یکشنبه, ۸ خرداد(۳) ۱۴۰۱ / Sun, 29 May(5) 2022 /
           
فرصت امروز

خرده فروشی ها باید به طور مداوم خودشان را برای تعامل با مشتریان به شیوه های خلاقانه و تاثیرگذار آماده نگه دارند. در این میان برخی از خرده فروشی های آنلاین ایده های جذاب تری را روانه بازار می کنند. درست به همین دلیل در دوران کنونی خرده فروشی های آنلاین محبوبیت بسیار بیشتری در مقایسه با نمونه های سنتی پیدا کرده اند. یکی از شیوه هایی که هر خرده فروشی آنلاینی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان استفاده از آن را دارد، استفاده از کمپین های ایمیل مارکتینگ است. چنین کمپین هایی به کسب و کارها فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داده و توانایی شان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را تقویت می کند. 

سرویس های ایمیلی شاید برای خیلی از افراد دیگر محبوب نباشند، اما در طول سال های اخیر همچنان نرخ استفاده از آنها افزایشی بوده است. دلیل این امر نیز کاملا روشن است. با استفاده از سرویس های ایمیل امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به ساده ترین شکل ممکن فراهم شده و شما به سادگی هرچه تمام تر پیام تان را به دست مشتریان می رسانید. 

بهترین کمپین های ایمیل مارکتینگ برای خرده فروشی های آنلاین

ایمیل مارکتینگ یکی از شیوه های مناسب برای بازاریابی و تقویت جایگاه خرده فروشی ها در میان برندهای مختلف محسوب می شود. این امر به کسب و کارها برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف کمک کرده و توانایی شان در این میان را تقویت می کند. البته در این بین شما باید تکنیک های مناسبی برای طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ داشته باشید. در کنار این مسئله نیز استفاده از معیارهای درست برای ارزیابی میزان تاثیرگذاری کمپین ها مهم خواهد بود. در ادامه ابتدا نگاهی به معیارهای حرفه ای برای ارزیابی کمپین های ایمیل مارکتینگ می اندازیم، سپس شیوه کار با استفاده از تکنیک های طلایی را دنبال خواهیم کرد. 

مطلب مرتبط: 7 راهکار کلیدی توسعه ایمیل مارکتینگ

چطور وضعیت ایمیل مارکتینگ برندتان را ارزیابی کنید؟

ارزیابی وضعیت ایمیل مارکتینگ برای تمام برندها دارای اهمیت بسیار زیادی است. این امر به کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت برندها در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تقویت خواهد کرد. متاسفانه برخی از خرده فروشی های آنلاین در فرآیند بازاریابی ایمیلی فقط به ارسال تعداد هرچه بیشتری از ایمیل ها توجه نشان می دهند. این امر میزان تاثیرگذاری بر روی کاربران را کاهش داده و به مرور زمان شما را بدل به برندی کلیشه ای در میان مشتریان خواهد کرد. 

اگر شما هم به دنبال ارزیابی کمپین ایمیل مارکینگ تان هستید، در ادامه برخی از مهمترین معیارها در این میان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

رشد و اندازه فهرست ایمیل ها

هر برندی در طول دوران فعالیتش به مرور زمان دامنه مشتریانش بیشتر خواهد شد. این امر یک روند توسعه کسب و کار به طور استاندارد را نشان می دهد. با این حال اگر برند شما چنین روندی را مد نظر قرار ندهد، خیلی بعید است در بازار موقعیت خوبی کسب نماید. بسیاری از برندها پس از سال های سال فعالیت در بازار هنوز هم درگیر مشکلات ابتدایی شان هستند. این امر می تواند برای شما مشکلات بسیار زیادی به همراه داشته و توانایی شما را نیز به شدت کاهش دهد. 

اولین معیار استاندارد برای بررسی کیفیت و وضعیت ایمیل مارکتینگ مربوط به رشد و اندازه فهرست ایمیل هاست. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و توانایی تان در این میان را به طور قابل ملاحظه ای تغییر می دهد. یادتان باشد شما در طول زمان باید به تعداد مخاطب های هدف تان اضافه شود. نمونه بارز این امر نیز در ارتقای تعداد فهرست ایمیل ها به چشم خواهد خورد. این نکته برای شما اهمیت ویژه ای داشته و توانایی تان را تقویت می کند. 

بسیاری از برندها به اندازه یا وضعیت فهرست ایمیل شان توجه نشان نمی دهند. درست به همین دلیل به طور ناگهانی با مشکلاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف رو به رو شده و کمپین های شان به طور کامل اثرگذاری لازم را از دست می دهد. به همین خاطر اگر شما به طور مداوم وضعیت برندتان را چک کنید، نتیجه بسیار بهتری دریافت خواهید کرد. 

نرخ بازشدگی ایمیل ها

کاربران باید ایمیل های شما را باز کنند تا تلاش های تان نتیجه بخش از آب در آید، در غیر این صورت شما فقط هزینه اضافی برای طراحی ایمیل و ارسال آن به مخاطب هدف انجام داده اید. این امر در بسیاری از موارد برای برندها دردسرساز شده و توانایی شان برای تعامل بهینه با مخاطب هدف را به طور کامل از بین می برد. در این میان شما می توانید با ارزیابی نرخ بازشدگی ایمیل ها از دردسرهای این حوزه رهایی پیدا کنید. این امر شما را در موقعیت بسیار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار داده و شما را بدل به برندی پیگیر در زمینه بازاریابی می کند. 

خرده فروشی های آنلاین به طور معمول فرآیند گردآوری ایمیل های مشتریان را به طور خودکار دنبال می کنند. این امر شامل استفاده از انواع پیام های مختلف در سایت برند برای ترغیب کاربران به ثبت نام در خبرنامه برند است. پس از این امر شما می توانید با خیال راحت ایمیل های تان را برای مخاطب هدف ارسال کرده و از سطح توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی آنها لذت ببرید. این امر حتی در برخی از موارد به برندها برای تاثیرگذاری ویژه بر روی مشتریان تازه وارد نیز کمک می کند. 

یادتان باشد کیفیت ایمیل های شما باید به طور مداوم بالا باشد، در غیر این صورت خیلی زود نرخ بازشدگی آنها افت پیدا می کند. وقتی هم نرخ مورد نظر با کاهش شدید مواجه شود، شما دیگر توانایی لازم برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان را نخواهید داشت، چراکه کاربران اصولا دیگر به چنین خرده فروشی آنلاینی توجه نشان نخواهند داد. 

مطلب مرتبط: چگونه فروش کمپین های ایمیل مارکتینگ را افزایش دهیم؟

میزان تحویل ایمیل ها

گاهی اوقات برخی از فهرست های ایمیل دارای ایمیل های تقلبی است. این امر به معنای ارسال ایمیل از سوی شما اما عدم دریافت آن از طرف کاربران است. دلیل این امر می تواند مربوط به نکات بسیار متفاوتی باشد. در این میان درج اشتباه ایمیل ها از سوی کاربران امری رایج محسوب می گردد. درست به همین خاطر اغلب خرده فروشی های آنلاین به جای دعوت از کاربران برای درج ایمیل به منظور عضویت در خبرنامه از شیوه دیگری سود می برند. این شیوه شامل استفاده از آدرس ایمیل درج شده به هنگام ثبت نام کاربران است. با این حساب شما می توانید با اضافه کردن یک تیک مربوط به دریافت ایمیل های بازاریابی به سادگی از شر این مسئله خلاص شوید. 

یادتان باشد نرخ تحویل درست ایمیل ها به مخاطب هدف اهمیت بسیار زیادی برای مخاطب هدف دارد. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان در بازار را بهبود می بخشد. یکی از مشکلاتی که برندها در این میان دارند، عدم توجه به نرخ تحویل است. با این حساب ممکن است برای مدت زمانی طولانی به ایمیل هایی که اصلا وجود ندارند، پیام بدهند. این امر فقط هزینه خرده فروشی ها را افزایش داده و توانایی شان در این میان را کاهش خواهد داد. 

نتایج آزمون آ/ب

یکی از آزمون های حرفه ای برای ارزیابی وضعیت کمپین های ایمیل مارکتینگ تحت عنوان آ/ب شناخته می شود. در این آزمون بازاریاب ها به طور معمول دو رویکرد یا ایده بازاریابی را به طور همزمان اجرا کرده و در بازه های زمانی مشخص نتایج حاصل از هر کدام را با هم مقایسه می کنند. اگر شما در زمینه استفاده از چنین شیوه ای عملکرد بسیار خوبی از خودتان نشان دهید، وضعیت تان به طور مداوم بهبود پیدا خواهد کرد. 

یادتان باشد برند شما باید همیشه انگیزه کافی برای استفاده از شیوه های تازه را داشته باشد. بنابراین اگر در آزمون موردنظر وضعیت تان افت پیدا کرد، می توانید از شیوه های جایگزین برای ایمیل مارکتینگ سود ببرید. در هر صورت توانایی شما برای حفظ ثبات در زمینه ایمیل مارکتینگ امر بسیار مهمی محسوب می گردد. درست به همین دلیل باید از آزمون آ/ب به طور مداوم استفاده نمایید. در غیر این صورت خیلی زود توانایی تان در این میان از بین رفته و دیگر شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهید داشت. 

میزان بازگشت سرمایه

یکی از شیوه های دیگر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ارزیابی میزان بازگشت سرمایه در حوزه بازاریابی ایمیلی است. این امر به شما کمک می کند تا وضعیت کلی کمپین های تان را بررسی کرده و برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اطلاعات مناسب در اختیار داشته باشید. بسیاری از برندها به این امر توجه لازم را نشان نمی دهند. درست به همین خاطر به طور مداوم از ایمیل های شان سود کافی را نخواهند برد. این امر در بلندمدت حتی برای برخی از برندها دردسرساز نیز می شود. 

یادتان باشد شما باید حساب وضعیت مالی برندتان تحت هر شرایطی را داشته باشید، در غیر این صورت خیلی زود توانایی اثرگذاری بر روی کاربران را از دست داده و کمپین های تان بدل به گزینه هایی کلیشه ای برای مخاطب هدف خواهد شد. 
بدون تردید میزان سود هر برند در دنیای کسب و کار حرفه ای زیادی را پشت خودش دارد. در این رابطه خرده فروشی های آنلاین باید به طور مداوم در تلاش برای ارزیابی میزان استفاده درست از ابزار ایمیل مارکتینگ برای فروش بالاتر باشند. اگر در این میان فروشی در کار نباشد، تمام تلاش های شما بی فایده خواهد بود. درست به همین دلیل گاهی اوقات برخی از برندها به طور کامل قید عرصه بازاریابی را می زنند. 

ایده های برای بازاریابی ایمیلی موفق در عرصه خرده فروشی آنلاین

بهترین کمپین های ایمیل مارکتینگ برای خرده فروشی های آنلاین

اکنون با آگاهی از نحوه ارزیابی وضعیت کمپین های ایمیل مارکتینگ باید اندکی درباره ایده های این حوزه نیز بحث کنیم. این امر به شما امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داده و وضعیت تان در بازار را به طور مداوم بهینه سازی خواهد کرد. اگر شما هم در زمینه بازاریابی مشکلات زیادی دارید یا با الگوی ایمیل مارکتینگ آشنایی لازم را ندارید، نکات این بخش برای تان راهگشا خواهد بود. 

مطلب مرتبط: ایمیل مارکتینگ چیست؟ سیر تا پیاز قدیمی ترین الگوی بازاریابی آنلاین

ایمیل های اطلاع رسانی

وقتی یک خرده فروشی آنلاین در تعامل با مشتریانش است، اطلاع رسانی حرف اول و آخر را می زند. دلیل این امر نیز اهمیت تعامل با مخاطب هدف در بازه های زمانی طولانی و به طور عمیق است. امروزه هنوز هم بسیاری از برندها و حتی مشتریان عادی نسبت به خرید آنلاین ترس دارند. به همین خاطر شما باید وضعیت تان در این میان را به طور مداوم تغییر داده و در تلاش برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف باشید. 

اولین ایده ای که برای بازاریابی ایمیلی در قالب برندهای خرده فروشی آنلاین جذابیت پیدا می کند، ارسال ایمیل های اطلاع رسانی است. این دسته از ایمیل ها به سادگی به برندها فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داده و شانس آنها را در بازار به شدت ارتقا خواهد داد. این امر به مرور زمان وضعیت برندها را توسعه داده و آنها را بدل به گزینه هایی جذاب برای مشتریان در طولانی مدت می کند. شما برای اثرگذاری بر روی مشتریان باید به طور مداوم در تلاش برای استفاده از چنین شیوه هایی باشید، در غیر این صورت هر چقدر هم که در بازار تلاش نمایید، باز هم دست آخر در برابر رقبای بزرگتر حرفی برای گفتن نخواهید داشت. 

شما برای ارسال ایمیل های اطلاع رسانی می توانید در اولین قدم پس از ثبت سفارش مشتریان آنها را ایمیل از وضعیت مرسولات مطلع سازید. این امر اهمیت بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته و توانایی تان را بهبود خواهد بخشید. 

پس از ایده فوق شما می توانید برای ارسال پیام های مربوط به انواع جشنواره ها از ایمیل استفاده کنید. این امر مشتریان را در جریان انواع جشنواره ها قرار داده و به خوبی فرصت فروش بیشتر را برای تان فراهم می کند. بدون تردید هیچ تجربه‎ای برای برندها سخت‎تر از ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان حتی در جشنواره ها نیست. درست به همین دلیل اگر به دنبال اثربخشی بر روی مشتریان تان هستید، باید هرچه زودتر وضعیت تان را تغییر دهید. 

پس از این بخش شما باید به محض تحویل مرسولات به مشتریان نیز برای آنها ایمیل ارسال کنید. این امر شما را در موقعیت بسیار خوبی از نظر تعامل با مشتریان قرار داده و امکان اثربخشی بر روی آنها را دوچندان خواهد کرد. ایده پایانی برای این قسمت نیز شامل ارسال ایمیل های تشکر و قدردانی از مشتریان است. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تعامل با مشتریان می دهد. 

ایمیل های تبلیغاتی

گاهی اوقات خرده فروشی های آنلاین به دنبال اطلاع رسانی به مشتریان نیستند، بلکه اهداف تبلیغاتی را در سر دارند. در این صورت نحوه فعالیت شما در بازار باید به طور کامل متفاوت از سایر شرایط باشد. بدون تردید هر برندی در بازار امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش به ساده ترین شکل ممکن را ندارند. درست به همین خاطر برندها اقدام به استفاده تبلیغاتی از شبکه های اجتماعی و حتی سرویس های ایمیل می کنند. شما با چنین کاری به سادگی پیام تبلیغاتی تان را پیش روی مخاطب هدف قرار می دهید. 

مطلب مرتبط: بهبود کیفیت ایمیل مارکتینگ: چطور در بازاریابی ایمیلی بی رقیب باشید؟

ایمیل های تبلیغاتی به طور معمول درباره محصولات تازه یک برند مصداق پیدا می کند. این امر به شما برای کمک به مشتریان در راستای پسند محصولات تان مفید خواهد بود. وقتی شما یک محصول تازه برای مشتریان دارید، باید از تمام ابزارهای در دسترس برای معرفی محصول مورد نظر استفاده کنید. کمپین های ایمیل مارکتینگ هم در این میان اهمیت بسیار زیادی برای برندها داشته و امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف را به همراه دارد. 

صرف نظر از ایمیل های مربوط به معرفی محصولات تازه، شما می توانید از ارسال ایمیل برای مشتریان وفادار نیز سود ببرید. این امر می تواند شامل اطلاع رسانی درباره تخفیف های منحصر به فرد برای مشتریان وفادار برند باشد. چنین امری هم میزان وفاداری مشتریان موردنظر را افزایش می دهد، هم اینکه به شما فرصت خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان خواهد داد. 

جشنواره های فروش فصلی برندها نیز فرصت خوبی برای ایمیل مارکتینگ در اختیارشان قرار می دهد. شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر با استفاده از ایمیل های موردنظر اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و آنها را نسبت به برگزاری جشنواره برندتان مطلع سازید. این امر در بلندمدت مشتریان را به طور مداوم به سوی جشنواره های شما کشانده و توانایی تان در این میان را تقویت خواهد کرد. 

استفاده از خبرنامه برند برای اطلاع رسانی به مشتریان و تبلیغات نیز می تواند گزینه خوبی برای برندها باشد. این بخش به شما فرصت ارائه اخبار مهم به مشتریان را داده و به مرور زمان شما را تبدیل به یک برند حرفه ای در بازار خواهد کرد. 

گاهی اوقات مشتریان برای خرید یک محصول با مشکلاتی رو به رو می شود. در این هنگام شما باید به خوبی توانایی ارائه راهنمایی های دقیق به مشتریان را داشته باشید. این امر شما را به مرور زمان بدل به برندی دوست داشتنی برای مشتریان می کند. سرویس های ایمیل یکی از بهترین گزینه ها برای ارائه خدمات مربوط به ایمیل مارکتینگ است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان در این میان را به طور قابل ملاحظه افزایش خواهد داد. امروزه هرچه توانایی برندها برای کمک به مشتریان در کمترین زمان ممکن بیشتر باشد، در نهایت فرصت های بهتری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی شان قرار می گیرد. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و وضعیت تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. 

ایمیل های مربوط به خرید 

مشتریان از خرده فروشی های خریدهای مختلفی انجام می دهند. بخشی از ایمیل های دریافتی آنها در این میان مربوط به خریدهای شان است. شما در این راستا باید به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان به بهترین شکل ممکن بوده و جزییات مربوط به خرید را خیلی زود به آنها اطلاع دهید، در غیر این صورت توانایی تان برای تعامل با مشتریان کاهش پیدا می کند. امروزه بسیاری از برندها برای اطلاع رسانی به مشتریان درباره خریدهای شان به طور مداوم به دنبال ارسال ایمیل های دقیق هستند. 

ساده ترین راهکار در زمینه ارسال ایمیل های مربوط به خرید شامل بحث فاکتورهای فروش است این امر مشتریان را به طور دقیق در جریان میزان خرید و فروش مشتریان قرار داده و توانایی شان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. یادتان باشد هرچه مشتریان بیشتر در جریان خریدهای شان و هزینه آنها قرار داشته باشند، تمایل شان برای تکرار خرید بیشتر خواهد شد. 

شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان در اولین خریدشان از برند می توانید ایمیل های مربوط به خوشامدگویی نیز برای آنها ارسال کنید. این دسته از ایمیل ها باید به طور اختصاصی برای دامنه مشخصی از مشتریان تازه تان ارسال شود. به این ترتیب توجه تان به مشتریان را نشان داده و شانس بالاتری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهید داشت. 

اگر به هر دلیلی برخی از سفارشات مشتریان با تاخیر به دست شان خواهد رسید، شما باید از مدتی قبل این امر را به اطلاع دیگران برسانید، در غیر این صورت شاید موجی از نارضایتی علیه برندتان در شبکه های اجتماعی به راه افتد. نکته دیگری که در این میان باید مد نظر داشته باشید، مربوط به بیان دلیل تاخیر در ارسال محصولات است. اگر دلیل شما به اندازه کافی قانع کننده باشد، همچنان امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان را خواهید داشت. 

یکی از شیوه های مناسب برای بیان نکات مختلف در قالب ایمیل مربوط به استفاده از طرح های گرافیکی یا انواع نمودارهای دقیق است. این امر به شما فرصت انتقال حجم بالایی از محتوا به مخاطب هدف را می دهد. در این صورت شما به سادگی هرچه تمام تر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا کرده و شانس تان در این میان به طور کامل ارتقا پیدا می کند.

ایده بعدی برای ارسال ایمیل های مربوط به خرید استفاده از این فضا برای اطلاع‎ رسانی درباره خریدهای ثانویه است. گاهی اوقات مشتریان پس از ثبت سفارش اولیه اقدام به اضافه کردن برخی از محصولات دیگر به لیست شان می کنند. در این صورت شما باید خیلی دقیق و سریع درباره فهرست موردنظر به مخاطب هدف تان اطلاع رسانی انجام دهید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را به دست نیاورید. 

بسیاری از خرده فروشی ها پس از اینکه مشتریان از دست رفته شان را با راهکارهای مختلف مورد توجه قرار داده و بازیابی می کنند، اقدام به ارسال یک ایمیل برای معرفی امکانات تازه فروشگاه شان می نمایند. این امر می تواند امکانات تازه شما در خرده فروشی تان را به رخ دیگران کشانده و وضعیت خوبی برای تاثیرگذاری بر روی دیگران پیش روی شما قرار دهد. یادتان باشد در چنین ایمیل هایی شما باید به طور مداوم برای مشتریانی که تازه بازیابی کرده اید ارسال نمایید. 

مطلب مرتبط: نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در دنیا: کلاس درسی با کیفیت جهانی

گاهی اوقات مشتریان پس از خریدهای پشت سر هم انتظار دریافت اندکی تخفیف ویژه را دارند. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و فرصت تاثیرگذاری ویژه بر روی مشتریان را به همراه آورد. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان هستید، باید به موازات افزایش میزان خرید آنها به دنبال برنامه های ویژه و مناسب برای حفظ شان باشید. امروزه جلب نظر مشتریان بسیار ساده تر از حفظ آنها محسوب می شود. درست به همین دلیل شما باید به طور مداوم دست به ارزیابی مشتریان از نظر میزان خرید زده و به دنبال اثرگذاری بر روی آنها براساس چنین روندی باشید. یادتان باشد هرچه میزان خرید مشتریان از شما بالاتر باشد، ارزش آن مشتری ها برای تان بیشتر خواهد بود. پس باید برنامه ای دقیق برای اثرگذاری بر روی آنها داشته باشید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی اثرگذاری بر روی آنها را پیدا نکنید و به راحتی از دست شان بدهید. 

منبع : shopify
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kFz1x78R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه