جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی موفق در طول چند سال اخیر از نظر جلب نظر کاربران محسوب می شود. شاید در نگاه نخست این پلتفرم شباهت زیادی به اینستاگرام داشته باشد، اما محوریت مرکزی عکس، به جای ویدئو یا متن، نقطه تمایز آن با دیگر پلتفرم های مشابه است. تیم پینترست در طول 2 هفته اخیر بر روی رونمایی از امکانات جدید برای بازاریاب ها کار کرده است. نتیجه این امر در کنار اطلاع رسانی های گسترده فراهم سازی امکان شخصی سازی پیشرفته تبلیغات از سوی برندهاست. اگر از کاربران پینترست باشید، به خوبی از اهمیت پین های تبلیغاتی آگاهی دارید. این پین ها برای جلب نظر مخاطب هدف در قالب کمپین های بازاریابی کاربرد دارد. اکنون پینترست با حفظ ساختار کلی پین ها اقدام به افزودن گزینه های شخصی سازی مانند تعیین موقعیت جغرافیایی، سلیقه خاص کاربران و حتی نمایش محتوا برای گروه سنی مشخص کرده است. 

رونمایی پینترست از گزینه شخصی سازی پیشرفته تبلیغات

توسعه ظرفیت های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی امر مهمی محسوب می شود. بسیاری از پلتفرم ها در این مسیر با مشکلات زیادی از جمله مهارت اندک تیم بازاریابی و فنی مواجه هستند بنابراین همکاری با موسسه های حرفه ای در زمینه ارتقای ظرفیت سایت ها و شبکه های آنلاین گزینه منطقی محسوب می شود. پینترست برای اعمال تغییرات تبلیغاتی در پلتفرمش به طور رسمی با موسسه های RevJet، StitcherAds و Smartly.io همکاری کرده است. این همکاری موجب بهبود امکانات تبلیغاتی در پینترست شده است. 

یکی از نیازهای اصلی بازاریاب ها برای اجرای کمپین های موفق ارزیابی شرایط و سلیقه کاربران است. پینترست اکنون امکان اجرای کمپین های آزمایشی را فراهم کرده است. همچنین برندها اطلاعات بهتری در مورد وضعیت کمپین شان دریافت خواهند کرد. بدون تردید چنین نکته ای میزان استقبال کسب و کارها از بازاریابی در پینترست را تحت تاثیر قرار می دهد. 

شبکه های اجتماعی بسیار زیادی در طول سال های اخیر به سوی رونمایی از گزینه های شخصی سازی تبلیغات و ارائه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کمپین برندها اقدام کرده اند. این امر سطح رقابت در میان پلتفرم های مختلف را به شدت افزایش داده است. پینترست هم در این میان برای توسعه سطح کیفیت خدماتش به کاربران و برندها دست به اعمال تغییرات اساسی زده است. این تغییرات نقش مهمی در رقابت هرچه بهتر این پلتفرم با دیگر رقبا، به ویژه اینستاگرام، خواهد داشت. 

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ajGWaHMZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه