به دست چرخید. از مدیران برندها گرفته تا تازه واردهای دنیای بازاریابی، همه این جمله را نقل می کنند و به آن استناد می کنند. اما واقعیت این است که دن...
3 هفته پیش
تولید محتوای متمایز در عصر هوش مصنوعی
تصور کنید در یک بازار شلوغ و پرهیاهو قدم می زنید. هر فروشنده ای با صدای بلند کالای خودش را تبلیغ می کند و شما در میان انبوهی از صداها و رنگ ها سرگردان مانده اید. دنیای محتوای آنلاین هم این روزها بی شباهت به این بازار نیست.  با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی که می توانند در چشم برهم زدنی ده ها مقاله و مطلب تولید کنند، ن...
1 ماه پیش
چرا استراتژی محتوا به چیزی بیشتر از سئو نیاز دارد؟
تصور کنید شما تمام قوانین بازی سئو را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده اید. یک تیم از متخصصان کلمات کلیدی پرجست وجو در صنعت شما را استخراج کرده اند. نویسندگان مقالات طولانی و بهینه سازی شده ای تولید کرده اند که بارها آن کلمات کلیدی را در خود تکرار می کنند. از نظر فنی همه چیز بی نقص است و نتیجه هم می گیرید: سایت شما برای چ...
2 ماه پیش
راهنمای جامع برای تسخیر دنیای دیجیتال
چک لیست بازاریابی محتوا: از ایده خام تا فتح قله نتایج
در دنیای شلوغ امروز همه در حال تولید محتوا هستند. از شرکت های غول پیکر فناوری تا کسب و کارهای کوچک خانگی همه در تلاشند تا با انتشار مقالات، ویدئوها و پست های اجتماعی سهمی از توجه مخاطبان را به دست آورند. این یعنی اقیانوس محتوا هر روز بزرگ و متلاطم تر می شود و شنا کردن در آن برای دیده شدن، سخت تر از هر زمان دیگری است....
2 ماه پیش
محتوای تعاملی چطور به داد برندها می رسد؟
تصور کنید وارد یک سینمای بسیار مجلل شده اید. روی یک صندلی مخملی راحت می نشینید و به پرده نقره ای خیره می شوید. فیلم شروع می شود؛ داستانی جذاب، با تصاویری خیره کننده و موسیقی تاثیرگذار. شما برای دو ساعت یک تماشاگر منفعل هستید. داستان هر چقدر هم که عالی باشد، شما هیچ کنترلی روی آن ندارید. شما فقط یک دریافت کننده هستید؛ ی...
3 ماه پیش
فرمانروایی بر دنیای محتوا: راهنمای استفاده از تقویم محتوا
آیا تا به حال برای تان پیش آمده که یک روز صبح از خواب بیدار شوید، به صفحه خالی شبکه های اجتماعی کسب و کارتان خیره شوید و با وحشت از خودتان بپرسید: «امروز دیگر چه چیزی باید منتشر کنم؟». این احساس اضطراب و سردرگمی برای بسیاری از کارآفرینان و بازاریاب ها یک کابوس تکراری است. در دنیای پرشتاب امروز که از ما انت...
3 ماه پیش
راز خلق محتوایی که هرگز نمی میرد
محتوای سبز (Evergreen Content) چیست؟
در دنیای دیجیتال دو نوع تولیدکننده محتوا وجود دارد. دسته اول، شکارچیان خبر هستند. آنها هر روز با تفنگ دوربین دار خود به دنبال ترندهای داغ و اتفاقات روز می گردند. یک شلیک موفق می کنند، غوغایی به پا می شود و فردای آن روز شکارشان ارزشی ندارد و باید به دنبال یک شکار جدید بگردند. دسته دوم باغبانان صبور هستند. آنها بذری می ک...
4 ماه پیش
چگونه استراتژی محتوا بسازیم؟
از رویا تا نقشه راه در بازاریابی محتوا
فرض کنید در یک بعدازظهر تابستانی تصمیم گرفته اید باغچه ای در حیاط خانه تان بسازید. بذر دارید، خاک هست، آب هست، اما چیزی کم است: نقشه. بدون نقشه نمی دانید چه گیاهی را کجا بکارید، کی آبیاری کنید و چه وقت منتظر شکوفه ها باشید. بازاریابی محتوا هم شبیه همان باغچه است. بدون استراتژی، فقط وقت و انرژی را صرف می کنید، اما نه گل...
4 ماه پیش
بهینه سازی عملکرد محتوا: راهی برای دیده شدن در دنیای شلوغ بازاریابی
در دنیای امروز بازاریابی دیجیتال به میدان رقابتی بی رحم و پرترافیک بدل شده است. هر روز هزاران، بلکه میلیون ها محتوا در قالب مقاله، ویدئو، پست های شبکه های اجتماعی و پادکست تولید و منتشر می شود. کسب و کارها از کوچک و بزرگ در تکاپوی این هستند تا در میان این هیاهوی عظیم توجه مخاطبان را جلب کنند و پیامی ماندگار در ذهن ها ب...
5 ماه پیش
آیا هوش مصنوعی به درد تولید محتوا می خورد؟
هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی: مروری بر مزایا و معایب
زمانی نه چندان دور صحبت درباره هوش مصنوعی که کارهای سخت و دشوار را انجام می دهد، بیشتر شبیه یک شوخی خنده دار بود تا آینده ای کاملا ملموس. البته این روزها هوش مصنوعی (AI) دیگر یک مفهوم علمی- تخیلی دور از دسترس نیست، بلکه به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده است. از دستیارهای صوتی گرفته تا خودرو های خودران، هوش م...
7 ماه پیش
چرا ترک شبکه های اجتماعی غیرممکن است؟
روان شناسی محبوبیت محتوای کوتاه
آیا تا حالا برای شما هم پیش آمده تصمیم بگیرید برای همیشه از شر تیک تاک و اینستاگرام خلاص شوید؟ معمولا در چنین شرایطی آدم قول و قرارهای مفصلی با خودش می گذارد و دست آخر هم اپ این پلتفرم ها را پاک می کند. اینطوری به خیال خودمان دیگر جایی برای اتلاف وقت روزمره پای ویدئوهای به درد نخور باقی نمی ماند! اجازه دهید با هم رورا...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جومشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشخرید جم فری فایرتور ترکیهکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیمونرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه