آیا میدانستید زمانیکه شرکت بیام دبلیو برای نخستین بار در اوایل دهه 80 میلادی یک فشار رقابتی قوی را به بازار آمریکا وارد کرد، برند خود را بهعنوان تنها خودرویی که بهطور حقیقی هر دو وجه لوکس بودن و کارایی را فراهم میکرد، جایگاهسازی کرد. در آن زمان مشتریان، خودروهای لوکس آمریکایی مانند کادیلاک را بدون کارایی میدیدند و خودروهای آمریکایی که کارایی مناسبی داشتند (مثل شورلت کوروت)، تجمل و راحتی لازم را نداشتند.
بیامدبلیو توانست با تکیه بر طراحی خودروهایش، پیشینه آلمانی خود و سایر جنبههای یک برنامه بازاریابی کاملاً متقاعدکننده، همزمان نقطه تمایز لوکس بودن و نقطه اشتراک کارایی به نسبت خودروهای آمریکایی عملکردمحور و نقطه تمایز کارایی و نقطه اشتراک لوکس بودن به نسبت خودروهای آمریکایی لوکس را به دست آورد. شعار زیرکانه نهایت یک خودرو برای راندن بهطور مؤثری توانست مجموعهای جدید از خودروهای کارا و لوکس را خلق کند و این بخش را به تسخیر خود درآورد.