کتابخانه - فرصت امروز

کتابخانه

بازاریابی عصبی دیجیتال

دوشنبه, 05 شهریور 1397 - 14:36

بازاریابی عصبی دیجیتال

طی چند سال گذشته شناخت رفتار مصرف کنندگان منجر به موفقیت بسیاری از کسب و کارهای معتبر بین المللی و در مقابل عدم شناخت در این حوزه بسیاری از کسب و کارها را دچار انقراض کرده است. از این رو، کسب و کارهای...
کتاب بازاریابی محتوا

دوشنبه, 01 مرداد 1397 - 15:12

معرفی کتاب

کتاب بازاریابی محتوا

معرفی کتاب بازاریابی محتوا از جدیدترین کتاب ها در حوزه رسانه های اجتماعی طی چند سال گذشته توجه مخاطبان به رسانه های اجتماعی منجر به سرمایه گذاری جدی برندهای بین المللی در زمینه بازاریابی محتوا...
اصول مهندسی بازاریابی

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 15:32

معرفی کتاب

اصول مهندسی بازاریابی

امروزه با افزایش پیچیدگی های بازار و تغییر سبک زندگی مخاطبان امروزی، نیاز به استفاده از روش های جدید جهت تحلیل و موشکافی بیشتر بازار وجود دارد تا از این طریق بتوان با تکیه بر اطلاعات درست، به...
استراتژی بازاریابی هنر

شنبه, 20 خرداد 1396 - 14:00

استراتژی بازاریابی هنر

چارچوبى مناسب براى مدیران سازمان ها و مجموعه هاى هنرى جهت تدوین و اجراى برنامه بازاریابى دستاوردهای فعالیت های هنری ما (اعم از آثار هنری تجسمی و نمایشی یا هر نوع خلاقیت و آفرینش هنری دیگر) بدون...
کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:30

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» تألیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی و سعید محمدی، کارشناس اعتبارسنجی مشتریان از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد. در...
مدیریت استراتژیک پروژه

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 14:00

مدیریت استراتژیک پروژه

سازمان ها در معنای وسیع کلمه از شالوده های اصلی اجتماع کنونی اند و مدیریت، مهم ترین عامل حیات، رشد و بالندگی یا مرگ سازمان هاست. مدیر روند حرکت از وضع موجود به سوی وضعیت مطلوب را هدایت می کند و در هر...
تنش، تنش شغلی و شیوه های مدیریت آن

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 - 13:00

تنش، تنش شغلی و شیوه های مدیریت آن

هر فرد شاغلی تا حدی در معرض تنش محیط کار قرار دارد. تنش در میان عامه مردم به عنوان یک مفهوم بد تلقی می شود اما واقعیت این است که در هر اندازه و در هر جا منفی و مضر نبوده و تا حدی طبیعی است و حتی باعث...
کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 12:45

کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار

«کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار» نوشته پیتر پست و همکاران با ترجمه مریم تقدیسی توسط انتشارات پندار تابان روانه بازار کتاب شد. این کتاب اثر دیگری از موسسه امیلی پست است که بیش از پنج نسل در زمینه...
برند سازی در هفت گام

پنج شنبه, 07 ارديبهشت 1396 - 12:45

برند سازی در هفت گام

در بازارهای امروزی که کسب وکارها با یکدیگر در رقابت شدیدی هستند و سرعت تغییرات به اندازه ای افزایش یافته که تعلل در به روز رسانی فعالیت های سازمان برابر با انقراض آن خواهد بود، برند شدن سازمان ها...
انتشار مجموعه کتاب های لذت خواندن

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 15:00

انتشار مجموعه کتاب های لذت خواندن

مجموعه پنج جلدی  «لذت خواندن»، که برای توسعه  سواد خواندن و مبتنی بر متون مطالعاتی- ادبی و طراحی شده برمبنای مطالعات پرلز است، به زودی توسط انتشارات مرآت دانش منتشر می شود. در این کتاب های پنج...
بنیان ناسازنماهای مدیریت استراتژیک

شنبه, 30 بهمن 1395 - 12:45

بنیان ناسازنماهای مدیریت استراتژیک

سازمان ها در معنای وسیع کلمه از شالوده های اصلی اجتماع کنونی اند و مدیریت مهم ترین عامل در حیات، رشد و بالندگی یا مرگ سازمان هاست. مدیر، روند حرکت از وضع موجود به سوی وضعیت مطلوب را هدایت می کند و در...
مدیریت برند به زبان ساده

سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 12:00

مدیریت برند به زبان ساده

شاید برای یک محصول یا سازمان جدید برند می سازید. احتمال دارد در حال حاضر برند معرفی شده ای داشته باشید، اما زمان آن فرارسیده است که آن را به روز کنید و قسمت هایی را به آن بیفزایید. شاید برندتان نیاز...
پیتر دراکر و بازاریابی

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:30

پیتر دراکر و بازاریابی

بسیاری پیتر دراکر را پدر علم بازاریابی نوین می دانند. بیل کوهن با جمع آوری دست نوشته های پیتر دراکر و تلفیق آنها با افکار پیتر، خدمت بسیار ارزشمندی کرده است. کاری که قبلا هرگز انجام نشده بود. پیتر...
مدیریت جامع برند

یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 13:15

مدیریت جامع برند

برند از بحث های رایج و جذاب روز است که در هر جا پیرامون آن سخنی گفته می شود. شرکت ها مبالغ بسیاری جهت برنامه ریزی و اجرا در این زمینه صرف می کنند. هر روزه، نتایج تحقیقات جدید منتشر می شود و ماحصل تلاش...
برند و برندسازی

چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 12:45

برند و برندسازی

برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر...
حس مشتری

شنبه, 25 دی 1395 - 13:00

حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است. ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و...
مهارت در چنگال اندروز

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 14:30

مهارت در چنگال اندروز

مسلما یکی از موارد اساسی و ضروری در یک معامله موفقیت آمیز در بازار، بررسی وضعیت بازار پیش رو و تحلیل میزان ورود رقبا به آن بازار و حد سود، ضرر و دیگر موارد مرتبط به بازار سرمایه و سهام است. بنابراین...
آینده پژوهی در کار و کسب

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 10:50

آینده پژوهی در کار و کسب

یکی از ایراداتی که به تحقیقات کمی در بازاریابی گرفته می شود، این است که تلاش می شود با مطالعه آماری و عدد و رقمی رفتار مصرف کننــدگان در گذشته، به تصمیم سازی هایی برای آینده بپردازد، در حالی که با...
اتو برند

سه شنبه, 18 آبان 1395 - 16:15

اتو برند

خودرویی که زمانی رویای همه و نماد کلیدی منزلت بود به خصوص در سال های اخیر، تحت موشکافی شدید قرار گرفته است. مقامات، خودروسازان را مجبور به تولید خودروهایی می کنند که سازگاری بیشتری با محیط زیست...
نباید های کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه

دوشنبه, 10 آبان 1395 - 15:15

نباید های کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه

معمولا شروع کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه با ریسک همراه است، اما با برنامه ریزی می توان شانس موفقیت را افزایش داد و کسب و کار را به یک تجربه هیجان انگیز و جالب تبدیل کرد. همچنین کتاب های بسیاری...
[12 3 4 5  >>  


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی