یکشنبه, ۱۷ اسفند(۱۲) ۱۳۹۹ / Sun, 7 Mar(3) 2021 /
           
فرصت امروز

برند پپسی اخیرا از کمپین بازاریابی اش برای مسابقه سوپربال رونمایی کرده است. بسیاری از برندها برای بازاریابی در این مسابقه مهم با هم رقابت می کنند. پپسی نیز در این میان هر سال برنامه های جذابی برای مخاطب هدف دارد. امسال این برند به مناسبت دهمین سالگرد آغاز اسپانسری اش از مسابقه سوپربال برنامه ویژه ای را ترتیب داده است. بر این اساس امسال خبری از نمایش کمپین تبلیغاتی در اطراف زمین مسابقه نیست. در عوض پپسی تبلیغ کوتاهی برای نمایش در یکی از زمان های استراحت بازی را ترتیب داده است. 

استراتژی پپسی برای بازاریابی در مسابقه سوپربال

استودیوهای ورزشی همیشه در زمان استراحت اصلی بازی سوپربال مشغول تحلیل و ارزیابی عملکرد هر یک از تیم ها هستند. پپسی در این میان تمایل به ارائه تجربه ای جذاب از مشاهده پشت صحنه آمادگی تیم ها در طول وقت استراحت دارد. همچنین برای شبیه ‎سازی هرچه واقعی تر از بازی در شرایط حضور تعداد اندکی از هواداران در استادیوم اقدام به استفاده از فناوری واقعیت افزوده کرده است. با این حساب کابران امکان مشاهده صحنه های مختلف بازی در قالبی جذاب و مانند درون استادیوم را خواهند داشت. همچنین فیلترهای پپسی در شبکه های اجتماعی نیز امکان ثبت تصاویر سلفی از سوی کاربران با پس زمینه ورزشگاه محل برگزاری مسابقه را فراهم می کند. 

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YpErsikG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه