جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
پاسخ به پرسشی کلیدی در عرصه کسب و کار

چه زمانی باید کسب و کارمان را عمومی کنیم؟

2 سال پیش ( 1400/2/16 )
نویسنده : چیدیکه ساموئلسون   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

شروع به فعالیت یک برند به طور عمومی دردسرهای زیادی به همراه دارد. اگر شما به اندازه کافی برای این مرحله از فعالیت کاری آمادگی نداشته باشید، مشکلات بسیار زیادی پیش روی تان قرار خواهد گرفت بنابراین باید با دقت نظر کافی در این مرحله تصمیم گیری کنید. 

امروزه راهنمایی های بسیار زیادی برای عمومی کردن کسب و کار وجود دارد. شاید شما هم با مطالعه این راهنماها دچار سردرگمی شوید. در این صورت مقاله کنونی برای پایان دادن به این سردرگمی ها عالی خواهد بود. در ادامه برخی از نکات مهم در رابطه با زمان مناسب برای عمومی کردن کسب و کار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

چه زمانی باید کسب و کارمان را عمومی کنیم

آیا شما به اندازه کافی آماده هستید؟

عمومی کردن کسب و کار به معنای شروع به فعالیت رسمی اش نیست، بلکه با عرضه سهام به طور رسمی در بورس و همچنین جذب سرمایه معنا پیدا می کند. بنابراین شما باید دقت نظر کافی برای پیشبرد این طرح داشته باشید. در غیر این صورت تمام دارایی و اعتبارتان از بین خواهد رفت. 

امروزه مشتریان به برندهای شکست‎خورده دیگر شانس دوباره ای نمی دهند بنابراین شما باید با دقت نظر کافی در این حوزه عمل کنید. اگر شما به اندازه کافی برای عمومی کردن کسب و کارتان آماده نیستید، باید مدت زمان بیشتری صبر کنید در غیر این صورت اعتبار برندتان بر باد خواهد رفت. 

بسیاری از موسسه های مشاوره ای برای تعیین آمادگی کسب و کار شما به منظور عمومی شدن آماده خدمت رسانی هستند بنابراین اگر تردیدهای زیادی در این رابطه دارید، از کمک یکی از این موسسه ها استفاده نمایید. 

آیا زمان بندی شما درست است؟

زمان بندی درست برای عمومی کردن کسب و کار بسیار مهم است. اگر شما در بازه زمانی که بازار کسب و کار در رکود است، این استراتژی را مدنظر قرار دهید، هیچ موفقیتی به دست نخواهید آورد. این امر مشکلات بسیار زیادی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت بنابراین باید بهترین زمان ممکن برای تاثیرگذاری مناسب بر روی بازار و همچنین جلب نظر مشتریان را مدنظر قرار دهید. 

بدون تردید مطالعه بازار برای تعیین بهترین زمان ممکن کار خیلی سختی است. بنابراین توصیه ما به شما تلاش برای الگوبرداری از برندهای بزرگ است. هر وقت چنین برندهایی اقدام به عمومی کردن کسب و کارشان یا عرضه سهام کردند، شما هم می توانید با اطمینان خاطر پای میز مذاکره با سرمایه گذارها بروید. 

مطلب مرتبط: 7 راه برای رسیدن به اعلان عمومی رایگان کسب و کار

اطمینان از آمادگی لازم تیم کسب و کار

شما علاوه بر نیاز برای پیداکردن سرمایه گذارهای مطمئن باید از میزان آمادگی تیم کسب و کارتان نیز مطمئن شوید. در غیر این صورت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و پیشبرد بهینه امر غیرممکن خواهد بود. بی شک هر سرمایه گذاری انتظار دریافت سود از همکاری اش با شما را دارد بنابراین اگر در این زمینه عملکرد مناسبی نداشته باشید، خیلی زود از عرصه کسب و کار کنار گذاشته خواهید شد. 

امروزه بسیاری از برندها برای عمومی کردن کسب و کارشان ابتدا از وضعیت برندشان مطمئن می شوند. اگر این مرحله به خوبی پیش رفت، آنگاه نوبت به ساماندهی سایر بخش ها خواهد شد. در غیر این صورت نباید دست به هیچ گونه فعالیتی بزنید. 

آیا وضعیت مالی شما قابل پیش بینی است؟

سرمایه گذارها و به طور کلی اهالی کسب و کار تمایلی برای همکاری با برندهای دارای وضعیت مالی نامشخص ندارند. وضعیت مالی شما باید به بهترین شکل ممکن برای سرمایه گذارها مشخص باشد. این امر نوعی پیش بینی پذیری در مورد آینده کسب و کار شما را پیش خواهد کشید. اگر چنین امری مدنظر شما قرار نداشته باشد، وضعیت کسب و کارتان به شدت پیچیده خواهد شد. 

بخش حسابداری اهمیت بسیار زیادی برای ارائه گزارش های مالی دقیق دارد. بنابراین اگر این بخش کسب و کارتان عملکرد خوبی ندارد، باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تغییر شرایط اش اقدام کنید. در غیر این صورت هزینه های بسیار سنگینی روی دست شما خواهد گذاشت. 

امروزه عمومی کردن کسب و کار امر مهمی محسوب می شود. چالش های دنیای کسب و کار بسیاری از برندها را نسبت به وضعیت شان مردد می سازد. اگر شما هم در مورد عمومی کردن کسب و کارتان تردید دارید، نکات این مقاله برای شما کاربردی خواهد بود.

منبع : entrepreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tR67Ileq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه