سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید زمانی‌که شرکت بی‌ام دبلیو برای نخستین بار در اوایل دهه 80 میلادی یک فشار رقابتی قوی را به بازار آمریکا وارد کرد، برند خود را به‌عنوان تنها خودرویی که به‌طور حقیقی هر دو وجه لوکس بودن و کارایی را فراهم می‌کرد، جایگاه‌سازی کرد. در آن زمان مشتریان، خودروهای لوکس آمریکایی مانند کادیلاک را بدون کارایی می‌دیدند و خودروهای آمریکایی که کارایی مناسبی داشتند  (مثل شورلت کوروت)، تجمل و راحتی لازم را نداشتند.

بی‌ام‌دبلیو توانست با تکیه بر طراحی خودروهایش، پیشینه آلمانی خود و سایر جنبه‌های یک برنامه بازاریابی کاملاً متقاعدکننده، همزمان  نقطه تمایز لوکس بودن و نقطه اشتراک کارایی به نسبت خودروهای آمریکایی عملکردمحور و  نقطه تمایز کارایی و نقطه اشتراک لوکس بودن به نسبت خودروهای آمریکایی لوکس را به دست آورد. شعار زیرکانه نهایت یک خودرو برای راندن به‌طور مؤثری توانست مجموعه‌ای جدید از خودروهای کارا و لوکس را خلق کند و این بخش را به تسخیر خود درآورد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JdRBj6m3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه