پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

درحالی‌که به تازگی یکی از محصولات شرکت آئودی در ایران رونمایی شده و حتی برخی رسانه‌ها از آن به‌عنوان ورود رسمی این خودروساز آلمانی به بازار ایران یاد کرده بودند، این برند اعلام کرده که هیچ نمایندگی‌ای در ایران ندارد. به گزارش ایسنا، هفته گذشته یک شرکت ایرانی با رونمایی از 9 محصول جدید آئودی اعلام کرد که به‌عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات آئودی کارش را آغاز کرده است. این در حالی بود که پیش از این مراسم، شرکت دیگری که خود را نماینده حقوقی شرکت آئودی معرفی می‌کرد، تاکید داشت که آئودی هیچ‌گونه نمایندگی رسمی برای فروش محصولاتش در ایران ندارد. به همین سبب خبرنگار ایسنا با یکی از وکیلان دپارتمان حقوقی آئودی در آلمان مکاتبه کرد تا جویای واقعیت شود.

5735357234573457357835835835723

دانیل باخ در پاسخ به این پرسش که آیا آئودی نمایندگی رسمی در ایران دارد یا شرکتی را به‌عنوان نماینده خود منصوب کرده یا به شرکتی مجوز فروش محصولاتش را داده است، اظهار کرد: باید به شما اطلاع دهم همان‌طور که در بیانیه منتشر شده به تاریخ دوشنبه 28 دسامبر سال 2015 اعلام شد، آئودی به‌عنوان تولیدکننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ نماینده، توزیع‌کننده یا واردکننده رسمی در ایران ندارد. وی در ادامه تاکید کرد: آئودی به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی برای واردات محصولات آئودی، برای انتخاب واردکنندگان یا دادن نمایندگی به اشخاص ثالث برای وارد کردن محصولات آئودی به ایران اجازه نداده است.

لازم به ذکر است که فولکس واگن – شرکت مادر آئودی - تابستان گذشته با زمزمه‌هایی مبنی بر اشتیاق خودروسازان آلمانی برای حضور در ایران، به بلومبرگ اعلام کرده بود این شرکت تحولات جاری را زیر نظر دارد ولی با این‌همه هنوز تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته است و اقدامات بیشتر احتمالی از سوی این شرکت با تحولات آتی مشخص خواهد شد.

برای فولکس واگن که بزرگ‌ترین خودروساز اروپاست، فروش خودرو در ایران به رشد فروش در خارج از بازارهای بزرگی مانند اروپا و آمریکای شمالی کمک خواهد کرد. در این زمینه بیک‌محمدی، مدیر فروش رامک خودرو (واردکننده محصولات آئودی)، در پاسخ به پرسش ایسنا درباره نحوه واردات محصولات آئودی به ایران درحالی‌که خودروساز آلمانی وجود نمایندگی در ایران را تکذیب کرده است، اظهار کرد: ما ادعا نکرده‌ایم نماینده رسمی آئودی در ایران هستیم. ما مجوز فعالیت خود به‌عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات آئودی را از نمایندگی این شرکت در کشور ایتالیا اخذ کرده و از این طریق این محصولات را وارد می‌کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1mwvACF7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه