شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اصول استفاده از هشتگ در سال 2022

2 سال پیش ( 1401/1/22 )
نویسنده : آنا ساننبرگ   مترجم : امیر آل علی  

هشتگ ها از جمله مهمترین ابزارهای موجود در فضای اینترنت محسوب می شوند که به اشتباه بسیاری از افراد کاربرد آن را تنها برای شبکه های اجتماعی می دانند. این امر در حالی است که شما در سایت ها، اپلیکیشن ها و... از این امکان استفاده می کنید. در این زمینه اینستاگرام به عنوان مهمترین شبکه اشتراک گذاری عکس، همواره تلاش کرده است تا از هشتگ ها استفاده های نوآورانه و کاربردی تری را داشته باشد. همین امر باعث شده است تا با اصول سال های قبل، عملا نتوانید موفقیت خاصی را به دست آورید. قبل از پرداختن به اصول جدید، بهتر است تا توضیحاتی در رابطه با اهمیت هشتگ ها داشته باشیم. درواقع امروزه در شبکه های اجتماعی مختلف، شاهد پست گذاشتن افراد مختلف هستیم که این امر باعث شده است تا شانس دیده شدن، به مراتب سخت شود. در این راستا هشتگ ها کمک می کنند تا پست های شما در دسته بندی های مختلف قرار گیرد و با این اقدام بتوانید نظر مخاطبانی که به کلمات کلیدی را جست و جو می کنند، جلب نمایید. در این رابطه چند اصل همیشگی نظیر عدم استفاده از هشتگ های غیرمرتبط وجود دارد که همواره لازم است تا آنها را رعایت نمایید و این موارد هیچ گاه تغییر نمی کند. در ادامه چهار اصلی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا در سال جدید، بهترین استفاده ممکن را از هشتگ ها داشته باشید. 

اصول استفاده از هشتگ در سال 2022

1-از نرم افزارها در پیدا کردن هشتگ های مناسب استفاده کنید 

اصول استفاده از هشتگ در سال 2022

بسیاری از افراد صرفا موارد ذهنی را به عنوان هشتگ های موردنظر خود انتخاب می کنند. درواقع کمترین زمان برای این اقدام صرف می شود. این امر در حالی است که شما باید تحقیقات مداومی را داشته باشید. با این حال این اقدام می تواند زمانبر باشد و با توجه به این امر که صفحات تجاری باید به صورت مداوم فعالیت داشته باشند، این امر می تواند به یک چالش جدی تبدیل شود. در این زمینه راهکار مناسب این است که از نرم افزارهای موجود برای پیدا کردن هشتگ های ترند استفاده کنید. درواقع این موارد می توانند به یک باره، بازدید پست های شما را به صورت انفجاری، افزایش دهند. در این زمینه بهتر است که به دنبال چهار نوع هشتگ باشید. 1-برند و نوع کسب و کار 2-کمپین ها و رویدادها 3-نوع محصول و ویژگی های آن 4-مکان فعالیت.

مطلب مرتبط: چگونه بهترین هشتگ ها را انتخاب کنیم

 درواقع این چهار مورد، باید همواره موردنظر شما باشد. در کنار این موضوع فراموش نکنید که شما تنها به هشتگ های کوتاه و تک کلمه ای محدود نیستید. درواقع شما می توانید یک شعار را به عنوان هشتگ استفاده کنید. درواقع توصیه می شود که حداقل از دو هشتگ بلند نیز استفاده کنید. همچنین بهتر است که از تمامی ظرفیت خود برای اضافه کردن هشتگ استفاده کنید. در این رابطه نرم افزار RiteTag، یک گزینه کاملا کاربردی محسوب می شود. این امر در حالی است که بسیاری از افراد، هشتگ های محبوب را از دل خود شبکه ها پیدا می کنند. اگرچه این اقدام تا حدی مناسب است. با این حال فراموش نکنید که با این اقدام، شما از بسیاری اطلاعات دیگر نظیر سرعت رشد هشتگ ها، محروم خواهید شد. درواقع یک هشتگ بیش از حد رایج، به علت این امر که مورد استفاده مداوم اکثر افراد قرار می گیرد، ممکن است برای شما بهترین گزینه محسوب نشود. برای مثال اگر یک کسب و کار محلی را دارید، دیگر موارد جهانی، اولویت شما محسوب نمی شود. 

2-از هشتگ ها استفاده بیشتری داشته باشید 

اصول استفاده از هشتگ در سال 2022

درواقع اکثر افراد از هشتگ ها تنها برای پست های خود استفاده می کنند و این امر در حالی است که شما حتی برای ویدئو و استوری های خود می توانید از این بخش کمک بگیرید. در این راستا اضافه کردن لینک و منشن کردن نیز از جمله اقداماتی محسوب می شود که می تواند زیرمجموعه هشتگ گذاری دانست. به همین خاطر در سال جدید شما باید در تمامی اقدامات خود، هشتگ گذاری داشته باشید. در این راستا نوع هشتگ گذاری نیز بسیار مهم است. برای مثال برخی از صفحات، کلمات کلیدی کپشن ها را به صورت هشتگ وارد می کنند. این امر باعث می شود تا متن به علت تعداد بالای هشتگ هایی که معمولا در پایین متن قرار می گیرد، طولانی به نظر نرسد. درواقع آمارها در این زمینه حاکی از آن است که محتواهای بیش از حد طولانی، شانس دیده شدن کمتری را دارند. این امر در حالی است که محتوا هرچه خلاصه تر باشد، شانس کسب محبوبیت بالاتری را هم پیدا می کند. در آخر فراموش نکنید که در بخش بیو خود نیز از هشتگ استفاده کنید. این امر شانس پیدا کردن صفحه شما را نیز افزایش خواهد داد و اولویت شما در جست و جوی صفحات، افزایش پیدا می کند. 

مطلب مرتبط: آموزش استفاده از هشتگ ها در تبلیغ و بازاریابی

3-آمارها را بررسی کنید 

اصول استفاده از هشتگ در سال 2022

بدون شک هیچ هشتگی نمی تواند برای همیشه تاثیر اولیه خود را داشته باشد. برای مثال ممکن است یک مورد، صرفا در مقطعی کوتاه ترند شود و در این راستا استفاده آنها برای طولانی مدت، بدون نتیجه خواهد بود و به همین خاطر شما باید همواره آمارهای دقیقی برای هر یک از هشتگ ها داشته باشید. برای مثال اینستاگرام، آمار کلی مخاطبان جذب شده از سمت هشتگ را اعلام می کند. با این حال این آمار، کلی بوده و دقیقا نمی دانید که بیشترین نتیجه را از کدام موارد داشته اید. تحت این شرایط شما نیاز به سایت و نرم افزارهایی دارید که این تحلیل ها را به صورت تخصصی انجام دهد. در این زمینه با توجه به این امر که نیاز است تا اطلاعات صفحه نظیر رمز خود را در اختیار چنین برنامه هایی قرار دهید، لازم است تا از معتبر بودن آنها اطمینان داشته باشید. در این رابطه بهتر است که قبل از قرار دادن پست جدید، تحلیل را انجام دهید. در این بخش، بررسی اقدامات انجام شده از سوی رقبا نیز می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد. 

مطلب مرتبط: 10 هشتگی که دنیای تبلیغات را شکل دادند

4-استراتژی داشته باشید 

در آخر نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای هر اقدام خود باید استراتژی داشته باشید. درواقع استراتژِی، براساس نیاز شما تعیین می شود. برای مثال ممکن است شما بخواهید صرفا بازدید بالاتری را داشته باشید و مسئله فروش حداقل در شرایط فعلی، چندان مدنظر نباشد. در این زمینه یک استراتژی درست این است که هیچ گاه به دنبال تکرار هشتگ های قبلی خود نباشید. درواقع بسیاری از افراد، هشتگ های خود را به صورت مداوم تکرار می کنند و صرفا یک یا چند مورد را تغییر می دهند. با این حال این اقدام دیگر منسوخ شده و برای شما نتیجه ای را دربر نخواهد داشت. همچنین شما باید از مخاطبان خود بخواهید که از هشتگ های اختصاصی برند شما استفاده کنند. این مسئله نه تنها در افزایش تعامل تاثیرگذار است، بلکه در زمینه سئو نیز کاملا سودمند خواهد بود. برای مثال هنگامی که هشتگ نام برند شما محبوبیت پیدا کند، بدون شک شانس دیده شدن شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و شما باید به دنبال استراتژِی هایی باشید که حمایت های لازم از سایر بخش ها نظیر سایت اصلی نیز صورت گیرد. برای آشنایی با انواع استراتژِی های استفاده از هشتگ، توصیه می شود که از مقالات و پادکست های موجود، استفاده کنید که با یک جست و جوی ساده، نمونه های بسیاری را پیدا خواهید کرد. 

منبع : socialmediaexaminer
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XdabYx9D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه