نبرد برای جذب طبیعی مخاطب در اینستاگرام - فرصت امروز

چهارشنبه, 03 بهمن 1397 - 15:42

برترین ابزارهای افزایش رشد اکانت برندها در اینستاگرام برای سال 2019

نبرد برای جذب طبیعی مخاطب در اینستاگرام

وقتی صحبت از مدیریت موفقیت آمیز کسب وکار می شود، یکی از عناصر اصلی ارتقا و رشد اکانت رسمی مان در شبکه های اجتماعی است. به منظور یافتن مکان مناسب برای سرمایه گذاری و استخدام افراد هماهنگ برای تیم بازاریابی شرکت مان باید برندمان را به سایر شرکت های نامدار و مشتریان معرفی کنیم.
اکنون که سال جدید میلادی از راه رسیده است، نوبت عطف توجه به موثرترین شبکه اجتماعی، حداقل برای برندها، خواهد بود. اینستاگرام برای مدت ها پلتفرم مورد علاقه نسل جوان (نسل هزاره یا Z) بود. با این حال اکنون تقریبا همه افراد از آن استفاده می کنند. این بدان معناست که اینستاگرام بدل به یکی از بهترین فضاها برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف برندهاست.

به منظور برقراری رابطه بهتر با افراد مورد نظرمان در اینستاگرام در این مقاله به بررسی و معرفی 10 ابزار برتر رشد اکانت پرداخته ام. اگر به دنبال جذب مخاطب واقعی برای اکانت تان در اینستاگرام هستید، به مطالعه مقاله حاضر ادامه دهید.

جذب مخاطب در اینستاگرام

1. SocialSteeze

وقتی که استفاده از هشتگ های مناسب و بارگذاری پست های باکیفیت برای توسعه اکانت مان کافی نیست، ابزار SocialSteeze راه گشا خواهد بود. مزیت اصلی این ابزار فراهم سازی فالوور واقعی برای اکانت هاست. به همین دلیل هم از سایر اپ های دارای فالوور تقلبی متمایز می شود. طریقه کار این اپ جست وجوی کاربران براساس موقعیت مکانی، اطلاعات پروفایل و نام کاربری است. به این ترتیب اکانت هایی که علاقه بیشتری به حوزه کسب وکارتان دارند، به شما معرفی خواهند شد. استفاده از این سرویس به ویژه وقتی تازه کسب وکارمان را راه انداخته باشیم، بسیار راه گشا به نظر می رسد. به این ترتیب ثبت نام در ابزار SocialSteeze می تواند گام موثر بعدی شما در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب شود.

مطلب مرتبط: راهکارهای مدرن برندها برای جذب مخاطب در اینستاگرام

2. Magic Social

یکی دیگر از ابزارهای موثر برای رشد اکانت مان در اینستاگرام Magic Social نام دارد. این ابزار با استفاده از تکنیک های پیشرفته اینستاگرام به طور طبیعی فالوور بیشتری را به اکانت شما جذب خواهد کرد. همچنین این سرویس سطح قیمت های متفاوتی برای خدماتش دارد. به این ترتیب در هر مرحله ای از کسب وکارتان هم که باشید، پیشنهاد مناسب تان در Magic Social یافت خواهد شد. بدون تردید در دنیای امروز یافتن ابزار کمکی برای رشد اکانت مان به صورت طبیعی و واقعی بسیار دشوار است. سرویس Magic Social یکی از معدود گزینه های مناسب در دسترس به حساب می آید. با توجه به اینکه اکنون بالغ بر 25 میلیون اکانت تجاری در اینستاگرام فعالیت دارد، استفاده از این ابزار یک گام منطقی برای بهبود وضعیت کسب وکارمان خواهد بود.

3. گرام

اگر شما به طور میانگین حجم زیادی از محتوا را روی اکانت تان بارگذاری می کند و علاقه زیادی به دسترسی به اکانت تان از طریق دستگاه های مختلف دارید، ابزار گرام مخصوص شما طراحی شده است. بدون اغراق این ابزار یکی از بهترین سرویس های توسعه اکانت در اینستاگرام است. مزیت اصلی این ابزار فراهم سازی امکان اتصال به اینستاگرام (با دسترسی به تمام بخش های آن) از طریق لپ تاپ و رایانه های شخصی است. به این ترتیب اگر قصد ارسال مطالب مختلف با کپشن های طولانی را دارید، گرام بهترین گزینه برای شما خواهد بود. سرعت بارگذاری محتوا در این سرویس نیز بسیار بالاست. به این ترتیب دیگر نگران بروز خطا به هنگام بارگذاری مطالب تان نخواهید بود.

4. اینک 361

وقتی بحث مدیریت مطلوب اکانت مان در شبکه های اجتماعی وسط باشد، اطلاعات و آمارهای دقیق اهمیت بالایی دارد. اگرچه نسخه بیزینس اینستاگرام اطلاعات کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد، با این حال در برخی موارد نیاز به اطلاعات بیشتر نیز حس می شود. درست در همین هنگام کارایی های اینک 361 نمایان می شود. با استفاده از این ابزار شما اطلاعات بسیار وسیعی را دریافت خواهید کرد. هدف نهایی از ارائه چنین اطلاعاتی تولید محتوا براساس سلیقه و خواست مخاطب است. مزیت اصلی اینک 361 توجه به سلیقه های متفاوت کاربران است. توجه داشته باشید که اکنون بالغ بر یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. بدون تردید سلیقه این افراد تفاوت فاحشی با هم دارد.

5. اُل متریک

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد، هیچ اکانت تجاری در اینستاگرام بدون اطلاعات کاربردی کامل نیست. با استفاده از این ابزار علاوه بر اینکه اطلاعات متعددی را دریافت خواهیم کرد، زمان مناسب برای انتشار مطلب را نیز متوجه می شویم. اشتباه بسیاری از اکانت های تجاری در زمینه ارسال مطالب انتخاب ساعت نامناسب است. به این ترتیب با استفاده از اُل متریک بر چنین مشکلی غلبه خواهیم کرد.

6. Like Social

یکی دیگر از راهکارهای جالب برای جذب شمار بالایی از مخاطب ها، در رقابت با اکانت های مشهور، ظاهر شدن پست های مان در بخش جست وجوی کاربران است. متاسفانه باتوجه به الگوریتم نوین اینستاگرام در بسیاری از مواقع حتی با عملکرد مطلوب در اینستاگرام نیز پست های ما در بخش جست وجو برای شمار بالایی از کاربران به نمایش در نمی آید. خبر خوب اینکه ابزار Like Social مشکل فوق را به کلی حل کرده است. به این ترتیب این ابزار با مطالعه دقیق الگوریتم اینستاگرام به اکانت ها برای درج مطالب شان در بخش جست وجو کمک می کند. 

7. پامپاتیک

جذب مخاطب در اینستاگرام

در سال جدید، استفاده از ابزارهای پیشرفته همیشه گام موثری خواهد بود. به همین دلیل ابزار پامپاتیک که از روبات های هوشمند برای چت با کاربران علاقه مند به کسب وکارمان استفاده می کند، بهترین گزینه به حساب می آید. مزیت اصلی این ابزار استفاده از آخرین نسل هوش مصنوعی است. به این ترتیب در بسیاری از موارد کاربر مورد نظر به هیچ وجه متوجه گفت وگو با یک روبات نمی شود. به دلیل هوش مصنوعی بسیار جالب این ابزار آن را در فهرست فعلی جای داده ام. بدون تردید استفاده از آن برای هر برند تجاری در این پلتفرم ضروری خواهد بود.

8. وودباکس

یکی دیگر از راهکارهای جالب و هیجان انگیز برای جذب مخاطب جدید در اینستاگرام برگزاری مسابقه های مختلف است. با این حال مشکل اساسی در برگزاری رقابت های جذاب دشواری مدیریت آنها به ویژه برای اکانت های دارای فالوور پرشمار است. به همین دلیل اگر قصد برگزاری مسابقه در اینستاگرام را دارید، استفاده از ابزار وودباکس به شما جان دوباره ای خواهد بخشید. وودباکس سامانه ای هوشمند برای مدیریت پاسخ های کاربران و پست های شان پیرامون مسابقه برندهاست. به این ترتیب در پایان هر مسابقه فقط باید کاربران برنده را در داخل وودباکس مشاهده کرده و به آنها پیام تبریک بفرستید. به همین راحتی کار دشوار برگزاری مسابقه اینستاگرامی صورت خواهد گرفت. نکته جالب در مورد این ابزار ارائه آن به صورت رایگان است. البته پس از پنج کمپین باید برای دفعات بعدی میزان مشخصی هزینه عضویت پرداخت کنید.

9. Later

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد، توجه به زمان مناسب برای بارگذاری مطالب در اینستاگرام اهمیت بالایی دارد. ابزار Later دقیقا مخصوص آنهایی که مشغله کاری زیادی دارند، طراحی شده است. وظیفه اصلی این ابزار بارگذاری هوشمند مطالب در زمان های مناسب است. به این ترتیب شما در ابتدای روز یا هفت مطالب مورد نظرتان را برای Later تعریف می کنید. سپس در زمان مناسب و براساس اولویت مد نظر شما مطالب روی صفحه تان پست خواهد شد. شاید تنها نکته منفی این ابزار ارائه آن به صورت پولی باشد. با این حال فقط با پرداخت 49 دلار به صورت ماهانه تعداد نامحدودی از پست های شما به صورت دقیق زمان بندی خواهد شد.

مطلب مرتبط: شیوه‌ های جدید جذب مخاطب در دنیای مجازی

10. بومرنگ

امروزه ویدئوها نقش بسیار موثری در شبکه های اجتماعی بازی می کنند. به همین دلیل اگر شما هنوز اپ بومرنگ را روی اینستاگرام تان ندارید، همین الان توپخانه آنلاین تان را به این اپ مجهز کنید. در هر صورت اینستاگرام روزانه 400 میلیون استوری را میزبانی می کند. اگر قصد ساخت استوری هیجان انگیز و متفاوت از سایر برندها را دارید، باید از همین الان به فکر خلق نمونه های باکیفیت باشید. مزیت اصلی اپ بومرنگ فراهم سازی امکان تولید ویدئوهای کوتاه به صورت باکیفیت و واضح است. متاسفانه هنوز هم بسیاری از برندها نسبت به اهمیت کیفیت ویدئوها توجه کافی را ندارند. به همین دلیل محتوای تجاری در دنیای اینستاگرام با برخی پیش فرض های منفی نگریسته می شود.

در این مقاله تلاش اصلی من معرفی 10 ابزار برتر برای ایجاد تحول در فرآیند بازاریابی برندها در اینستاگرام بود. در نهایت باید به معرفی ابزار خودم نیز بپردازم. Social Rocketer به عنوان یک ابزار کاربردی منبع مقاله های متعدد در زمینه بهبود فعالیت برندهای تجاری در شبکه های اجتماعی است. اگر به دنبال مقالات و اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، سری به سرویس من نیز بزنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی