دوشنبه, 12 اسفند 1398 - 12:29

تلاش نوتلا برای تغییر سلیقه مشتریان

برند نوتلا در طول دهه اخیر به دلیل تولید شکلات های خوشمزه با پایه فندق در سراسر دنیا به شهرت دست یافت. این امر موجب افزایش فروش جهانی این برند و بالطبع تلاش برای همکاری دیگر برندهای بزرگ به منظور توسعه هرچه بهتر محصولاتش شد. اگرچه اکنون برخی از محصولات جانبی با استفاده از نوتلا در دسترس مشتریان قرار دارد، اما هنوز هم نوتلا اصلی ترین گزینه مشتریان محسوب می شود. براساس اعلام رسمی برند نوتلا، آنها در تلاش برای اجرای طرح تعویض شیره درخت افرا با نوتلا در روز ملی پنکیک در ایالات متحده است. اگر از طرفدارهای پنکیک باشید، استفاده از شیره درخت افرا همراه با آن را دوست خواهید داشت. این شیره به عنوان مکملی لذیذ در کنار انواع پنکیک مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین هدف‎گذاری نوتلا برای تغییر ذائقه مشتریانش بسیار جسورانه خواهد بود.

کمپین جدید نوتلا با همکاری آمازون

سابقه تلاش برای تغییر سلیقه و ذائقه غذایی مشتریان بسیار طولانی است. این امر اغلب با شکست برندها همراه بوده است، با این حال نمونه های موفق آن موجب کسب درآمد سرشار برندها شده است. اگر نوتلا در این زمینه موفقیت کسب کند، بخش قابل توجهی از بازار پنکیک ایالات متحده و اروپا را به دست خواهد آورد. بلندپروازی های تیم اصلی نوتلا در طول دهه اخیر هرگز محدود به حوزه خاصی نبوده است. در این میان طرح مشترک نوتلا برای روز ملی پنکیک شامل همکاری با موسسه تبلیغاتی فررو و همچنین برند آمازون است. استفاده از دستیارهای هوشمند در طول سال های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. نوتلا با همکاری آمازون در تلاش برای معرفی راهکارهای تازه به منظور صرف پنکیک با ترکیب های تازه است. بخشی از برنامه نوتلا استفاده از دستیار هوشمند الکسا در شعبه های فروش ویژه اش است. به این ترتیب مشتریان با بیان عبارت «الکسا، ترکیب های خلاقانه نوتلا برای پنکیک را پیشنهاد بده» امکان بهره‎مندی از انواع مختلف جایگزین شیره درخت افرا برای صرف پنکیک را خواهند داشت. 

مطلب مرتبط: نوتلا هم از پالم استفاده می کند

بدون تردید هدف نوتلا بسیار بلندپروازانه است. همکاری با آمازون در این میان اعتماد به نفس مناسبی به آنها خواهد داد. همکاری میان برندهای بزرگ همیشه موجب موفقیت بیشتر آنها می شود. شاید در نگاه نخست همکاری نوتلا و آمازون عجیب به نظر برسد، اما بسیاری از همکاری های موفق گذشته برندهای بزرگ نیز دارای وضعیتی مشابه بوده است بنابراین برای ارزیابی دقیق تر نتیجه این کمپین باید تا زمان برگزاری آن صبر کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید