شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

گوگل گفته است که استفاده از تبلیغات پاپ آپ باعث کاهش رتبه صفحات در نتایج جست وجو شده و همچنین کیفیت استفاده از آن را در موارد استفاده با گوشی های همراه پایین می آورد. این مسئله یعنی اگر شما از تبلیغات پاپ استفاده نکنید، روش های افزایش سئویی که برای وب سای تان استفاده کرده اید تاثیرگذاری بیش تری خواهند داشت.

برای این که مورد غضب گوگل قرار نگیرید، می توانید طراحی صفحات سایت خود را برای استفاده در گوشی های همراه طوری بهینه کنید که تبلیغات پاپ آپ شما مقدار کمتری از فضای صفحه گوشی را اشغال کند و به استفاده کاربر از محتوا آسیبی وارد نشود، اما مشکل پاپ آپ فقط مربوط به گوشی های همراه نیست. یک پاپ آپ ناخواسته و ناگهانی که از کاربر اطلاعاتی را درخواست کرده یا از او می خواهد که به وب سایت آن ها مراجعه کند، می تواند باعث کاهش بازدید و لطمه زدن به برند شما شود. اگر بازدید کننده ها وب سایت شما و به تبع آن کمپانی شما را آزاردهنده و ناراحت کننده ببینند، هر چقدر هم برای شناساندن خود در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، باز هم فایده ای نخواهد داشت.

اگر شما بخواهید بازدید بیش تری داشته باشید، در عین حال تبلیغات پاپ آپ شما به محض باز شدن وب سایت تان نمایان شود و تا وقتی که کاربر کاری انجام ندهد، از بین نرود، ممکن است نتوانید در این کار موفق شوید، چرا که بازدیدکننده نمی تواند به طور کامل سایت شما را ببیند و بفهمد که محتوای تان به دردش می خورد یا نه و این یعنی این که شما پول خود را برای فروشی با احتمال پایین هدر داده اید. روش دیگر این کار این تمرکز برروی بازدید با کیفیت است یعنی این که شما یک پاپ آپ داشته باشید که نیاز به انجام کار خاصی نداشته و فقط به چند ثانیه زمان برای ثبت نظر مشتری نیاز داشته باشد و آن ها بتوانند نشانگر خود را برروی ضربدر بالای آن برده و برروی آن کلیک کنند.

مطلب مرتبط: تبلیغات پاپ آپ

چرا پاپ آپ ها ارزشمند هستند

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا کسب و کارها اساسا نیاز به پاپ آپ ها دارند؟ پاسخ این سوال این است که پاپ آپ ها همیشه نرخ تبدیل بالایی دارند و 10درصد از پاپ آپ های با کارایی بالا، 9درصد نرخ تبدیل دارد و نرخ کلیک بر روی آن ها از تمامی انواع دیگر تبلیغات بیش تر است. این مسئله به این دلیل است که این نوع پاپ آپ ها می توانند یک پلتفرم ایده آل برای توصیه خرید کالای شما (یاCTA) باشند و بدون این که کاربر را از بازدید سایت شما منصرف کند، تمام توجه او را به یک دستورالعمل واحد جلب کند.

این مسئله، این نوع پاپ آپ ها را برای تقویت کانال های ارتباطی دیگر و دریافت اطلاعات کاربر مناسب می کند، حال چه شما بخواهید ارائه محتوا داشته باشید یا تعداد مشترکین خود را زیاد کنید یا راهکارهای جدیدی برای برتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. این پاپ ها ابزار مناسبی برای ساخت فهرست های ایمیل هستند؛ روشی که یکی دیگر از راه های موثر – در حقیقت موثرترین راه – برای تبدیل تبلیغات به فروش است.

با وجود تمام پتانسیلی که یک مربع کوچک ساده می تواند ایجاد کند، باز هم برای فروشندگان دشوار است که در مقابل وسوسه پر کردن سایت های شان با پاپ آپ های اجباری مقاومت کنند. می توان هر دوی این ها را در کنار هم داشت. اگر شما بفهمید که دارید با پاپ آپ های تان چکار می کنید، بازدیدهای شما می تواند بدون کاهش، تبدیل به نتیجه شده و حتی شاید تجربه بازدید از سایت تان هم بهبود یابد.

چگونه برای شتاب دادن به رشدمان یک پاپ آپ بسازیم

اول و مهم تر از همه، این است که شما می خواهید پاپ آپ تان را با تمرکز بر روی القای تمایل به مشارکت طراحی کنید. این پاپ آپ معمولا دربردارنده یک پیشنهاد قابل توجه در عوض چیزی است که شما آن را از طریق نظرسنجی یا اطلاعات تماس مشتری به دست آورده اید. این پیشنهادها می تواند شامل اوراق سفید، خبرنامه ها یا پیشنهادهای ویژه باشد و از طریق دانلود یا از طریق ثبت ایمیل توسط مشتریان ارائه شود که این مسئله بستگی به بازدیدکننده ها و مشتریان شما و در حالت اید ه آل بستگی به اطلاعاتی دارد که آن ها با بازدید از صفحه شما به دست می آورد. برای مشخص کردن یک پیشنهاد که بتواند برای سایت شما کارساز باشد، خود را جای مشتری بگذارید و ببینید که چگونه می توانید مشکلات آن ها را حل کنید. مطمئن شوید که پیشنهاد شما ارزش عینی دارد و مشتری هیچ کجا مشابه آن را پیدا نمی کند و از این لحاظ برای به دست آوردن آن تحت فشار قرار بگیرد. این مسئله می تواند با ارائه یک تخفیف برای مدت محدود یا تولید محتوایی که چیز جدیدی ارائه دهد یا به طور ویژه مربوط به مسائل روز باشد، انجام شود.

همانقدر که قیمت های پایینی پیشنهاد می دهید باید خرید را نیز برای خریدار آسان کنید. توصیه خرید کالای شما باید از یک پاپ آپ متمرکز و مختصر که توجه خریداران را با ایجاد یک حرکت واحد و واضح جلب می کند، بهره ببرد. چشمان خریدار باید به طور طبیعی از یک عنوان جذاب به سمت توصیه خرید کالا برود. این کار می تواند با استفاده از اشارات مستقیم مانند نشان ها و فلش ها و استفاده از رنگ های مختلف برای متمایز کردن آن استفاده شود. جملات و اشارات متنی باید در مختصرترین حالت ممکن باشد.

همانقدر که خود محتوا مهم است، طراحی این که تبلیغ چگونه برروی صفحه ظاهر شود نیز اهمیت بالایی دارد. گزینه های زیاد برای طراحی به منظور جلوگیری از ایجاد یک پاپ آپ تمام صفحه به محض بازکردن صفحه شما توسط یک بازدیدکننده، وجود دارد. فرض کنید که پاپ آپ شما پس از حداقل ۳۰ ثانیه یا هنگامی که کاربر به جای خاصی از صفحه رسید، ظاهر شود. این مسئله به بازدیدکننده اجازه می دهد تا محتوای شما را مطالعه کرده و این احتمال را که فقط کاربران واجد شرایط پاپ آپ شما ببینند، بالا می برد.

مطلب مرتبط: روش هایی برای مسدود کردن تبلیغات پاپ‌ آپ های مزاحم

مسئله بعدی پس از دیده شدن پاپ آپ شما توسط بازدیدکننده ها، اهمیت نشان ندادن یک پیام تکراری برای کاربر است. شما باید بتوانید کاری کنید که وقتی که کاربر پاپ آپ را بست، تا زمانی نسبتا طولانی پاپ آپ دیگری برای او باز نشود و باید آن را تا چند روز پس از آن برای آن بازدیدکننده غیرفعال کنید. این کار به منظور دادن فرصت به بازدیدکننده برای تغییر نظر اوست و اگر هم آن تبلیغ کار خودش را کرد که دیگر نیازی به ایجاد مزاحمت بیش تر برای یک کاربر، به منظور ارائه چیزی که او قبلا آن را تهیه کرده است، ندارید. پس خریدهای اخیر را هم مستثنی کنید.

به خریدار، برند و سود خود کمک کنید

حتی اگر یک پاپ آپ به خوبی پیاده سازی شود، اما محتوا و طراحی آن خوب نباشد، به کسب و کار شما آسیب وارد می کند. پاپ آپ ها برای بالا بردن نرخ تبدیل بدون آسیب به برند شما، باید از نظر بصری منحصر به فرد و جذاب باشند، اما اگر شما یک رویکرد جدی برای ساخت پاپ آپ ها در ذهن خود داشته باشید و به جای نادیده گرفتن تجربه کاربر، آن را به پاپ آپ خود اضافه کنید، این کادر کوچک می تواند بهترین ابزار برای بهبود کل کار آنلاین شما باشد و تمام قیف فروش شما را با نرخ تبدیل بالا در هر مسئله ای از فروش گرفته تا ثبت ایمیل ها، راضی تر بودن کاربران، مشتریان بیش تر و رشد کسب و کار شما، بهبود ببخشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cb36swti
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه