تورنومنت آنلاین چیپولت - فرصت امروز

پنج شنبه, 21 فروردين 1399 - 15:06

بررسی استراتژی بازاریابی جدید برند چیپولت

برند چیپولت یکی از محبوب ترین فست فودهای گریلی فعال در سراسر جهان است. انواع ساندویچ و غذاهای مکزیکی این برند به دلیل طعم تند و منحصر به فرد در سراسر دنیا دارای شهرت است. یکی از اقدامات تازه این برند در شرایط افزایش مقررات مربوط به کاهش تردد در محیط های عمومی برگزاری مجموعه مسابقات واقعی به صورت آنلاین است. بدون تردید در شرایط کنونی یکی از بدترین نکات تعطیلی تمام مسابقات در سراسر جهان است. به این ترتیب دیگر فرصتی برای سرگرمی افراد در خانه فراهم نیست. تیم بازاریابی چیپولت در چنین فضایی اقدام به حمایت مالی از برگزاری مجموعه مسابقات آنلاین کرده است. این مسابقات نمونه های واقعی و در حال حاضر تعطیل شده مسابقات مشهور را نمایندگی خواهند کرد.

بررسی استراتژی بازاریابی جدید برند چیپولت

نکته مهم در زمینه برگزاری مسابقات برند چیپولت انتخاب بازی های مشهور برای القای تجربه هرچه واقعی تر به بازیکنان است. در نهایت نیز مبلغ 25 هزار دلار به برندگان هر سری از مسابقات اعطا خواهد شد. نکته جالب ماجرا اختصاص 25 هزار دلار برای کمک به مدیریت ویروس کروناست. به این ترتیب چیپولت علاوه بر سرگرم ساختن مخاطب هدف کمکی هرچند اندک نیز به کادرهای درمانی در زمینه مدیریت و درمان ویروس کرونا خواهد کرد.

مسابقات نهایی تورنومنت چیپولت 25 آپریل به صورت زنده از یوتیوب پخش خواهد شد. به این ترتیب دست‎کم تا آن زمان مجموعه مسابقات جذابی برای سرگرم ساختن مخاطب هدف در دسترس خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی