یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

کمپین محیطی هولو برای کریسمس

5 سال پیش ( 1399/9/10 )
نویسنده : آرون بار   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

برند هولو در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از سری تبلیغات محیطی پیرامون شخصیت های کارتون خاطره انگیز «یاکو و واکو» رونمایی کرده است. نحوه اجرای این کمپین با استفاده از پروژکتورهای مخصوص امکان پذیر شده است. هولو برای جلب نظر مخاطب هدف با پروژکتورهای موردنظر نام و تصویر مربوط به شخصیت ‎های کارتون یاکو و واکو را بر روی نقاط مختلف شهرهای ایالات متحده به نمایش درخواهد آورد.

کمپین محیطی هولو برای کریسمس

نکته جالب درخصوص کمپین تازه بازاریابی هولو امکان نمایش تصاویر و نام سریال محبوب کاربران در هر نقطه پرتردد شهر است بنابراین عابران در صورت اندکی توجه امکان مشاهده تبلیغات جذاب این برند را خواهند داشت. شاید در نگاه نخست کمپین هولو با توجه به انتخاب ابعاد کوچک برای پروژکتور نوعی شکست محسوب شود. نکته مهم در این میان مرکز بر روی همین وجه از بازاریابی است. وقتی تمام برندها به دنبال استفاده از بیلبوردهای بزرگ برای تبلیغات محیطی هستند، الگویی متفاوت جلب نظر زیادی خواهد کرد. برند هولو در این میان ریسک بسیار زیادی را پذیرفته است. اگر کمپین این برند در ماه منتهی به کریسمس موفقیت قابل ملاحظه ‎ای به همراه نداشته باشد، وضعیت ‎اش در عرصه کسب و کار به شدت دشوار خواهد شد. 

بسیاری از کودکان طرفدار کارتون یاکو و واکو اکنون در سن مناسبی برای خرید مستقل قرار دارند. همین امر کمپین هولو را بدل به گزینه ‎ای جذاب برای جلب نظر نسل جوان کرده است. بسیاری از برندها برای تعامل با نسل جوان مشکلات بسیار زیادی پیش روی دارند. نکته مهم در این میان استفاده از المان ‎های خاطره ‎انگیز برای جلب تعامل این دسته از مشتریان است. این امر به خوبی از سوی هولو در کمپین جدیدش مورد توجه قرار گرفته است. انتخاب محیط‎ های کوچک و جمع و جور برای تبلیغات نوعی احساس کنجکاوی در مشتریان نیز ایجاد می ‎کند بنابراین کمپین جدید هولو همراه با نوآوری‎ های بسیار زیادی است. 

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xCPu4swJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه