پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 1 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

یکه تازی هوآوی در بازار چین

4 سال پیش ( 1399/5/15 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : شان مک کی  

بنا بر جدیدترین آمارهای منتشر شده، هوآوی با اختلافی فاحش نسبت به سایر رقبای خود، بازار داخلی کشور چین را در اختیار دارد. درواقع سهم بیش از 50 درصدی، نشان از موفقیت بالای این برند دارد. این امر در حالی است که تحریم‎ های آمریکا، مشکلات جدی ‎ای را برای این برند به وجود آورده ولی به علت این امر که در حال حاضر چین به شرایط پساکرونا رسیده است، امکان پیگیری فعالیت ‎ها امکان‎ پذیر شده است.

یکه تازی هوآوی بازار چین

همچنین بیش از 60 درصد گوشی ‎هایی که در دو ماه اخیر به فروش رسیده است، متعلق به سری 5G این شرکت است. در رده‎ های بعد بازار چین، برندهای ویو، اوپو، اپل و شیائومی قرار دارند. این امر در حالی است که پیش ‎بینی می ‎شد شیائومی، رقیب اصلی هوآوی باشد. درواقع آمارها برای این برند چینی بسیار خوب بوده و هفته گذشته نیز به عنوان بزرگترین برند تولید کننده گوشی ‎های هوشمند شناخته شد. بدون شک در صورت تفاهم و رفع تحریم ‎های آمریکا، این برند قادر خواهد بود تا فاصله خوبی با سایر رقبا ایجاد نماید . درواقع حقیقتی که نمی ‎توان کتمان کرد این است که چین با سرعتی فوق‎ العاده در حال تصاحب جایگاه آمریکا به عنوان ابرقدرت برتر جهان است.

منبع : gizmochina
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/efiEwaUX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه