جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
8 سال پیش
مرد خوش خوراکی که خود را برند کرد / مستر تیستر، خالق برندی خوشمزه
برای برند شدن در یک حوزه لازم نیست دانشمند یا مدیر یک کارخانه باشید، گاهی اتفاقات کوچک و علایق‌تان می‌تواند شما را در راستای برند شدن سوق دهد. مثلا فرض کنید شما فرد کارمندی هستید که همیشه باید بیرون از خانه غذا بخورید، خودتان هم به رستوران‌گردی و تست غذاهای مختلف علاقه دارید و طعم غذاهای مختلف در رستوران‌های ایران را م...
8 سال پیش
امانت کتاب، رسمی پسندیده و یک شیوه بازاریابی نو
یکی از غرفه‌هایی که در نمایشگاه کتاب امسال نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرد، غرفه انتشارات فردین بود که با رسم پسندیده امانت دادن کتاب، مخاطبان کودک خود را به سمت کتابخوانی سوق داد. در ایامی که توجه همه فعالان حوزه نشر به فروش هر چه بیشتر محصولات‌شان معطوف شده بود، این انتشارات روشی تازه را برای بازاریابی...
8 سال پیش
حتی یک دقیقه بدون اینترنت نمانید!
تکنولوژی زندگی ما را متحول کرده، اینترنت همیشه همراه ماست، هرچیزی را که بخواهیم جست‌وجو می‌کنیم و یاد می‌گیریم، پاسخ پرسش‌های‌مان را به راحتی در چند دقیقه پیدا می‌کنیم، زندگی ما راحت‌تر و منظم‌تر شده، حالا هم با وجود اپلیکیشن‌ها برای همه چیز کارمان راحت‌تر هم شده است. ا...
8 سال پیش
وقتی با برش ساده‌ کیک مشتری دائم یک برند می‌ شویم
برای خرید کیک صبحانه وارد سوپرمارکت شدم. موقع خرید کیک، علاوه بر نام تجاری و طعم آن به این فکر می‌کردم که چقدر مصرف این کیک‌ها سخت است و معمولا موقع برش قسمت‌های زیادی از آن هدر می‌رود. علاوه بر هدر رفتن، ظاهر آن آنقدر بدفرم می‌شود که هیچ‌کس تمایل به خوردن بقیه کیک پیدا نمی‌کند. در این افکار بودم که با صدای صاحب سوپرما...
9 سال پیش
سمپلینگ داغ برای فروش ماکارونی
سمپلینگ شیوه‌ای از بازاریابی و تبلیغات است که اکثر شرکت‌های تولیدکننده مواد‌غذایی یک‌بار هم که شده آن را امتحان کرده‌اند. در این شیوه، نمونه‌ای از محصولات تازه شرکت‌ها به مشتریان داده می‌شود و مشتریان با تست و چشیدن آنها یا علاقه‌مند به ادامه مصرف می‌شوند یا اینکه برای...
9 سال پیش
در روزهای خاص با گل به استقبال مشتریان بروید
گاهی برندها سعی می‌کنند با حرکتی ساده مشتریان خود را به هیجان بیاورند‌. این کار به این علت است که مشتریان حس کنند برندها به آنها اهمیت می‌دهند و فقط ارائه خدمات و خالی کردن جیب آنها برای برند مهم نیست‌. در ایران معمولا چنین حرکاتی از طرف سازمان‌های خصوصی رخ می‌دهد و انگار برای مشتریان بخش...
9 سال پیش
معضل بی‌ هویتی برندهای ایرانی
یکی از ضعف‌های اساسی که به برندهای ایرانی نسبت داده می‌شود، نداشتن هویت است. آنها در تمام مراحل بازاریابی و تدوین استراتژی بازاریابی از برندهای خارجی کپی‌برداری می‌کنند. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چطور می‌توان این آفت را برطرف کرد؟ دکتر میثم شفیعی، در پاسخ به این سوال به «فرصت امروز» می‌گوید: اولا برای پا...
9 سال پیش
ارسال کد قرعه‌ کشی با اعمال شاقه / لطفا با احساسات مشتری بازی نکنید
نزدیک عید انگار مردم تازه متوجه می‌شوند جیب‌شان خالی است و نیاز به معجزه‌ای در زندگی‌شان دارند؛ معجزه‌ای که به‌وسیله آن مقدار زیادی پول به یکباره به حسابشان واریز شود‌. در راستای فکر کردن به این معجزه شاید جوایزی که شرکت‌های مختلف بابت خرید محصول‌شان به مشتریان می‌دهند، بیش از هر راهکار دیگری به ذهن افراد برسد‌. پس به...
9 سال پیش
برگزاری دوباره مسابقه هفت‌ سین توسط تولید کننده شوینده / ایده‌ ای تکراری برای مشتریان غیر تکراری
علل تکرار یک آگهی مناسبتی یا یک ایده تبلیغاتی توسط شرکت‌های داخلی را باید در موضوعات مختلفی جست‌وجو کرد. شاید آگهی از نظر طراحان و سازندگان آن موثر واقع شده و آنها به هدفی که داشته‌اند رسیده‌اند و خواستار تکرار آن به‌دفعات مختلف بوده‌اند. این موضوع نیاز به تحقیقات بازار و سنجش اثربخشی آگهی‌ها دارد که باتوجه به روند حرک...
9 سال پیش
شیرینی‏های سنتی لباس تازه به تن می‏کنند
یکی از شیوه ‏های جذب سرمایه برای کشورها، صنعت گردشگری و توریسم است. در این صنعت گردشگران با خودشان سرمایه می‏آورند و به راحتی می‏توانند بسیاری از محصولات کشورهای مختلف را به منظور سوغاتی به کشورهای خودشان ببرند. ایران کشوری است که با تنوع محصولات سنتی می‏تواند از این شیوه، بهره‏برداری خوبی کند. یکی...
9 سال پیش
تغییر بسته‌ بندی سنتی محصولات شوینده
هرچه به عید نوروز نزدیک می‌شویم، توجه خانواده‌ها و خانم‌های خانه‌دار بیش از پیش به استفاده از محصولات شوینده با‌کیفیت جلب می‌شود که بدون زحمت زیاد بتوانند خانه و سرویس‌های بهداشتی را تمیز کنند. یکی از برندهای حوزه پاک‌کننده و شوینده که بسیاری از خانواده‌ها از دیرباز آن را می‌شناسند محصولات شوینده «من» است. این شوینده ا...
9 سال پیش
بازاریابی برای شب یلدا به شیوه سنتی
یلدا بلندترین شب سال، هر ساله فرصت خوبی را برای بازاریابی برخی از کسب‌و‌کارها به منظور پیشبرد فروش محصولات‌شان فراهم می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارها در این شب تلاش می‌کنند ره صدساله را یک‌شبه طی کنند و سودی را که شاید مدت‌ها برای به‌دست آوردن آن تلاش می‌کردند یک روزه به‌دست بیاورند. البته کسب‌وکارهایی هم هستند که به منظور...
9 سال پیش
بازار داغ آدامس‌‌ های ترکیه‌ ای در تهران
فرِش، تریدنت و وان آدامس‌های ترکیه‌ای هستند که این روزها بازار داغی در قطارهای متروی تهران برای خود به دست آورده‌اند؛ آدامس‌هایی که فروشندگان مترو با فریاد‌های بلند خود از خوشمز‌گی و تازه بودن این محصولات برای مشتریان ایرانی سخن می‌گویند.  دستفروشان مترو مشتریانی را به سمت مصرف این محصولات ترکیه‌ای تشویق می‌کنند...
9 سال پیش
تخفیف بدهیم یا نه؟
هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال، شرکت‌های زیادی از استراتژی‌های مختلف بازاریابی همانند تخفیف استفاده می‌کنند. همه مشتریان تخفیف را دوست دارند و می‌خواهند از آن استفاده کنند.در سراسر دنیا شرکت‌ها قبل از تعطیلات اقدام به ارائه تخفیفات چشمگیر می‌کنند. ارائه تخفیف استراتژی خوبی است و سبب تشویق مشتری به خرید می‌شود، اما د...
9 سال پیش
بازاریابی خشکشویی با توزیع تراکت‌ های خلاقانه
برای شرکت‌های ایرانی، افزایش فروش محصولات از تمام فاکتورهای دیگر پراهمیت‌تر است. از این رو معمولا آنها در پی یافتن شیوه‌های بازاریابی ماندگاری که از طریق آن سال‌ها بتوانند محصولات خود را به بازار عرضه کنند، نیستند. بالا بردن آگاهی از برند، وفادار کردن مشتریان، جذب اعتماد مشتریان و... از جمله مواردی‌ است که جز تعدا...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالووربلیط هواپیما خارجیقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکتونی آدیداستبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیپرداخت فطریهآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه