جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برند سازی در هفت گام

6 سال پیش ( 1396/2/7 )
 

در بازارهای امروزی که کسب وکارها با یکدیگر در رقابت شدیدی هستند و سرعت تغییرات به اندازه ای افزایش یافته که تعلل در به روز رسانی فعالیت های سازمان برابر با انقراض آن خواهد بود، برند شدن سازمان ها راهگشای ماندن و پیشرفت کردن آنها است؛ به این معنا که اگر سازمان ها بتوانند برند خوبی بسازند، به سرمایه ای ارزشمند دست  یافته اند که هیچ دزدی نمی تواند آن را برباید.

سازمان ها با برند شدن می توانند در مشتریان تکرار خرید ایجاد کنند و تا اندازه ای مشتریان را نسبت به برند سازمان وفادار سازند که آنها برند سازمان را به یکدیگر معرفی کنند اما با این حال بسیاری از کسب وکارهای ایرانی راهی طولانی و بس دشوار تا برند شدن دارند و در حال حاضر در ابتدای مسیر برندینگ هستند و قطعاً باید برای رسیدن به برندی نوین به جدیدترین دستاوردهای این حوزه تسلط داشته باشند.

کتاب برند سازی در هفت گام  (راهنمایی کاربردی خلق و مدیریت برند) یکی از کتاب های جدید و به روز در حوزه برندینگ است که توسط انتشارات سیته در زمستان 1395 منتشر شد.

این کتاب به نویسندگی دکتر فرزاد مقدم به بررسی فرآیند برند سازی می پردازد.

در این کتاب آمده برندسازی در هفت گام، در دسته کتاب های فرآیندگرا قرار می گیرد. دسته کتاب هایی که در ایران کم تعداد هستند و مرحله به مرحله فرآیند برندسازی را تشریح می کنند.

در برندسازی معمولاً فرآیند را با مدل های ساخت برند نشان می دهند. مدل ها شرح می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود.

نگارش کتاب های فرآیندگرا، شدیدا به تجربه نویسنده متکی است و برای نگارش این دسته از کتاب ها باید در پروژه های برندسازی کار و نزد استادان کاربلد شاگردی کرد. برای نگارش این دسته از کتاب ها باید با دو مفهوم اساسی آشنا شد؛ مفهومی به نام مدل سازی و موضوعی به نام مدل های برندسازی.

در این کتاب، در هفت گام و یک گام آخر، مخاطبان مرحله به مرحله با فرآیند برندسازی آشنا شده اند.

برای تشریح مسائل مطرح شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است؛ نمونه هایی که نقش چراغ راهنمایی را برای مابقی فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد.

چاپ اول کتاب برندسازی در هفت گام (راهنمای کاربردی خلق و مدیریت برند) در 244 صفحه و در قطع وزیری به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

خواندن این کتاب به تمام علاقه مندان مباحث علمی برندینگ و طراحان و کارشناسان برندسازی توصیه می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ch0RuKNx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
افسانه عمرانیان :
1 سال پیش
من یک کارشناس فروش هستم که در شرکتی کار میکنم اما بسیار علاقمند به یادگیری مطالب آموزشی این شغل از همه جوانب هستم و بسیار خوشحالم که مجددا یک مطلب ارزشمند دیگری مثل شما پیدا کردم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه