چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریاب ها در طول شیوع ویروس کرونا تجربه فعالیت در شرایط کاملا دیجیتال را کسب کرده اند. بدون تردید این نکته برای اغلب افراد شاغل تجربه ای مشترک محسوب می شود، اما در حوزه بازاریابی دارای اهمیت بیشتری است. حجم تقاضا برای طراحی کمپین های بازاریابی در طول بحران کرونا کاهش قابل توجهی پیدا کرد. این امر به ویژه در ماه های ابتدایی شیوع ویروس موردنظر به طور عینی قابل مشاهده بود. اکنون با توجه به نیاز کسب و کارها برای بازگشایی وضعیت بازاریاب ها و صنعت بازاریابی تا حدودی بهتر شده است.

استراتژی دیجیتال بازاریابی دوران پساکرونا

دستاورد اصلی فعالیت دیجیتال در طول دوران کرونا برای صنعت بازاریابی خلاقیت و نوآوری بیشتر بود. اکنون تیم های بازاریابی توانایی همکاری حتی در فاصله های مکانی قابل توجه را نیز دارند. این نکته تا پیش از شیوع ویروس کرونا چندان مدنظر کسب و کارها نبود. به همین خاطر شرایط بحران کرونا فرصت مناسبی در اختیار تیم های بازاریابی قرار داد. اکنون فعالیت دیجیتال توسعه بسیار زیادی میان تیم های بازاریابی پیدا کرده است. برخی از شرکت ها حتی قصد ادامه فرآیند فعالیت آنلاین اعضای بخش بازاریابی در دوران پساکرونا را نیز دارند.

نکته مهم دیگر در مورد تاثیر تعطیلی کسب و کارها در دوران شیوع کرونا توجه بیشتر به فضای آنلاین است. بسیاری از برندها علی رغم سرمایه‏ گذاری در بخش بازاریابی دیجیتال همچنان به حوزه سنتی بازاریابی نیز توجه داشتند. با این حال اکنون وضعیت به طور کامل فرق کرده است. بسیاری از شرکت ها دیگر توجه چندانی به حوزه های سنتی بازاریابی ندارند. این امر به معنای ضرورت جهت ‏گیری هرچه بیشتر بازاریاب ها به سوی طراحی کمپین های آنلاین است. تقویت مهارت کار با ابزارهای آنلاین برای بازاریاب ها و به طور کلی اهالی کسب و کار ضروری به نظر می رسد.

مطلب مرتبط: بازاریابی دیجیتال و ضرورت تجدید نظر در دوران کرونا

ما در موسسه The Drum بر روی اهمیت برگزاری وبینار برای هم ‎اندیشی در حوزه بازاریابی تاکید داریم. بسیاری از تیم های بازاریابی در طول ماه های گذشته از طریق برگزاری وبینار اقدام به تعامل با یکدیگر کرده اند. آینده حوزه بازاریابی در ادامه شرایط کنونی بستگی به توانایی برندها برای تعامل و مشارکت در وبینارها دارد. بدون تردید بحران کرونا تغییرات قابل توجهی در حوزه بازاریایی و به طور کلی کسب و کار ایجاد کرده است. یکی از نکات مهم در این میان یادگیری نکات تازه حوزه بازاریابی است. ما در موسسه The Drum قصد برگزاری دوره های وبینار برای بررسی تغییرات مورد بحث را داریم. توصیه اساسی ما برای بازاریاب ها و مدیران کسب و کار تلاش برای حضور در کلاس های آنلاین مشابه برای به روز رسانی اطلاعات شان است.

منبع : thedrum
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TinX48ZR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه