شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا برخی برندها برای کسب سود از بازاریابی محتوا بیش از اندازه کوچک هستند؟ یکی از همکاران من چند روز پیش این سوال را مطرح و ذهن مرا درگیر کرد.

من طرفدار پروپاقرص ایجاد تعامل با مشتری و مخاطب از طریق داستان سرایی برند مناسب و دقیق هستم ولی دریافت نتایج واقعی از این روش ها نیازمند تعهد و تلاش است. هنگامی که هزاران ساعت و دلار خرج یک کسب و کار کوچک می شود، نادیده گرفتن تولید محتوا بسیار وسوسه انگیز خواهد بود و پیش خود تصور خواهید کرد که پس از کسب سود و درآمد مناسب به سراغ آن خواهید رفت.

محتوا نباید لزوما گران باشد

گرچه برخی آیتم های بازاریابی بسیار گران هستند، ولی محتوا نباید لزوما گران باشد.

مطلب مرتبط:10 استراتژی بازاریابی که باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد

برخلاف تبلیغات سنتی، محتوایی مانند پادکست، وبلاگ یا میکرواینفلوئنسرها به هیچ عنوان پرهزینه و گران قیمت نیستند. به نظر من تمام برندها، به خصوص برندهایی که بودجه کمی برای بازاریابی دارند، می توانند از بازاریابی محتوا استفاده کنند.

راه های مختلفی برای کاهش هزینه تولید محتوا وجود دارد. برای مثال، استخدام یک آژانس تولید محتوا جهت پیش بینی محتوا برای چندین دپارتمان مختلف نه تنها باعث حفظ یکپارچگی و استحکام محتوای شما خواهد شد، بلکه می توانید با استفاده از آن قراردادهای هوشمندانه تری تنظیم کرده و سود بیشتری به دست آورید.

چنانچه منابع شما محدود است، می توانید کار را با شناسایی محتوایی که در درون شرکت تولید شده است آغاز کنید (برای مثال طرح های فروش، سخنرانی ها و جلسات تبادل نظر) و از آن ها برای تولید محتوایی مناسب بهره ببرید.

محتوا، نتایج پایدار ارائه خواهد کرد

پس از تولید محتوا، می توانید با استفاده از آمار جهت شناسایی موارد موفق و اصلاح و توسعه آن ها، عمر محتوای خود را افزایش دهید. من تضمین خواهم کرد که شما از طریق این روش کل سرمایه خود را مجددا به دست خواهید آورد ولی باید از این قوانین پیروی کنید:

1. حوزه تخصصی خود را شناسایی کرده و محتوا را براساس آن بسازید. به این ترتیب برند شما از طریق محتوا شناخته شده و همچنین اولین مشتریان ارزشمند خود را به دست خواهید آورد.

2. به برنامه خود متعهد باشید. میزان موفقیت برندهایی که ناگهان ده ها محتوا منتشر می کنند و ناپدید می شوند بسیار کمتر از برندهایی است که محتوای خود را با نظم و براساس یک برنامه خاص در اختیار مخاطب قرار می دهند. یکی از مشتریان من با پیروی از این برنامه هر هفته دو مقاله منتشر کرد و اکنون پس از گذشت حدود 5 سال هر سال میزان مخاطبان وب سایتش 2 برابر سال قبل می شود!

3. آزمایش کنید. آیا ویدئوی شما موفق نبود؟ پادکست را امتحان کنید. آیا پست ها و مطالب وبلاگ شما باعث جذب مخاطب نمی شوند؟ یک آزمون یا پرسش نامه را امتحان کنید. شما باید در ابتدای کار چندین نوع محتوا را آزمایش کنید تا به فرمت موفق خود دست یابید.

مورد آخر به خصوص برای افراد عجول عذاب آور است. شما باید به محتوا متعهد باشید چون نتیجه یک شبه به دست نخواهد آمد. انتظار نداشته باشید که درآمد شما در عرض 3 ماه 2 برابر شود، ولی به یاد داشته باشید که محتوای خوب تا سال ها برای شما کسب درآمد و اعتبار خواهد کرد.

مطلب مرتبط:10 استراتژی بازاریابی برای افزایش رشد کسب و کار

پس حتی اگر شرکت شما بودجه کافی برای تولید محتوای بزرگ را ندارد، می توانید با ادغام منابع درونی و استفاده از خدمات یک شرکت بازاریابی محتوا تا حد زیادی نیاز خود را برطرف سازید.

منبع : inc
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RsxHdJgZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه