یکشنبه, ۱۷ اسفند(۱۲) ۱۳۹۹ / Sun, 7 Mar(3) 2021 /
           
فرصت امروز

برند لکسوس از مدت ها قبل نسبت به رونمایی محصول خودروی سدان IS در قالب آنلاین پرده برداشته بود، با این حال جزییات اساسی مربوط به این نمایش تا همین چند روز پیش مشخص نبود. لکسوس برای جلب نظر گیمرها و به طور کلی نسل جوان اقدام به استفاده از تویچ به عنوان پلتفرم اصلی اش کرده است. پلتفرم تویچ برای نمایش لایو بازی های مختلف از سوی گیمرها راه اندازی شده است. این استارت آپ متعلق به آمازون است، با این حساب تردیدی نسبت به کیفیت تویچ باقی نخواهد ماند. 

رونمایی لکسوس از خودروی جدیدش در تویچ

لکسوس برای نمایش طرح سه بعدی خودروی سدانش از استریمر مشهوری به نام «فاسلی» استفاده کرده است. بر این اساس فاسلی در لایوی دو ساعته اقدام به نمایش طرح سه بعدی سدان لکسوس خواهد کرد. نکته جالب اینکه تمام شرکت کنندگان در لایو امکان ایجاد انواع شخصی سازی در طرح موردنظر را خواهند داشت. همچنین فاسلی نیز به عنوان استریمر اصلی امکان ایجاد تغییرات گسترده در این طرح سه بعدی را دارد. 

هدف اصلی لکسوس از اجرای این کمپین بهبود رابطه اش با گیمرها و همچنین نسل جوان است. این امر در ادامه استراتژی های چند سال گذشته لکسوس دنبال می شود. همچنین نزدیک ساختن طراحی خودروها به سلیقه جوانان نیز یکی دیگر از اهداف اصلی لکسوس محسوب می گردد. 

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eJUIgtyx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه