کمپین تبلیغاتی ویژه برگرکینگ برای هالووین - فرصت امروز

یکشنبه, 12 آبان 1398 - 10:50

برگر با چاشنی ارواح خنده دار

وقتی به ماه اکتبر و پایان سال میلادی می رسیم، یکی از رویدادهای سنتی و جذاب در بسیاری از کشورها شروع می شود. هالووین فقط یک جشن مخصوص کودکان نیست. بسیاری از افراد در این روز با استفاده از لباس های عجیب و غریب به خیابان ها و مهمانی های خانوادگی می روند. هالووین برای بسیاری از افراد یک جشن و مراسم سرگرم کننده است، اما برندها به آن نگاه تبلیغاتی و بازاریابی دارند. امروزه یکی از ترندهای برتر در حوزه تبلیغات استفاده از مناسبت های مختلف است. برگرکینگ به عنوان یکی از غول های عرصه فست فود نگاه ویژه ای به مناسبت های مختلف دارد، بنابراین مشاهده کمپین ویژه این برند برای هالووین امسال امر عجیبی نخواهد بود.

برنامه برگرکینگ برای هالووین امسال شامل رونمایی از نسخه تازه ای از برگر Ghost Whopper است. علاقه مندان به فست فودهای برگرکینگ به خوبی با این سری از ساندویچ ها آشنا هستند. ویژگی اصلی Ghost Whopper استفاده از مواد اولیه سفید به منظور انتقال حس و حال هالووین و فیلم های ترسناک است. برگرکینگ به منظور رونمایی از سری تازه منوی خود با حضور ساندویچ های جدید با سلبریتی های مختلفی همکاری کرده است. این امر بخشی از برنامه آنها برای جلب نظر دامنه هرچه وسیع تری از مخاطب است. سلبریتی ویژه برگرکینگ برای کمپین تازه اش ریز میرزا، نویسنده رمان های مشهور، است. نام این کمپین نیز کاملا هماهنگ با حال و هوای هالووین انتخاب شده است.

کمپین تبلیغاتی برگرکینگ برای هالووین

کمپین «آزمایش طعم ارواح» داستان جالبی دارد. در ویدئوی اصلی این کلیپ ریز میرزا در کنار چند نفر دیگر دور یک میز کوچک به تصویر کشیده می شوند. این جمع کوچک قصد برگزاری آزمایشی جذاب پیرامون گفت وگوی با ارواح حاضر در خانه را دارند. به این ترتیب ریز میرزا به عنوان داوطلب شروع به چرت زدن می کند. هدف اصلی از این کار دعوت ارواح حاضر در خانه برای صحبت از طریق بدن ریز میرزاست. تمام این اتفاقات در اتاقی در هتل الکساندریا در لس آنجلس می گذرد. پس از آنکه ارواح حاضر در خانه در بدن ریز میرزا شروع به صحبت می کنند، جلب بوی دلپذیر ساندویچ حاضر بر سر میز می شوند. در اینجا ما شاهد کشمکش دو روح حاضر در بدن ریز میرزا هستیم. صحنه این کشمکش بسیار جالب و خنده دار تصویربرداری شده است. به این ترتیب آنها با احساس شادی و لذت فراوانی مشغول خوردن برگر Ghost Whopper می شوند. وقتی اهالی خانه دلیل این اقدام عجیب ارواح مدنظر را جویا می شوند، پاسخ آنها بسیار جالب است: «ما تا به حال هیچ همبرگری به این خوشمزگی بر روی زمین نخورده ایم.»

مطلب مرتبط: کمپین تبلیغاتی دقیقا چیست؟

بی تردید تم اصلی ویدئوی تبلیغاتی برگرکینگ برای هالووین بسیار مناسب است. در این ویدئو تمام المان های موردنیاز برای جلب نظر مخاطب هدف مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین مشاهده افزایش مشتریان برگرکینگ در ماه های آتی کاملا طبیعی خواهد بود. به هر حال هیچ کس تمایلی به از دست دادن همبرگر مورد علاقه ارواح نخواهد داشت. در پایان این ویدئو پیام بسیار جالبی بر روی صفحه نمایان می شود: «برگر Ghost Whopper از هر 10 نفر رضایت 11 نفر را کسب کرده است.» منظور اصلی از 11 نفر اشاره به ارواح حاضر در کلیپ است. به این ترتیب برگرکینگ به خوبی از ویدئوی تبلیغاتی اش برای افزایش اعتبار و کیفیت محصولات خود استفاده کرده است.

امروزه سرمایه گذاری بر روی هالووین برای بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار رواج بسیار زیادی دارد. برندهای زیادی در ماه اکتبر اقدام به برگزاری کمپین هایی با نقش آفرینی ارواح می کنند. نکته مشترک بسیاری از این کمپین ها تلاش برای ترساندن مخاطب است. برند برگرکینگ برخلاف بسیاری از رقبای دیگرش به استفاده از ارواح حس و حالی طنز داده است. مخاطب با مشاهده ویدئوی تبلیغاتی برگرکینگ هیچ احساس ترسی نخواهد داشت. همین امر نقطه قوت کمپین موردنظر محسوب می شود. تلاش برندها برای ترساندن مخاطب انتظارات بالایی ایجاد می کند. بسیاری از مخاطب ها در عمل محتوای تبلیغاتی مدعی ترساندن شان را ساده یا خنده دار می یابند بنابراین برگرکینگ هرگز به سوی چنین ادعاهایی نرفته است. در عوض تلاش اصلی سازندگان این کلیپ سرگرم ساختن مخاطب است. بی تردید این ادعا بسیار ساده تر خواهد بود. به این ترتیب انتظار مخاطب نیز به طور فزاینده از برگرکینگ افزایش نخواهد یافت.

کمپین تبلیغاتی برگرکینگ برای هالووین

لینک تماشای ویدئو : https://youtu.be/ddmA7sYn8Ho

مشاهده کمپین های ویژه هالووین از سوی برگرکینگ امر عجیبی نیست. این برند در طول دوران فعالیتش در دنیای بازاریابی و تبلیغات همیشه حساب ویژه ای روی این مناسبت هیجان انگیز کرده است. به عنوان مثال، سال گذشته نیز برگرکینگ در هالووین از برگر تازه خود رونمایی کرد. شعار اصلی آن کمپین «به دست آوردن کابوس های هیجان انگیز با برگر جدید برگرکینگ» بود. بدون تردید این شعار در هالووین هیجان زیادی به مخاطب منتقل می کند. بدون تردید اگر پیام تبلیغاتی برگرکینگ در مورد کابوس های هیجان انگیز جدی بود، واکنش های منفی بسیار زیادی به همراه داشت. نکته مهم در این میان ماهیت طنز و خنده دار اغلب کمپین های مربوط به هالووین این برند است. یکی دیگر از کمپین های جذاب برگرکینگ در هالووین مربوط به سال 2015 است. در این کمپین اغلب شعبه های این برند لباس های ترسناک و عجیب و غریب در اختیار کارکنان قرار می دهد. به این ترتیب مشتریان در طول 10 روز اجرای این کمپین با سرویس دهی برخی از عجیب ترین شخصیت های ترسناک تاریخ مواجه بودند. بی تردید چنین تجربه ای برای بسیاری از افراد لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود.

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

مرور عملکرد برگرکینگ در استفاده از هالووین به عنوان سوژه اصلی طراحی کمپین های سرگرم کننده به خوبی خلاقیت بالای تیم بازاریابی این برند را نشان می دهد. برگرکینگ همیشه در حوزه تبلیغات درک مناسبش از فرهنگ عامه را نشان داده است. به این ترتیب مشتریان این برند همیشه با ایده های جذابی در هالووین مواجه شده اند. بی تردید این روند موفق موجب افزایش انتظارات مخاطب از کمپین های برگرکینگ می شود. این امر نوعی رقابت و فشار لذت بخش بر تیم بازاریابی برند اعمال می کند. در دورانی که اغلب برندها تلاش فراوانی برای جلب نظر مخاطب هدف می کنند، برگرکینگ دامنه وسیعی از مخاطب های آماده برای مشاهده کمپین اش را در اختیار دارد. مارک ریتسون، مشاور و استاد دانشگاه در رشته بازاریابی، ابتدای این ماه در مورد کمپین تازه برگرکینگ اینگونه اظهارنظر کرده است: «تمام کارمندان شعبه های مختلف برگرکینگ در طول این ماه حالت روح های سرگرم کننده به خود می گیرند. این نوع کمپین ها شاید دارای نقاط ضعف بسیار زیادی باشد، اما در جلب نظر مخاطب موفق عمل می کند.» بدون شک عملکرد بازاریابی برگرکینگ در طول سال های اخیر بهبود قابل توجهی یافته است بنابراین باید هر سال انتظار کمپینی باکیفیت تر از آنها داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی