چهارشنبه, 12 اسفند 1394 - 03:50

آیا می‌دانستید یک رویکرد سیستمی دقیق و به روز مانند هوش تجاری می‌تواند بر کارایی و عملکرد سازمان تأثیرات زیادی بگذارد؟ بسیاری از عوامل بر میزان کارایی هوش تجاری سازمان تأثیر می‌گذارند که از جمله این عوامل می‌توان به مشتریان، رقبا، شرکای تجاری، محیط اقتصادی و کارکنان سازمان اشاره کرد.

با توجه به این نکته که هیچ کسب‌وکاری بدون مشتری معنا ندارد، پایش رفتار مشتریان و مخصوصا شناسایی آنها از حیث دائمی یا موقتی بودن می‌تواند در پیش‌بینی میزان دقیق عرضه و تنظیم میزان تقاضا بسیار کارآمد واقع شود. بنابراین تکنیک‌های سیستم‌های حمایت تصمیم‌گیری هوشمند و مدیریت ارتباط با مشتری که در متن معماری هوش تجاری نهفته است، می‌تواند روند حرکت سازمان را با عقاید و علایق مشتریان همگام کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید