دوشنبه, 01 ارديبهشت 1399 - 14:05

برای موفقیت در هر حوزه ای، مطالعه منبع اصلی شما محسوب می شود. در این رابطه تجارت الکترونیک بخش نسبتا جدیدی محسوب شده و لازم است تا هر ساله حداقل چند کتاب را در این رابطه مطالعه کنید، با این حال به هر میزان که انتخاب حرفه ای تری داشته باشید، شانس موفقیت شما افزایش پیدا خواهد کرد. در این رابطه به بررسی جدیدترین کتاب‎های حوزه تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلاش شده تا در انتخاب موارد، از شبیه بودن محتواها جلوگیری شود. همچنین ترتیب‎بندی آنها دلیل بر میزان اهمیت هر یک نبوده و انتخاب آنها تنها به نیاز شما بستگی خواهد داشت.

1- How To Start A Podcast

نویسنده: پاول تیگو

قیمت: 4.99 دلار

جدیدترین کتاب های حوزه تجارت الکترونیک

امروزه پادکست ها مورد توجه عموم قرار گرفته است. به همین خاطر تمامی برندها باید در زمینه تولید آن فعال باشند. در این کتاب شما با بیش از 400 نکته در رابطه با ایجاد یک پادکست آشنا خواهید شد که برخی از موارد موجب شگفتی خواننده می-شود. بدون شک پس از مطالعه این کتاب، امکان ارتقای سطح به سادگی میسر خواهد بود. این امر در حالی است که بسیاری از افراد برای بهبود خود، اقداماتی را انجام می دهند که کاملا نتیجه عکس را به همراه داشته و تنها باعث می شود تا زمان و بودجه آنها نابود شود.

مطلب مرتبط: بررسی 13 کتاب جدید تجاری

2- Bezonomics

نویسنده: برایان دامین

قیمت: 14.99 دلار

این کتاب به بررسی اصول مدیریتی و اقدامات جف بزوس در راستای ایجاد امپراتوری آمازون پرداخته است. جالب است بدانید که در شرایط حال حاضر که کرونا اکثر کسب و کارها را با بحران مواجه ساخته است، اخیرا آمازون چند هزار نفر را به شرکت خود اضافه کرده است. به همین خاطر این برند را باید در حال حاضر موفق ترین در سراسر جهان تلقی کرد. بدون شک آشنایی با داستان موفقیت و استراتژی های به کار رفته، برای هر فردی حاوی نکات ارزشمندی خواهد بود.

3- The Business of Getting Business

نویسنده: جو مانائوسا

قیمت: 19.95 دلار

این کتاب در اصل راهنمایی برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود است تا بتوانند در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال به موفقیت دست پیدا کنند. متن آسان این کتاب باعث شده است تا حتی آماتورترین افراد نیز بتوانند از محتویات آن استفاده کنند.

4- No Filter

نویسنده: سارا فریر

قیمت: 14.99 دلار

این کتاب به بررسی مهم ترین قابلیت حال حاضر مهم ترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان پرداخته است. درواقع بنا بر آمارهای منتشرشده، استوری بیش از سایر بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد، با این حال در راستای استفاده تجاری از آن، رعایت برخی از تکنیک ها و اصول ضروری است که این کتاب به خوبی به آنها پرداخته است. همچنین در این کتاب به بررسی دلایل خرید اینستاگرام توسط فیس‎بوک و ضرورت عدم استفاده از فیلتر برای نمایش محصولات، پرداخته شده است.

5- Digital Trust

نویسنده : باری کانولی

قیمت: 35 دلار

یکی از چالش های همیشگی بازاریاب ها ایجاد اعتماد خصوصا در زمینه فروش اینترنتی است. در این کتاب سعی شده است تا ضمن معرفی راهکارها و استراتژی های کاربردی در این زمینه، به بررسی دلایل موفقیت برخی از برندها و افراد پرداخته شود. نکته جالب دیگر، بررسی جداگانه شبکه های اجتماعی مختلف است که باعث می شود تا شانس موفقیت شما افزایشی چشمگیر را پیدا کند.

6- The Founder’s Notes

نویسنده: جی کیو

قیمت: 29.52 دلار

چین را باید یک ابرقدرت نوظهور به حساب آورد. در این رابطه بررسی رازهای موفقیت برترین کارآفرینان این کشور، بدون شک اهمیت بالایی را به همراه خواهد داشت. نویسنده این کتاب، به داستان زندگی خود پرداخته و توصیه هایی را به کارآفرینان کرده است که بسیار متفاوت است.

7- Get Funded

نویسنده: جان بیگز و اریک ویلینز

مدیریت بودجه و نحوه اجرای پروژه، بدون شک برای هر کارآفرینی مهم است. فراموش نکنید که هر ساله بسیاری از شرکت ها به علت نقص در این زمینه، با ورشکستگی مواجه می شوند. همچنین این امر که برندسازی قوی ای داشته باشید، از دیگر نکاتی است که در این کتاب به خوبی پرداخته شده است.

8- The AI Ladder

نویسنده: پاول زیکوپوس

قیمت: 49.99 دلار

این کتاب به بررسی آینده هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کسب وکارها پرداخته است. همچنین چالش ها و فرصت های موجود نیز بررسی شده است. در نهایت توصیه هایی برای شروع در این عرصه وجود دارد.

9- Building Brand Communities

نویسنده: چالز وگل

قیمت: 27.95 دلار

این کتاب به بررسی تمامی اقدامات و مهارت های یک کارآفرین پرداخته است که بخش اصلی آن به بررسی اقدامات در زمینه تجارت الکترونیک و چالش های پیش رو پرداخته شده است.

10- Affiliate Marketing for Beginners 2020

نویسنده: ریچارد فلاگ

قیمت: 17.38 دلار

این کتاب مخصوص افراد مبتدی بوده و در آن آموزش هایی در زمینه بازاریابی وجود دارد. نکته جالب آن آموزش گام به گام است که باعث می شود تا افراد به سادگی بتوانند از محتویات آن استفاده کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند.

مطلب مرتبط: 5 کتاب تجاری مهم برای خواندن در طول تعطیلات

11- Owning Game-Changing Subcategories

نویسنده: دیوید آکر

قیمت: 17.95 دلار

این کتاب به ضرورت پیداکردن شریک تجاری و همکاری با افرادی نظیر اینفلوئنسرها پرداخته است. همچنین راهکارهایی برای مدیریت بحران های پیش رو و رایج حال حاضر، معرفی شده است. در نهایت تلاش شده است تا افراد به جای تلاش برای پیداکردن فرصت ها، خود در زمینه ایجاد آنها اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید