شنبه, ۴ بهمن(۱۱) ۱۳۹۹ / Sat, 23 Jan(1) 2021 /
           
فرصت امروز

تبلیغات پاپ آپ (Pop Up) در طول دو دهه اخیر توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها برای جلب نظر مخاطب هدف از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. دلیل رواج و محبوبیت پاپ آپ ها جلب سریع نظر مخاطب هدف است. نزدیک به یک دهه گذشته با رونمایی از ابزارهای مسدودسازی تبلیغات وضعیت پاپ آپ ها به شدت مورد تهدید قرار گرفت. این امر در طول چند سال بعد نمایش تبلیغات پاپ آپ را کاهش داد. راهکار مناسب در این میان ضرورت مشاهده تبلیغات موردنظر از سوی کاربران برای مشاهده محتوای اصلی هر سایت بود بنابراین برندها دوباره به سوی استفاده از این الگو گرایش پیدا کرده اند. نکته مهم در این میان ضرورت شخصی سازی محتوای بازاریابی در شرایط کنونی است. این امر مشکلات بسیار زیادی برای برندها به همراه آورده است. تبلیغات پاپ آپ نیز مانند سایر حوزه های تبلیغاتی باید شخصی سازی شود. در ادامه چند نکته مهم برای شخصی سازی این دسته از تبلیغات را مرور خواهیم کرد. 

شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام

1.    درج نام بازدیدکننده در تبلیغ

شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام

تبلیغات شخصی سازی شده باید جذابیت مشخصی برای هر کاربر داشته باشد. امروزه اغلب سایت ها دارای فرم عضویت برای کاربران هستند. نمایش تبلیغات پاپ آپ برای اعضای سایت همراه با گزینه های شخصی سازی بسیار متنوعی است. این امر موجب بهبود وضعیت برندها در مقیاسی گسترده شده است. استفاده از نام هر کاربر در تبلیغات پاپ آپ میزان توجه کاربران را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. این امر شاید در نگاه نخست بسیار ساده باشد، اما در مقیاسی گسترده دارای تاثیر پایدار بر روی مخاطب هدف خواهد بود. 

مطلب مرتبط: تبلیغات پاپ آپ

بسیاری از برندها با شخصی سازی تبلیغات شان به شیوه درج نام در عمل سودهای بسیار زیادی را کسب کرده اند. دلیل این امر احساس خوشایند مشاهده نام مان در تبلیغات مختلف است بنابراین باید از این امر نهایت استفاده را برد. 

2.    تبلیغات مبتنی بر موقعیت جغرافیایی

شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام

بسیاری از برندها برای تبلیغات بر روی بازارهای مشخصی سرمایه گذاری می کنند بنابراین تمایش محتوای بازاریابی برای سایر کاربران امر مناسبی نخواهد بود. هزینه های بازاریابی در طول چند سال اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است بنابراین تلاش برای کاهش هزینه های بازاریابی امری منطقی خواهد بود. تعیین موقعیت های مکانی مشخص برای نمایش پاپ آپ ها بهترین گزینه برای صرفه جویی در هزینه های بازاریابی و همچنین تاثیرگذاری دقیق بر روی مخاطب هدف خواهد بود. 

امروزه تعیین موقعیت های مکانی برای نمایش محتوای بازاریابی امر دشواری نیست. فناوری های در دسترس بازاریاب ها به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. این امر مشکلات عرصه بازاریابی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است. در عوض بازاریاب ها امکان تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف را پیدا کرده اند. 

اگر کسب و کار شما دارای مهارت لازم برای استفاده از گزینه های شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ نیست، باید از کارشناس های حرفه‎ای در این زمینه کمک بگیرید. این امر وضعیت بازاریابی برندها را به طور قابل ملاحظه ای دستخوش تغییر خواهد کرد. 

3.    ارائه تخفیف های جذاب

شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام

تخفیف های جذاب برای هر مشتری وسوسه کننده خواهد بود. یکی از مشکلات اصلی در زمینه بازاریابی براساس اصل تخفیف فقدان جذابیت برخی از محصولات برای تمام مشتریان است. این امر ضرورت شخصی سازی تخفیف ها برای مشتریان را به همراه دارد. اگر کسب و کار شما در زمینه خرده فروشی آنلاین فعالیت دارد، باید از سابقه خرید کاربران برای ارائه پیشنهادهای همراه با تخفیف استفاده نمایید. این امر تاثیرگذاری گزینه های تبلیغاتی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

اگر مشتریان فروشگاه شما در طول ماه های اخیر نسبت به محصولات خوراکی واکنش مناسبی نشان داده اند، باید در پاپ آپ های تبلیغاتی گزینه های بیشتری از این دست را جای دهید. امروزه به لطف توسعه فناوری هوش مصنوعی شخصی سازی گزینه های بازاریابی و تبلیغات برای مخاطب هدف بسیار ساده شده است. برخی از برندها در این راستا دارای گزینه های بسیار متعددی برای بازاریابی هستند. مهمترین مسئله توجه به سلیقه شخصی هر کدام از کاربران است. این امر در صورت استفاده از ابزارهای دارای هوش مصنوعی به سادگی اجرا خواهد شد. 

مطلب مرتبط: راهکارهایی برای جلوگیری از آسیب های تبلیغات پاپ آپ

4.    ایجاد اضطرار

شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام

مشتریان در صورت مشاهده نوعی اضطرار برای خرید انگیزه بسیار بیشتری خواهند داشت. امروزه بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از این استراتژی استفاده می کنند. پاپ آپ های تبلیغاتی دارای تایم کوتاه مدت بهترین نمونه در این راستا محسوب می شود. اگر این گزینه همراه با ارزیابی و مرور رفتار کاربران در خرده فروشی برند باشد، تاثیر گذاری اش به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. مسئله مهم در این میان بی توجهی برخی از برندها به واضح ترین نکات در حوزه بازاریابی است. این امر مشکلات بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به همراه می‎آورد. 

منبع : business2community
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/reOZPaZg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه