پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه افزایش تولید خودرو امسال به نسبت سال 94براساس تولید یک میلیون و 350هزار دستگاه خودرو خبر داد. به گزارش «شاتا» محسن صالحی‌نیا افزود: در سال 95 برای صنعت خودرو درچند محور برنامه داریم و به‌طور خلاصه در رابطه با افزایش تولید نسبت به سال گذشته چه در ارتباط با تحویل نیاز مشتریان، جایگزینی خودروهای فرسوده و نیز صادرات بیشتر خواهد بود. معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت اضافه کرد: علاوه بر این پارامترهای کیفی در صنعت خودرو چه به لحاظ اجزا و مجموعه‌های به کار برده شده و چه به لحاظ شاخص‌ها و ویژگی‌های کلانی که خودروها دارند، برنامه‌های کیفی‌سازی مختلف توسط شرکت تعریف شده و در حال پیاده‌سازی است.

به گفته وی، علاوه بر این برنامه‌ها که در رابطه با کیفی‌سازی و افزایش تولید و افزایش عمر ساخت داخل و برنامه‌های حمایتی و ایجاد همکاری‌های مشترک قطعه‌سازی است چیزی که مسلما بعد از رفع تحریم‌ها داریم همکاری با خودروسازان بزرگ بین‌المللی است. صالحی‌نیا ادامه داد: همکاری شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی شروع شده است و یکی از شرکت‌های ما با بزرگ‌ترین شرکتی که از قبل با ما همکاری داشته قرار داد جوینت ونچر امضا کرده و مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره آن شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: قبلا پلتفرم مشترک تعریف شده و همان پلتفرم قرار است با شرکت داخلی ما برای تولید سایر محصولات به کار رود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش‌بینی کرد: از یکی، دو ماه پایانی سال جاری می‌توانیم محصولات جوینت ونچر را در بازار داخلی ببینیم که از لحاظ عمر ساخت داخل، صادرات به نسبت 30‌درصد و کیفیت، در سطحی است که قابل عرضه به صورت برند و همچنین توسعه‌ای برای ایجاد فیس‌لیفت جدید روی آن پلتفرم برای سایر محصولات است.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردوهای تولید داخل به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bCXwtNWh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه