جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس قانون معافیت پنج‌ساله خودروها از گرفتن معاینه فنی را اشتباه جدی و بزرگ مجلس هشتم توصیف کرد و افزود: با شدت گرفتن آلودگی هوا طی روزهای گذشته کمیسیون انرژی مجلس نهم از سوی رئیس مجلس ماموریت یافت تا این قانون اشتباه را بازنگری کرده و نظرات پیشنهادی خود را در قالب طرح دوفوریتی به صحن علنی مجلس ارائه دهد. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در قانون معافیت پنج‌ساله خودروها از گرفتن معاینه فنی از بسیاری استانداردها چشم‌پوشی شد. 

44533734535735835735357353583548846

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس هشتم باید قبل از معافیت پنج‌ساله خودروها از گرفتن معاینه فنی به آثار منفی این تصمیم بر شدت گرفتن آلودگی هوا فکر می‌کردند، گفت: مجلس هشتم در تصویب معافیت پنج‌ساله خودروها از گرفتن معاینه فنی از بسیاری مسائل چشم‌پوشی کرد که نتیجه آن نیز اثرات منفی بسیار جدی بر محیط‌زیست و سلامتی شهروندان بود. 10‌درصد این اقدام مجلس هشتم به نفع مردم و 90 درصد بنابر مصلحت‌اندیشی‌های دیگر بود.

وی با ابراز تاسف از زیر بار نرفتن مدیران اجرایی و تقنینی، گفت: در حالی که مردم طی 26 روز گذشته نگرانی‌های زیادی بابت آلودگی هوا و تبعات بهداشتی و زیست‌محیطی آن داشتند اما هیچ‌یک از مسئولان اجرایی و تقنینی زیر‌بار مسئولیت این مسئله نرفتند. به اعتقاد این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم همزمان با لغو قانون معافیت پنج‌ساله خودروها از گرفتن معاینه فنی باید اقدامات کوتاه‌مدت و میان‌مدت موثری در افزایش کیفیت مصرف سوخت خودروهای داخلی، ارتقای کیفیت بنزین و گازوییل تولیدی و وارداتی، خروج کارخانجات مزاحم و آلوده از محدوده کلان‌شهرها و خروج خودروهای فرسوده انجام شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sl7cxnbI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه