شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اپل می خواهد وارد بازار خودروهای الکتریکی شود، اما هنوز نتوانسته سازنده ای برای آن پیدا کند. به نظر می رسد کوپرتینویی ها هنوز به دنبال شریک مناسبی هستند و احتمالا تا شش ماه آینده سازنده خودروی اپل مشخص می شود.

به گزارش دیجیاتو، یکی از تحلیلگران «Wedbush» به نام «دنیل ایوز» به تازگی اعلام کرده مذاکرات میان اپل و هیوندای به عنوان بخشی از فرآیند انتخاب یک شریک محسوب می شود. ایوز همچنین به مذاکره با نیسان هم اشاره کرده ؛ مذاکره ای که البته از سوی ژاپنی ها رد شده. به اعتقاد این تحلیلگر، این مذاکره هم بخشی از استراتژی کنونی اپل است.

اپل همچنان به دنبال شریکی برای تولید خودروی خود می گردد

ایوز پیش بینی کرده اپل به احتمال حداقل ۸۵ درصد طی سه تا شش ماه آینده به طور رسمی شریکش را معرفی خواهد کرد و سازنده خودروی الکتریکی آن مشخص می شود:

«به باور ما، اپل در نهایت شریک استراتژیک خود در دنیای خودروهای الکتریکی را در ۲۰۲۱ معرفی می کند که زمینه را برای رشد کوپرتینویی ها در این بازار فراهم خواهد کرد.»

با توجه به سرمایه گذاری گسترده خودروسازان در بازار خودروهای الکتریکی، حضور قدرتمند تسلا در بازار و همچنین برنامه های رئیس جمهور جدید آمریکا، جو بایدن برای نوسازی ناوگان حمل و نقل دولت، به اعتقاد ایوز اکنون بهترین زمان برای اعلام خبر ورود اپل به این بخش از بازار محسوب می شود.

به گفته این تحلیلگر، همکاری با شرکت های بزرگی مانند هیوندای، تسلا، فورد یا فولکس واگن می تواند یک همکاری طلایی برای دهه آینده باشد. ایوز همکاری اپل با هیوندای و فولکس واگن را ایده آل می داند، چراکه این دو خودروساز دارای پلتفرم خودروهای الکتریکی ماژولار هستند. با این وجود مذاکره اپل با هیوندای شکست خورده و فولکس واگن هم گفته ترسی از خودروی اپل ندارد.

ایوز قیمت ۱۷۵ دلاری سهام اپل در ۱۲ ماه آینده را پیش بینی کرده که مبتنی بر ارزیابی های Webbush برای ۲۰۲۲ است. در صورتی که کوپرتینویی ها در ۲۰۲۱ خبر ورود به بازار خودروهای الکتریکی را اعلام کنند، به احتمال زیاد با افزایش ارزش سهام مواجه می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/X4j2EVCR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه