دوشنبه, ۲۴ خرداد(۳) ۱۴۰۰ / Mon, 14 Jun(6) 2021 /
           
فرصت امروز

چالش بازاریابی هاینز برای هالووین

7 ماه پیش ( 1399/8/11 )
پدیدآورنده : رابرت ویلیامز   پدیدآورنده : علی آل علی  

مراسم هالووین برای برندها اهمیت بسیار زیادی دارد. علاقه نسل جوان به هالووین فقط محدود به بازارهای اروپایی نیست. بسیاری از برندها با هدف جلب نظر نسل جوان و تعامل بهینه با آنها اقدام به بازاریابی هدفمند در این بازه زمانی می کنند. برند هاینز نیز در این میان برنامه ویژه‎ ای برای هالووین امسال دارد. این برند امسال چالشی جذاب برای کاربران تیک تاک در نظر گرفته است. بر این اساس کاربران با انتشار ویدئوهایی با تم هالووین و ترکیب محصولات هاینز امکان شرکت در چالش موردنظر را خواهند داشت.

چالش بازاریابی هاینز هالووین

برند هاینز برای جلب نظر مخاطب هدف به چالش بازاریابی ‎اش اقدام به همکاری با برخی از چهره‎ های شناخته شده در تیک تاک کرده است. همکاری با اینفلوئنسرها در طول سال‎ های اخیر جزئی از برنامه برند هاینز برای جلب نظر مخاطب هدف بوده است. این امر در چالش کنونی نیز به خوبی قابل مشاهده است. همکاری با اینفلوئنسرهایی نظیر جیسون کافی به خوبی بیانگر جهت ‎گیری هاینز برای جلب نظر مخاطب نسل جوان است.

استفاده از انواع سس برای تهیه گریم‎ های مربوط به مراسم هالووین تاریخچه ‎ای بسیار طولانی دارد. شاید در ابتدا استفاده از سس برای گریم هالووین ایده کودکانه ‎ای به نظر برسد. بازاریاب ‎های هاینز نیز درست به همین خاطر بر روی این نوع از بازاریابی دست گذاشته‎ اند. کاربران به لطف چالش تازه هاینز به یاد دوران خوش ‎شان در کودکی خواهند افتاد. این امر تاثیر مثبتی بر روی مشتریان نسل جوان هاینز خواهد داشت.

مطلب مرتبط: کمپین بازاریابی مک دونالد و هاینز برای حفظ ارتباط با مشتریان

امروزه یکی از دردسرهای اصلی برندها بازاریابی برای مخاطب نسل جوان است. در این میان برندها دردسرهای بسیار زیادی را متحمل می‎ شوند. استفاده از مناسبت ‎های مختلف برای بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف همیشه مدنظر برندها قرار داشته است. همچنین بازاریابی با استفاده از اهمیت نوستالژی برای مخاطب هدف نیز دارای اهمیت روزافزونی است.

شرکت در چالش هاینز برای هالووین سال جاری بسیار ساده است. کاربران فقط باید از هشتگ هاینز برای شرکت در چالش استفاده نمایند. بازنشر محتوای برتر از سوی اکانت رسمی هاینز یکی از جذابیت‏ های کمپین این برند محسوب می ‎شود.

کمپین هاینز برای هالووین هنوز در مرحله ابتدایی قرار دارد. با این حال به احتمال فراوان کمپین موردنظر در ایالات متحده تحریم خواهد شد. دلیل این امر موضع‎ گیری منفی نهادهای دولتی ایالات متحده در قبال استفاده از پلتفرم تیک تاک است. این امر نیاز به طراحی کمپینی ویژه برای بازار ایالات متحده را ضروری می‎ سازد. هاینز در این زمینه با کمبود زمان شدید مواجه است بنابراین شاید امسال توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش در ایالات متحده را نداشته باشد.

منبع : mobilemarketer
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9D4htAFO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه