چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

با نزدیک شدن به سال 2021، یکی از سوالات اساسی این است که چه اقداماتی اولویت تولید محتوا محسوب می شود؟ در این راستا فراموش نکنید که شیوع ویروس کرونا، باعث شده است تا میزان استفاده افراد از اینترنت، رشدی فوق ‎العاده را داشته باشد. به همین خاطر اکنون فرصتی طلایی برای بهتر دیده شدن، شکل گرفته است. اگرچه شما با گزینه‎ های متنوعی در انتخاب ‎های خود مواجه هستید، با این حال چند اقدام می ‎تواند بالاترین نتایج ممکن را به همراه داشته باشد که در ادامه مواردی را بررسی خواهیم کرد که امکان انجام آن توسط هر فرد و یا برندی، کاملا امکان ‎پذیر است. 

1-تعامل بدون محدودیت 

در سال جدید دیگر مخاطب صفحاتی را که تعامل در آن وجود ندارد و صرفا بازدیدکننده هستند، به مانند سابق دنبال نخواهند کرد. در این رابطه لازم است تا شما در هر فعالیت خود، به دنبال تعامل باشید. در این راستا سوال پرسیدن در پایان هر پست، ساده ‎ترین اقدام ممکن محسوب می شود، با این حال با تحلیل اقدامات انجام شده از سوی سایر برندها و مطالعه مقالات مرتبط، می‎ توانید به موارد بسیار خوبی دست پیدا کنید. با این حال این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که اگر به موارد منحصر به فرد دست پیدا کنید، بدون شک خروجی اقدامات به مراتب بهتر خواهد بود. به صورت کلی در هر اقدام باید به تعامل نیز توجه داشته باشید که در این راستا فعالیت نتفلیکس در شبکه های اجتماعی مختلف، می‎ تواند یک نمونه موفق محسوب شود. 

مطلب مرتبط: تولید محتوا در مقیاس جهانی

2-لایوهای سریالی

با توجه به این امر که محتواهای ویدئویی و خصوصا پخش زنده برای مخاطب بالاترین حد جذابیت را به همراه دارد. برای جذب خاطب بیشتر شما می ‎توانید یکسری لایوهای سریالی با موضوعات ارزشمند را در دستور کار خود قرار دهید. در این راستا توصیه می شود که از گفت و گو با سایرین نیز غافل نشوید. این امر باعث خواهد شد تا شانس جذب مخاطب صفحات مختلف نیز به وجود آید. در این راستا برای افزایش کیفیت لایوهای خود توصیه می شود که به نورپردازی، استفاده از میکروفن و تهیه سناریو قبل از شروع لایو، توجه داشته باشید. 

3-کریسمس و اعیاد 

با توجه به این امر که بلافاصله پس از شروع سال نو، تعطیلات کریسمس را در پیش داریم، لازم است تا برای آن برنامه ‎ای داشته باشید. در این راستا می ‎توانید اقدامات جذاب بسیاری را داشته باشید. برای مثال جشن گرفتن به صورت آنلاین، از جمله این گزینه‎ ها محسوب می شود. همچنین در محتواهای شما طی این بازه زمانی، لازم است تا به رویداد حال حاضر، توجه شود، با این حال بهتر است که از هرگونه قرار ملاقات و نشست جلوگیری کنید. علت این امر به این خاطر است که هنوز برای ویروس کرونا واکسنی به صورت جهانی عرضه نشده است. به همین خاطر عدم توجه شما می ‎تواند یک ضدتبلیغ باشد. درواقع در رابطه با تعطیلات، شما حتی می ‎توانید مواردی که به کسب و کار شما ارتباطی ندارد را نیز مورد توجه قرار دهید، با این حال در این رابطه افراط را نیز کنار گذاشته و تنها براساس نیاز اقدام نمایید. در نهایت فراموش نکنید که تنها کریسمس مهم نبوده و شما با اعیاد و روزهای مهم دیگری نیز مواجه خواهید شد که لازم است تا برای آن برنامه‎ هایی را داشته باشید. 

4-پوشش مداوم اخبار

یکی دیگر از اقدامات بسیار مناسب این است که اخبار حوزه کسب و کار خود را به خوبی پوشش دهید. در این راستا در کنار پوشش مناسب مهمترین‎ ها، از اخبار داخل شرکت نیز غافل نشوید، با این حال حجم آنها باید به مراتب کمتر از اخبار صنعت شما باشد. به همین خاطر تنها مهمترین ‎ها را به اشتراک بگذارید. درواقع اگر پایگاه خبری جامعی باشید، خود دلیلی برای پیگیری مداوم شما خواهد بود. 

5-برنامه هفتگی

در نهایت نکته ‎ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نظم، به کار شما جذابیت بالاتری را می ‎دهد. به همین خاطر لازم است تا جدول ‎هایی را ایجاد کرده و به خوبی بدانید که در هر روز، چه نوع محتواهایی باید به اشتراک گذاشته شود. برای مثال ممکن است هر هفته شنبه‎ ها، مصاحبه را داشته باشید. این امر باعث می شود که مخاطب نیز بتواند با شما هماهنگی لازم را پیدا کند. واقعیت این است که تمامی اقدامات شما برای همه مخاطبان جذاب نبوده به همین خاطر این اقدام کمک خواهد کرد تا افراد بتوانند بخش‎ های موردنظر را در زمان تعیین شده، دنبال نمایند. این امر احتمال ریزش مخاطب را به مراتب کمتر خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: چگونه تولید محتوا کنیم؟

در آخر فراموش نکنید که این اقدامات صرفا فهرستی کوتاه از مهمترین مواردی است که برای سال جدید باید مورد توجه خود قرار دهید، با این حال این امر ابدا به معنای محدودکردن خود به این 5 مورد نخواهد بود. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FogHe2jz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه