جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

اصول موفقیت تبلیغات در سال 2020

4 سال پیش ( 1398/11/6 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : لکسی لو   پدیدآورنده : موفقیت  

همواره روزهای آغازین سال جدید، زمانی ایده ال برای شروع اقدامات مهم محسوب می شود. با نگاهی به بازار فعلی متوجه این امر خواهید شد که فاصله بین کیفیت محصولات بسیار کم شده است. تحت این شرایط تبلیغات از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار شده است. در همین راستا به بررسی هشت اقدامی که می تواند نتیجه ای فراتر از حد تصور شما را داشته باشد، خواهیم پرداخت.

1-رسانه های اجتماعی را برگ برنده بدانید

اصول موفقیت تبلیغات در سال 2020

در حال حاضر میلیاردها کاربر از سرتاسر جهان در شبکه های اجتماعی حضور داشته و گوشی تلفن همراه به یکی از لوازم ضروری افراد تبدیل شده است. تحت این شرایط عدم فعالیت شما به معنای خودکشی خواهد بود، با این حال صرفا حضور در شبکه ها کافی نبوده و لازم است تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید. فراموش نکنید که افراد تنها صفحاتی را دنبال می کنند که یا در کار خود بهترین هستند و یا یک نوآوری جذاب را ارائه می دهند. همچنین بهتر است تا در تمامی شبکه ها حضور داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا شانس دیده شدن شما افزایش پیدا کند. در نهایت توجه کنید که هیچ الزامی وجود ندارد که صرفا یک نفر مدیریت صفحه را برعهده داشته باشد.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره تبلیغات

2-برند شخصی ایجاد کنید

بسیاری از افراد تصور می کنند که برندسازی صرفا برای شرکت است، با این حال شما باید در تلاش برای ایجاد برندی شخصی نیز باشید. این امر باعث خواهد شد تا شما نیز به عنوان فردی شناخته شده در جامعه حضور پیدا کنید. بدون شک با این اقدام محدوده فعالیت های شما افزایش پیدا خواهد کرد. درواقع بسیاری از افراد تنها به واسطه برند شخصی، موفقیت های بسیاری را به دست آورده اند. همچنین این امر که بازنگری ای را بر روی وضعیت برند خود داشته باشید، باعث می شود تا نسبت به اقدامات ضروری، آگاهی پیدا کنید.

3-از تایپوگرافی استفاده کنید

هنر حروف نگاری در اصطلاح تایپوگرافی معرفی می شود. این امر باعث خواهد شد تا با ایجاد جذابیت بصری، مطلب شما بهتر و برای مدت بیشتری دیده شود. استفاده از این تکنیک خصوصا در تبلیغات می تواند تاثیر اقدام را افزایش دهد. برای مثال یکی از روش ها این است که متن را به صورت سه بعدی درآورده و با این اقدام تضادی با زمینه ایجاد خواهد شد. برای انتخاب بهترین طرح، بهتر است تا نمونه های زیادی را مشاهده کنید.

4-نظم کاری داشته باشید

این نظم کمک خواهد کرد تا مخاطب بتواند با روند کار شما ارتباط لازم را برقرار کرده و نتیجه بهتری را به دست آورید. با استفاده از برنامه هایی نظیر Hootsuite شما قادر خواهید بود تا با مشاهده تحلیل ها، بهترین زمان برای انتشار یک تبلیغ را پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید که بهترین نوع تبلیغ تولید محتواهای آموزنده و ارزشمند محسوب می شود.

5-تبلیغات چاپی را تموم شده تلقی نکنید

با ظهور اینترنت برخی تصور می کنند که دیگر تبلیغات چاپی تاثیر لازم را نخواهد داشت. با این حال نتایج خلاف این امر را به اثبات می رساند. به همین خاطر ضروری است تا بار دیگر از انواع این نوع تبلیغ استفاده داشته باشید. درواقع اهمیت یافتن یک موضوع، به معنای کنار گذاشتن موارد دیگر نیست.

6-در بین جامعه حضور داشته باشید

این امر که به صورت مستقیم با افراد ارتباط برقرار کنید، یکی از روش های بسیار موثر و قوی در زمینه تبلیغات محسوب می شود. برای این موضوع توصیه می شود تا در بین جامعه هدف حضور پیدا کرده و در تلاش برای ایجاد یک ارتباط قوی باشید. برای مثال بسیاری از برندها از تیم های ورزشی مدارس حمایت می کنند. علت این امر به این خاطر است که فرزندان در مرکز توجه خانواده قرار داشته و بدون شک شما در معرض دید افراد بسیاری قرار خواهید گرفت. این امر در حالی است که اقدام شما کاملا مقرون به صرفه بوده و بار مالی خاصی را به همراه نخواهد داشت.

7-omnichannel را مورد توجه قرار دهید

این روش، پیچیده ترین اقدام بازاریابی محسوب شده و برطبق آن برندها از روش های گوناگون برای تبلیغات استفاده می کنند. درواقع این امر درست نقطه مقابل روش Single Channel است که در آن تنها بر روی یک کانال تمرکز دارید. گستردگی و پیچیدگی آن باعث می شود تا نیاز به دقت و انجام اقدامات بیشتری وجود داشته باشد. به همین خاطر ضروری است تا دقت عمل لازم را داشته باشید.

مطلب مرتبط: روش های تبلیغات رایج در دنیای امروز

8-با شرایط سازگار شوید

در نهایت مهم ترین راز موفقیت شما این است که قدرت سازگاری با شرایط خود را داشته باشید. درواقع کار در هر منطقه ای خصوصیات و شرایط خاص خود را داشته و اگر از این قدرت برخوردار نباشید، بدون شک رشد قابل توجهی را به دست نخواهید آورد.

در آخر فراموش نکنید که اگرچه اقدامات معرفی شده ممکن است ساده به نظر برسد، با این حال پس از انجام دادن آنها متوجه تاثیر عمیق هر یک خواهید شد.

منبع : business2community
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Amc60uHU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه