پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل، می گوید هوش مصنوعی ابزاری ضروری برای کمک به کسب وکارها به منظور کاهش ردپای کربنی آن هاست. او این سخنان را در «انجمن توسعه چین» در بحثی پیرامون تغییرات اقلیمی به زبان آورده است.

به گزارش بلومبرگ، تیم کوک در ادامه سفر خود به چین در این رویداد سالانه حاضر شد و درباره اقدامات لازم برای مقابله با تغییرات اقلیمی صحبت کرد. او گفت: «ما درحال دستیابی به پیشرفت های بزرگی هستیم، اما هنوز به هدف خود نرسیده ایم. این مسیر نیازمند نوآوری های بیشتر است.»

استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با تغییرات اقلیمی

تأکید مدیرعامل اپل بر استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با تغییرات اقلیمی

اپل سرمایه گذاری های زیادی درزمینه اقدامات محیط زیستی داشته و منابع زیادی را به توسعه مدل های هوش مصنوعی اختصاص داده است. کوک می گوید این فناوری برای همه شرکت هایی که می خواهند به سطح کربن خنثی برسند یا تولید آلودگی های خود را به شکل چشمگیری کاهش دهند، ابزاری بسیار مهم به حساب می آید.

هوش مصنوعی می تواند در محاسبه ردپای کربنی هر شخص، تشخیص مواد موجود برای بازیافت و ارائه استراتژی های مناسب برای بازیافت به شرکت ها کمک کند.

مدیرعامل اپل در سفر خود به چین با وزیر بازرگانی این کشور نیز دیدار کرده و گفته بود که این شرکت می خواهد بیشتر درزمینه زنجیره تأمین، فروشگاه ها و مراکز تحقیقاتی خود در چین سرمایه گذاری کند.

تیم کوک همچنین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در طول سال گذشته چند بار به چین سفر کرده است، چون «این کشور سرزنده و پویاست» و او از حضور در آنجا لذت می برد. در یکی از پست هایی که درخصوص سفر تیم کوک به چین در صفحه شبکه اجتماعی ویبو او منتشر شده، آمده است: «برای خلق بهترین محصولات به شرکایی نیاز داریم که همانند ما به نوآوری و محافظت از سیاره متعهد باشند.» او تأمین کنندگانی نظیر BYD Co ،Lens Technology Co و Shenzhen Everwin Precision Technology Co را در این زمینه تحسین کرد.

گفته می شود که انتخاب مباحث محیط زیستی به عنوان درون مایه سفر کوک به چین احتمالاً به این دلیل بوده است تا از پرداختن به دیگر موضوعات حساس ژئوپلیتیک جلوگیری شود؛ چین و آمریکا در سال های اخیر تنش های زیادی با یکدیگر داشته اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/krUM4IpL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه