جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغ جدید مک دونالد با استفاده از عنصر نوستالژی

4 سال پیش ( 1398/8/12 )
پدیدآورنده : جاشوآ هیوز   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند مک دونالد یکی از غول های بزرگ عرصه فست فود محسوب می شود. این برند در طول سال های فعالیتش همیشه کمپین های تبلیغاتی موفقی تولید کرده است. همین امر یکی از دلایل ماندگاری و ثبات بالای مک دونالد در بازار کسب و کار محسوب می شود. در طول دهه های اخیر بسیاری از برندها در صنعت فست فود دستخوش تغییر و تحول زیادی شده اند. برخی از برندهای بزرگ حتی به طور کلی از صحنه رقابت کنار رفته اند. با این حال مک دونالد همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

تازه ترین ویدئوی تبلیغاتی مک دونالد ترکیبی از الگوی تبلیغات مینیمال و استفاده از عنصر نوستالژی است. در این ویدئو یک کودک در خانه مادربزرگش به تصویر کشیده می شود. مادربزرگ این کودک برای وعده غذایی از سبد فست فود مک دونالد استفاده می کند. کودک داستان ما پس از ترک خانه مادربزرگ از آن سبد برای جمع آوری خاطرات مختلف استفاده خواهد کرد. به این ترتیب صحنه های مختلف شامل تولد، فوتبال بازی کردن و حضور در کنار دوستان به نمایش در می آید. در تمام این لحظات کودک مورد نظر تکه ای چوب، پلاستیک یا کادوی جشن تولدش را داخل سبد مک دونالد قرار می دهد. یکی از صحنه های جالب این ویدئو حضور خانوادگی در دور میز رستوران است. در این لحظه کودک تبلیغ مک دونالد در تلاش برای ثبت صدای خنده اعضای خانواده در سبدش است.

تبلیغ جدید مک دونالد

لینک تماشای ویدئو : https://youtu.be/jeIEpZjKFm4

بی تردید انتظارات از مک دونالد به عنوان برنده 5 جایزه جهانی برندسازی بسیار بالاست. در این کلیپ مک دونالد در تلاش برای برجسته سازی نقش خاطرات در زندگی افراد است. موسیقی متن کلیپ نیز در همین راستا انتخاب شده است. جریان این ویدئوی 60 ثانیه ای کاملا آرام و به دور از اتفاق های ناگهانی است. به همین خاطر مخاطب توانایی برقراری ارتباط بیشتری با آن دارد. کارگردانی این کلیپ زیبا برعهده آدام برگ قرار داشته است. برگ در طول سال های اخیر ویدئوهای تبلیغاتی متعددی تولید کرده است.

مطلب مرتبط: فرآیند ری برندینگ مک دونالد چه ویژگی هایی دارد؟

هدف اصلی کودک تبلیغ مک دونالد از جمع آوری خاطرات مختلفش در سبد فست فود این برند به اشتراک گذاری خاطرات با مادربزرگ ساکن در خارج شهرش است. به این ترتیب در انتهای این تبلیغ کودک ما در حال بازگشت به خانه مادربزرگ مشاهده می شود. این ویدئو نقش مهمی در زنده ساختن خاطرات کودکی بسیاری از ما دارد. اغلب ما در دوران کودکی چیزهای زیادی به عنوان خاطره برای سال های بعد جمع آوری می کردیم. نکته مهم کمپین مک دونالد حضور جانبی اما مداوم نماد اصلی این برند است. سبد فست فود مک دونالد در تمام طول کلیپ در کنار کودک قرار دارد. این امر در راستای ایجاد نمایی فراتر از یک غول عرصه فست فود برای مک دونالد صورت گرفته است. با توجه به ترکیب مناسب الگوی مینیمال و عنصر نوستالژی باید به موفقیت مک دونالد در دسترسی به هدفش اشاره کرد.  

منبع : brandingforum
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aQkLI3rp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه