پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپین بازاریابی ودافون برای سال 2021

3 سال پیش ( 1399/7/29 )
پدیدآورنده : اِمت مک گوناگل   پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : کمپین بازاریابی  

برند ودافون در طول سال های اخیر حضور موفقی در عرصه بازاریابی و تبلیغات داشته است. همین امر انتظارات از کمپین های این برند را به شدت افزایش داده است.تیم بازاریابی ودافون با طراحی کمپین ‎های تعاملی و جذاب در طول یک سال گذشته موفق به کسب جایزه‎ های متعددی شده است. یکی از جایزه‎ های مهم در این میان مربوط به جشنواره تلکام برند است. در مراسم موردنظر ودافون به عنوان خلاق ‎ترین برند در زمینه تبلیغات تعاملی انتخاب شد. این شرکت فعال در زمینه ارتباطات و زیرساخت‎ های مرتبط در طول دهه‎ های متمادی وضعیت بسیار مطلوبی در حوزه بازاریابی و مالی تجربه کرده است. براساس گزارش موسسه Brand Z، ودافون با ارزش تقریبی 23.1 میلیارد دلار (17.8 میلیارد پوند) باارزش ‎ترین برند در بازار بریتانیا محسوب می ‎شود.

کمپین بازاریابی ودافون سال 2021

کمپین تبلیغاتی تازه ودافون در ماه مه سال آینده رونمایی خواهد شد. هدف اصلی از طراحی کمپین موردنظر تقویت احساس رضایت مشتریان از خدمات شرکت و همچنین نمایش سهولت خرید از ودافون است. این امر با توجه به تجربه اغلب مشتریان در طول دوران کرونا دارای اهمیت بسیار زیادی است. ارائه خدمات به ساده‎ ترین شکل ممکن در طول دوران کرونا در دستور کار اغلب برندها قرار گرفته است، با این حال فقط تعداد محدودی از کسب و کارها موفق به رعایت این شیوه شده ‎اند. افزایش حجم نارضایتی مشتریان نسبت به ارائه خدمات از سوی برندهای مختلف موجب توجه بازاریاب‎ های ودافون به مزیت برندشان شده است.

برند ودافون در طول سال ‎های اخیر اغلب محتوای بازاریابی و تبلیغاتی ‎اش را با همکاری آژانس تبلیغاتی اوگیلوی طراحی و به نمایش درآورده است. کمپین تازه تبلیغاتی ودافون نیز از این امر خارج نیست. بر این اساس همکاری میان ودافون و اوگیلوی در طول سال آینده نیز دنبال خواهد شد. این امر با توجه به تجربه موفق همکاری میان طرفین در ماه جولای با کمپین «خودت را بی ‎نهایت بساز» بسیار محتمل به نظر می‎ رسید.

منبع : campaignlive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E3LiXIlN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه