دوشنبه, ۱۱ اسفند(۱۲) ۱۳۹۹ / Mon, 1 Mar(3) 2021 /
           
فرصت امروز
آیا می دانستید؟

ابزارهای بازاریابی

5 سال پیش ( 1394/10/22 )
 

آیا می‌دانستید عنصر مرکزی در بازاریابی، آمیخته بازاریابی یا طیفی از ابزارهای مورد استفاده برای دستیابی به گروه‌های هدف سازمان و متقاعدسازی آنان است؟ این مفهوم ابتدا توسط بردن (1956) مورد استفاده قرار گرفت و به‌صورت استعاره‌ای، ابزارهای بازاریابی را با مواد مورد نیاز برای پخت کیک مقایسه می‌کند تا بیان کند تنها ترکیب درستی از مواد شناخته شده می‌تواند منتهی به نتایج رضایت‌بخش شود و شناخت موارد لازم برای تضمین موفقیت به اندازه استفاده صحیح با نسبت‌های درست از آنها نیاز به تلاش و دقت ندارد.

یعنی اینکه دانستن استفاده صحیح و به موقع از ابزارهای بازاریابی حتی مهم‌تر از شناخت خود آنهاست. مک کارتی(1960) مفهوم آمیخته بازاریابی را در سال 1960 با معرفی P4 مطابق با ابزارهای اصلی در دسترس: محصول، قیمت، ترفیع و توزیع، نظام‌مند کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BsAYUix3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه