جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در تعطیلات کریسمس پیش رو، یکی از اقدامات موثر این است که با مطالعه کتاب های منتخب، خود را برای سالی بهتر آماده نمایید. درواقع 2020 با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، با اتفاقات بسیار تلخی همراه بود، با این حال عرضه واکسن، بدون شک به بهبود جدی اوضاع کمک خواهد کرد. در ادامه چند مورد از جدیدترین کتاب های حوزه تجارت را بررسی خواهیم کرد. 

جدیدترین کتاب های حوزه تجارت

1-فراتر از مرزها

نویسنده: جیمز آلچر

نویسنده این کتاب که خود از کارآفرین های مطرح نیز محسوب می شود، تلاش کرده است تا در این اثر به تجربیاتی بپردازد که از آنها می توان تحت عنوان قوانین تجارت استفاده کرد. تعداد آنها عدد باورنکردنی 10 هزار توصیه بوده و بیانگر تحقیقات گسترده آقای آلچر است. نکته جالب دیگر این است که پوشش خوبی نسبت به شرایط مختلف کارآفرین ها، صورت گرفته است. 

مطلب مرتبط: جدیدترین کتاب های حوزه تجارت الکترونیک

2-فعالیت معکوس 

نویسنده: کالین بریار

بدون شک موفق ترین برند در بحران کرونا، آمازون با مدیریت جف بزوس بوده است. در این راستا آیا با داستان شکل گیری این برند فوق العاده و فرهنگ کاری آن آشنا هستید؟ تمرکز اصلی این کتاب، بررسی دلایل موفقیت بسیار بالا و ظهور امپراتوری آمازون است. تحلیل ‎های این کتاب، تمامی اطلاعات موردنیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدون شک موارد بیان شده، برای هر کارآفرینی الهام بخش بوده و می تواند در تصمیمات آتی شما تاثیرگذار باشد. 

3-هنر فروش در کسب و کار

نویسنده: جان واریلو 

نویسنده این کتاب یکی از پادکست سازهای مطرح در حوزه تجارت محسوب می شود. وی در کتاب خود تلاش کرده است که با توجه به اطلاعاتی که مصاحبه ‎های خود با کارآفرین های مختلف به دست آورده، به راز فروش موفق دست پیدا کند. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای رسیدن به چنین سطحی، اقدامات متنوعی نیاز است که حتی از برخی از گزینه‎ ها، متعجب خواهید شد. درواقع اگر می‎ خواهید که فروش خود را در سال 2021 متحول سازید، این کتاب راهنمای جامعی خواهد بود.

4-موفقیت در عصر بازاریابی شبکه ای 

نویسنده: متئو پولارد 

با توجه به این امر که در سال 2021 وارد یک دهه جدید می ‎شویم، لازم است تا نسبت به تغییرات موردنیاز آگاهی پیدا کنیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بدون توجه به بستر اینترنت، هیچ برندی نمی تواند موفق ظاهر شود. در این راستا آیا نسبت به جدیدترین ترندها و اقداماتی که باید انجام شود آگاهی دارید؟ در این کتاب تلاش شده است که با مثال زدن از نمونه ‎های موفق، بهترین برنامه ممکن ارائه شود. 

5-اقتصاد تارزانی

نویسنده: ویل پایج

بقا در یک تجارت وابستگی بسیار بالایی با میزان سازگاری شما دارد. در این کتاب ویل پایج که خود از اقتصاددان‎های مطرح و از مدیران Spotify است، 8 اصل را مورد بررسی قرار داده که باعث خواهد شد موفقیت را در درازمدت برای کسب و کار خود تضمین نمایید. 

6-تاثیر زبان بدن 

نویسنده: اریکا داوان 

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده ‎اید که صرفا زبان بدن می تواند اعتمادسازی نماید؟ در این راستا با توجه به این امر که امروزه تولید محتوای ویدئویی در صدر علایق افراد قرار دارد، توجه به این موضوع کاملا حیاتی شده است. در این کتاب سعی شده تا به زبان بدن، به صورت کاملا کاربردی توجه شود. درواقع آموزش‎ ها براساس شرایط مختلف بوده و این امر باعث می شود تا به سادگی بتوانید موارد را درک کنید. 

7- 5 قانون مذاکره

نویسنده: راسل کروبکین

اگر مهارت مذاکره نداشته باشید، هیچ موفقیتی را به دست نخواهید آورد. درواقع این مسئله در زمینه استخدام، جذب سرمایه‎ گذار و فروش که سه اصل حیاتی محسوب می ‎شوند، کاملا تاثیرگذار است. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخی از قوانین، به مراتب مهمتر از سایرین بوده و لازم است تا ابتدا آنها را مورد توجه قرار دهید. به عقیده نویسنده، با رعایت 5 اصلی که در کتاب بررسی شده است، تا 70 درصد شانس موفقیت در هرگونه مذاکره ‎ای را خواهید داشت.  

8-شما با ریسک های تان شناخته می شوید

نویسنده: مایکل واکر

در این کتاب تلاش شده است تا این مفهوم در ذهن مخاطب شکل گیرد که ریسک کردن امری کاملا حیاتی در زندگی محسوب می شود. در این راستا نمونه‎ های بیشماری نیز به عنوان مثال ذکر شده است، با این حال تمرکز اصلی معرفی مواردی است که باعث خواهد شد تا احتمال بروز شکست و انتخاب ریسک‎ های بد، کاهش پیدا کند. 

9-راز نوآوری

نویسنده: وارن تاتل

در جهان امروز اگر نوآوری نداشته باشید، تفاوتی با سایر برندها نیز نخواهید داشت. تحت این شرایط طبیعی است که افراد برندهای مطرح‎ تر را انتخاب نمایند، با این حال چگونه می توان برندی کاملا نوآور در عرصه کاری خود محسوب شد؟ این کتاب تلاش کرده است تا تمامی توصیه‎ ها و اقدامات لازم برای رسیدن به چنین سطحی را مورد بررسی قرار دهد. 

10-بازنگری در رابطه با مشتریان

نویسنده: بنجامین چسلاک 

نویسنده این کتاب عقیده دارد که در سال جدید، افراد باید به دنبال بهبود ارتباط خود با مشتریان باشند. درواقع نمی توان انتظار داشت که محصول، به صورت مداوم بهبود پیدا کند، با این حال شما می توانید هر روز روابط خود با مشتری را متحول سازید، با این حال در ابدا شما باید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید که تنها از طریق بازنگری در ارتباط خود میسر خواهد بود. این کتاب تلاش کرده است تا شما را در این روند، کمک نموده و سناریوهای مختلفی را براساس آمارهای احتمالی، ایجاد نماید. 

مطلب مرتبط: بررسی 13 کتاب جدید تجاری

11-اعتمادسازی

نویسنده: مارگارت بلامستین 

با توجه به این امر که در حال حاضر فروش اینترنتی محبوب ‎ترین روش محسوب می شود، لازم است تا به بزرگ ‎ترین مشکل آن توجه ویژه‎ ای را داشته باشید. درواقع در این شیوه افراد به مراتب سخت ‎تر اعتماد می ‎کنند. به همین خاطر ضروری است تا نسبت به روش ‎های مختلف اعتمادسازی، توجه ویژه ‎ای را داشته باشید. در این راستا تلاش شده است تا از شیوه برندهای مطرحی نظیر Airbnb استفاده شود. در نهایت فراموش نکنید که اعتمادسازی اقدامی مقطعی نبوده و از آن می توان برای ایجاد وفاداری مشتری نسبت به برند خود نیز استفاده کرد. 

منبع : practicalecommerce
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VihLRjqC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه