شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
8 سال پیش
پای دعواهای خانگی به آگهی‌ ها باز شد
«سعید! مامانتینا اومدن برو درو بازکن. » آگهی با این جمله شروع می‌شود. عروس خانواده در حال آب دادن به گل‌های خانه است که این جمله را نثار همسرش می‌کند و همسر دوان‌دوان در را باز می‌کند. مادر و پدر میانسال سعید به خانه وارد می‌شوند و روی مبلمان مدرن می‌نشینند و از طرح فرش سنتی ایرانی صحبت می‌کنند. مامانتینا... همیشه...
8 سال پیش
تبلیغات، كودكان و اعتماد خانواده
تاثیر تبلیغاتی را كه از تلویزیون پخش می‌شود و كودكان را هدف قرار می‌دهد می‌توان به راحتی از خواسته‌های آنها درك كرد. این تبلیغات از یك سو بسیار مناسب هستند، زیرا پدر و مادرها را نسبت به محصولاتی كه می‌تواند آنان را در تربیت فرزندانشان یاری كند، آگاه می‌سازد، اما از سویی دیگر اگر تحت نظارت خانواده نباشد، می‌تواند تاثیرا...
9 سال پیش
انتقال پیامی پنهان با دیوار زنده پوشیده از 1682 گیاه
شهرهای زیادی در جهان مایل به‌ كاشتن درخت‌های بیشتر در خیابان‌ها هستند اما با وجود خیابان‌های آسفالت‌شده یا حجم بیش از حد لوله‌های زیرزمینی همیشه نیز امكان انجام این كار نیست. به همین دلیل یك شركت تازه‌كار آلمانی یك دیوار زنده تنها و مستقل شامل 1682 گیاه مختلف با مربع‌های درون آن...
9 سال پیش
بیلبورد، رسانه‌ ای تکراری نیست
معمولا در تمام دنیا شرکت‌های تبلیغاتی از یکسری رسانه مشترک برای انتقال پیام‌های ‌تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بیلبورد، تلویزیون، رادیو و لمپست بنر رسانه‌های یکسانی هستند که توسط همه شرکت‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند. حال می‌توان از این رسانه تکراری به‌گونه‌ای استفاده کرد که مخاطب را به هیجان آورد. در واقع تکنیک‌های تبلیغا...
9 سال پیش
تغییر ذائقه مخاطبان از طریق آگهی‌ های تلویزیونی
با تغییر روند زندگی روزمره افراد در جامعه‌های ماشینی، ذائقه غذایی آنها نیز تغییر کرده است؛ موضوعی که منجر به رواج بیماری‌های مختلفی در جوامع شده ‌است. براین اساس معمولا وزارت بهداشت و درمان اکثر کشورها سعی ‌می‌کنند که با به کارگیری ابزارهای مختلف، تغییری در روند غذایی شهروندان‌شان ایجاد کنند تا بتوانند از بیماری‌های مخ...
9 سال پیش
استفاده ابزاری از کودکان برای تبلیغ خدمات بانکی
کودکان بازیگران بی‌گناهی هستند که این روزها به ابزاری برای انتقال پیام در اکثر آگهی‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. اینکه موضوع آگهی چیست مهم نیست، مهم حضور کودکانی است که سازندگان آگهی‌ها احساس می‌کنند باعث جذابیت هرچه بیشتر آگهی‌ خواهد شد. کلیشه مرسوم این آگهی‌ها هم این است که در اکثر آگهی‌هایی که با حضور کودکان ساخته می...
9 سال پیش
ارتباط میان رسانه و تبلیغات
رسانه‌ها همیشه به‌عنوان یك منبع بزرگ ارتباطی توصیف می‌شوند كه می‌توانند در كوتاه‌ترین زمان به بیشترین میزان مخاطبان دسترسی داشته باشند. این رسانه‌ها كه شامل روزنامه‌ها، مجلات، رادیو و تلویزیون می‌شوند، اغلب نخستین راهی هستند كه در مقابل پای كسب‌وكارهای كوچك قرار می‌گیرند تا بتوانند حجم گسترده‌ای از مشتریان را به سوی خو...
9 سال پیش
تجزیه و تحلیل تكنیك‌ های تصویری در تبلیغات
تبلیغ‌كنندگان به‌طور معمول روی عناصر تصویری و صوتی بسیاری تاكید می‌كنند تا بتوانند به آگهی خود شمایلی منحصر‌به‌فرد ببخشند و به بیانی دیگر بتوانند به‌راحتی از این طریق توجه دیگران را به خود جلب كنند.زمانی كه قرار است فقط یك صفحه برای تبلیغات در اختیار داشته باشید یا تمام زمان شما برای پخش تبلیغ‌تان از تلویزیون فقط 30 ثا...
9 سال پیش
آگهی‌ های تبلیغاتی بدون تاریخ مصرف / مراقب فریاد زدن نام خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید
 برخی از آگهی‌های داخلی به شیوه‌ای ساخته شده‌اند که تاریخ مصرف ندارند و سازندگان آنها به خیال خود با ساخت چنین آگهی‌های هنرمندانه‌ای به اقتصاد آن موسسه و شرکت کمک کرده‌اند.برای صاحبان این آگهی‌ها مهم نیست که شاید سلیقه مخاطبان در طول سال‌ها تغییر کند یا شاید دیگر آن آگهی‌ها بازخوردهای پخش‌های بار اول را نداشته باش...
9 سال پیش
آگهی‌ های سریالی با مفاهیم از‌هم‌ گسسته
آگهی‌های تبلیغاتی معمولا با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، برخی به منظور معرفی محصول و برخی دیگر به قصد پیشبرد فروش کالای تازه‌وارد. در این میان نوعی از آگهی‌ها نیز وجود دارند که به‌صورت سریالی ساخته می‌شوند؛ آگهی‌هایی که باید در ساخت آنها دقت کرد که تمامی بخش‌های آن براساس یک محوریت ثابت باشد.  فواصل پخش این آگهی‌ه...
9 سال پیش
مشکلات خاص رسانه‌ های تبلیغاتی تازه‌ وارد / تبلیغات بی‌ اثر با رسانه‌ های بومی
بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی که در کشور ما وجود دارند با مشابه خارجی خود متفاوتند. رسانه‌هایی که از پایه، چیزی شبیه به همتای خارجی خود هستند ولی در مقایسه کلی با آنها و به لحاظ کارکرد کاملا متفاوتند؛ مانند شیری که وقتی وارد کشور ما می‌شود یال و دندان خود را از دست می‌دهد. برای مثال پنل‌های شیشه‌ای که به منظور تبلیغات و...
9 سال پیش
افزایش تعداد آگهی‌های آموزشی در تلویزیون / تبلیغاتی با تاریخ مصرف پایین
وقتی در تبلیغات قرار بر دادن اطلاعات به مشتری است، باید داده‌ها به‌گونه‌ای طراحی شود که برای مخاطب تازگی لازم را داشته باشد، یعنی سطح آنها از اطلاعات قبلی که مشتریان دارند بالاتر باشد و آگهی‌ها به‌گونه‌ای ساخته شود که برای مشتریان کسالت‌آور نباشد.   به تازگی گرایش سازندگان آگهی‌ها به سمت ساخت چنین تیزرهایی ز...
9 سال پیش
هشدار درخصوص بحران آب با آگهی تلویزیونی / تبلیغات فرهنگی یا فیلم کوتاه هنری؟
نویسندگان و طراحان صحنه آگهی‌های تلویزیونی را می‌توان موثرترین افراد در میزان اثرگذاری یک آگهی تلویزیونی نامید؛ آگهی‌هایی که برخی از آنها مستحق دریافت جوایز بین‌المللی هستند و برخی دیگر ارزش یک‌بار دیدن را هم ندارند. آگهی‌های خوب در یادها باقی می‌مانند، زیرا در برگیرنده ایده‌ای هوشمندانه هستند. آگهی‌های خوب با مهارت کا...
9 سال پیش
تبلیغات موثر
چند قانون ساده برای تبلیغات موثر  تجارت بدون تبلیغات موثر همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می‌کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات موثر باعث می‌شود تا نام شما به خوبی در ذهن مردم باقی بماند. در واقع تبلیغات موثر به شما کمک می‌کند تا به اهداف‌تان در زمینه ج...
9 سال پیش
پل زدن بین تبلیغات مكتوب و دیجیتال
در طول چند سال گذشته، ناشران روزنامه‌ها و نشریات تمركز خود را بر حل كردن این مسئله قرار داده بودند كه بتوانند راهی پیدا كنند تا از دنیای تبلیغات مكتوب به جهان تبلیغات دیجیتالی برسند. البته دلیلی كه آنان برای این كار خود داشتند هم كاملا قانع كننده بود. امروز تعداد كسانی كه تبلت دارند و به جمع علاقه‌مندان خواندن كتاب‌ها...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالووربلیط هواپیما خارجیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکتونی آدیداستبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیپرداخت فطریهآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه