شنبه, ۲۲ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sat, 13 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

بدون شک شما همواره حامل خبرهای خوب برای مشتریان خود نخواهید بود. اگرچه این امر اجتناب ناپذیر است، با این حال نحوه بیان آن عامل تعیین کننده محسوب می-شود. به همین خاطر آگاهی نسبت به روش های موثر در این رابطه، کاملا سودمند خواهد بود. در همین راستا و در ادامه به بررسی شش مورد منتخب، خواهیم پرداخت.

1-پیشنهاداتی مثبت را داشته باشید

اطلاع رسانی درباره اخبار

بدون شک اخبار منفی، مشتریان شما را ناراحت خواهد کرد. تفاوتی ندارد که این موضوع چه می باشد، شما باید به دنبال بهبود سریع آنها باشید. در این رابطه ارائه یک پیشنهاد جدید و جذاب، به خوبی می تواند ذهن فرد را از اتفاق رخ داده منحرف کند، با این حال توجه داشته باشید که هیچ گاه نباید به دنبال مخفی کردن اخبار از مخاطبان خود باشید. این امر بدون شک اوضاع را بیش از حد سخت خواهد کرد.

2-اعتبار زیادی داشته باشید و شرایط طرف مقابل خود را درک کنید

به هر میزانی که اعتبار شما بیشتر باشد، بدون شک اخبار منفی چندان مورد توجه قرار نخواهد گرفت. به همین خاطر ضروری است تا به دنبال تمامی راهکارها برای افزایش اعتبار برند خود باشید. این امر تاثیر اخبار بد را به شدت کاهش خواهد داد. در نهایت این امر که به خوبی شرایط فرد مقابل را درک کنید، به رفتار بهتر شما منجر خواهد شد. درواقع یک الگوی یکسان برای تمامی مشتریان، اقدامی هوشمندانه نخواهد بود. به همین خاطر نیز ضروری است تا قبل از هرگونه ارتباط، خود رابه جای مشتری قرار داده و تمامی رفتارهای احتمالی آنها را بسنجید.

3-ناراحتی خود از اوضاع پیش آمده را مطرح کنید

این امر که مشتری بداند که شما از شرایط پیش آمده کاملا ناراحت و در تلاش برای جبران آن هستید، بدون شک از حجم ناراحتی آنها خواهد کاست. به همین خاطر کمک گرفتن از احساسات خود را جدی بگیرید. درواقع این امر که خود را در شرایط و احساس مخاطب شریک کنید، بدون شک تاثیرگذار خواهد بود.

مطلب مرتبط:  چگونه وقتی خودمان مقصر نیستیم، خبرهای بد را انتقال دهیم؟

4-صداقت داشته باشید

شما باید کامل ترین اطلاعات موجود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. در این رابطه حتی از اعتراف به اشتباهات خود واهمه ای نداشته و صداقت کامل خود را به نمایش بگذارید. بدون شک این امر بر روی مخاطب تاثیرگذار خواهد بود. این امر حتی باعث خواهد شد تا آنها از این رفتار شما، تشکر کنند. همچنین فراموش نکنید که مشتری حتی اگر صدای خود را نیز بلند کرد، شما باید در تلاش برای آرام کردن آنها باشید. به همین خاطر آگاهی از دانش روان شناسی، می تواند در این زمینه کاملا سودمند باشد.

5-راه حل هایی برای خروج از این اوضاع داشته باشید

درواقع حتی بهترین عذرخواهی ها نیز برای مشتریان فایده ای را به همراه نخواهد داشت. به همین خاطر شما باید راهکارهایی را پیشنهاد دهید. اگرچه ممکن است برخی تصور کنند که باید به دنبال بهترین راه حل موجود باشند، با این حال واقعیت این است که محکوم بودن به یک انتخاب، خود ممکن است به ناراحتی افراد بیفزاید. به همین خاطر دست آنها را در انتخاب باید باز نگه دارید. در نهایت در طول مکالمه خود، از کلمات منفی کمترین استفاده را داشته باشید تا افراد به اطمینان لازم دست پیدا کنند که مشکل موجود، برای شما غیرقابل حل نخواهد بود.

6-در این زمینه تمرین داشته باشید

بدون تمرین ممکن است رفتاری را از خود نشان دهید که کاملا اوضاع را بدتر خواهد کرد. به همین خاطر نیز ضروری است تا به دنبال کسب مهارت در این زمینه باشید. با نگاهی به اطراف خود، همواره افرادی را می توان یافت که بهتر از سایرین می توانند اخبار بد را منتشر کنند. درواقع این امر ممکن است به خاطر مهارتی است که در اثر انجام چندباره این اقدام به دست آمده است. به همین خاطر لازم است تا برای رفتاری حرفه ای، از اهمیت تمرین غافل نشوید.

منبع : businesscollective
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7SE6g9xD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
معامله ۷۲ میلیارد دلاری نتفلیکس برای Warner Bros Discovery زیر ذره بین ضدانحصار ادغام در بازار پوشاک سایز فراگیر؛ Destination XL و FullBeauty دست به یکی کردند عبور از ترس هوش مصنوعی: راهنمایی برای مدیران قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۲ آذر ۱۴۰۴ لولو لمون در آستانه تغییر مدیرعامل؛ واکنش بازار مثبت شد WHSmith دوباره گزارش مالی را عقب انداخت؛ فشار حسابرسی و پیامدهای حکمرانی شرکتی کوتی در آستانه تغییرات مدیریتی؛ فشار سهام دار عمده برای بازآرایی رهبری بحث IPO برای OpenAI و Anthropic داغ تر شد؛ فرصت طلبی یا زمان سنجی هوشمند؟ وِلت فرانت در نخستین روز حضور در نزدک، ۲.۶۳ میلیارد دلار ارزش گذاری شد قیمت دلار امروز شنبه ۲۲ آذر در کانال ۱۲۸ هزار تومان راهنمای ریبرندینگ موفق در شبکه های اجتماعی قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۴ میلیاردر چک، دنیل کرتینسکی وارد بازار خودروهای دست دوم اروپای مرکزی شد شاخص کل بازار بورس سبزپوش شد قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۲ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d