پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دورکاری و 3 وظیفه مدیران

3 سال پیش ( 1399/2/27 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : جی سانی باجاج  

بسیاری از مدیران تصور می کنند که سیاست دورکاری باعث می شود که وظایف مدیریتی آنها کاهش پیدا کند، با این حال این مسئله کاملا نادرست بوده ولی نحوه کار شما تغییراتی را پیدا خواهد کرد. درواقع این دسته از کارمندان نیز عضوی از تیم شرکت محسوب شده و لازم است تا توجه کافی را به آنها داشته باشید. با توجه به شرایط حال حاضر که ویروس کرونا باعث توجه حداکثری به مقوله دورکاری شده است، اکنون بهترین زمان برای صحبت در رابطه با این موضوع محسوب می شود. در این رابطه به بررسی سه وظیفه مدیران در برابر کارمندان دورکار خواهیم پرداخت که رعایت آنها توسط خود من باعث بروز بهترین نتایج شده است.

دورکاری وظیفه مدیران

1-توجه

شما باید به صورت مداوم به کارمند خود پیام داده و از شرایط او آگاه شوید. همچنین می توانید آخرین اخبار را به وی انتقال دهید. درواقع ارتباط خود شما با این افراد باعث خواهد شد تا آنها احساس رضایت بالاتری را از کار خود داشته و میزان وفاداری آنها افزایش پیدا کند. در این رابطه از تشویق و روحیه دادن و تیم خود غافل نشوید. در نهایت تلاش کنید تا شرایطی مهیا شود که تنهابودن، باعث فراموش شدن اصل کار تیمی نشود. برای مثال می توانید زمینه آشنایی آنها را با سایر کارمندان شرکت فراهم آورده و هماهنگی های لازم را انجام دهید. به صورت کلی شما باید توجه خود به دورکارها را به صورت مستقیم نشان دهید.

مطلب مرتبط: تقویت روحیه کارمندان در ایام دورکاری کرونا

2-اعتماد

شما باید اجازه دهید تا افراد به شیوه خود وظایف را انجام دهند. در این رابطه اگر آمارها و راندمان کاری مورد رضایت شما نیست، می توانید مشاوره های لازم را انجام داده و مشکلات موجود را برطرف کنید. همچنین شما نباید یک کارمند دورکار را از نظر زمان تحت فشار قرار دهید. درواقع یکی از دلایل اصلی انتخاب این شیوه کاری، آزادی بیشتر است. درواقع به صورت کلی شما نباید به علت عدم امکان نظارت مستقیم، کارمند را تحت فشار قرار دهید. در نهایت توصیه می شود که وبینارهایی را داشته باشید تا افراد خود را در کنار تیم شرکت حس کرده و مستقیما ایده های خود را بیان کنند. همچنین آنها را از بازخوردها و اتفاقات مثبت پیرامون شرکت آگاه سازید تا روحیه آنها افزایش پیدا کند. امید دادن به آینده ای بهتر و بهبود شرایط آنها نیز امری الزامی محسوب می شود.

3-حمایت

در آخر شما باید از کارمندان خود خصوصا تازه‎کارها حمایت کنید. این افراد ممکن است درصد اشتباهات بیشتری در مقایسه با یک کارمندی داشته باشند که در شرکت حضور دارند، شما در این زمینه باید صبور باشید تا افراد بتوانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند. همچنین ایجاد امنیت شغلی از دیگر مواردی است که باید رعایت شود. درواقع فردی که احساس کند هر لحظه احتمال از دست دادن موقعیت شغلی خود را دارد، طبیعی است که انگیزه ای برای تلاش بیشتر نخواهد داشت.

منبع : entrepreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PTQ7tH4r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه