شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

3 سال پیش ( 1399/9/29 )
نویسنده : مادلین برگ   مترجم : امیر آل علی  

با نزدیك شدن به روزهای پایانی سال 2020، افراد مختلف از سراسر جهان در انتظار فهرست پردرآمدترین ها از سوی سایت فوربس هستند. به مانند سنت هر ساله، در ادامه نگاهی به آنها در صنعت سینما، خواهیم داشت. درواقع امسال علی رغم شیوع ویروس كرونا، تغییر چندانی در دستمزد بازیگران رخ نداده ولی نكته جالب، كاهش شدید تعداد نمایندگان سینمای بالیوود به یك نفر است. نكته‎ ای كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه در این فهرست صرفا فعالیت افراد در صنعت سینما ملاك قرار گرفته شده و در كسب این آمار، بدون شك فعالیت در عرصه تبلیغات نیز تاثیرگذار بوده است، با این حال از ذكر آنها خودداری شده است. به همین خاطر مبالغ را نباید صرفا دستمزد آنها تلقی نمایید.

1-دواین جانسون 

درآمد: 87.5 میلیون دلار

سن: 48 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

به نظر می‎ رسد كه باید به حضور قهرمان سابق مسابقات كشتی كج در فهرست پردرآمدترین بازیگر سال، عادت كنیم. وی درست به مانند سال گذشته موفق شده است تا با اختلاف بالا، جایگاه نخست را به دست آورد  این بازیگر به عنوان مجری برنامه پرطرفدار The titan games ، با بازی در سه فیلم كه در سال آینده نمایش داده خواهند شد، درآمد بسیار خوبی را داشته است. فهرست این فیلم ها شامل: Fast and Furious 9، Jungle Cruise، Suicide Squad 2، Black Adam 2021 است. فیزیك بدنی فوق‎ العاده او باعث شده است تا بازی در نقش‎ های مختلف، برای او امكان ‎پذیر شود كه اكثر آنها در ژانر اكشن است. 

2-رایان رینولذر

درآمد: 71.5 میلیون دلار

سن: 44 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

این بازیگر به واسطه توانایی در ایفای نقش ‎های كمدی، انتخاب اول بسیاری از كارگردان‎ ها برای فیلم های خود محسوب می‎ شود. در كنار این مسئله وی با بازی در چند فیلم اكشن، توانایی ایفای نقش‎ های مختلف را به اثبات رسانده است. وی امسال در چند فیلم به نام‎ های Free Guy، The Hitman's Wife's Bodyguard، Red Notice حضور داشته و در سری دوم انیمیشن محبوب The Croods ایفای نقش كرده است. 

3-مارك والبرگ 

درآمد: 58 میلیون دلار

سن: 49 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

وی امسال انواع فعالیت‎ ها از بازی در فیلم های اكشن، تا درام و حتی دوبلوری انیمیشن را داشته است. به همین خاطر با توجه به فعالیت‎ های متنوع وی، حضور در جایگاه سوم ابدا تعجب ‎برانگیز نیست. وی امسال در فیلم Spenser Confidential، Joe Bell، Infinite ، Uncharted ایفای نقش كرده و در انیمیشن Scoob! یكی از اعضای تیم دوبله محسوب می ‎شود. 

4-بن افلك 

درآمد: 55 میلیون دلار

سن: 48 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

این بازیگر كه در چند سال اخیر چندین پروژه كارگردانی موفق را نیز داشته است، امسال كار خود را با فیلم تحسین شده The Way Back آغاز كرده و در چند اثر دیگر به نام‎ه ای The Last Thing He Wanted، Deep Water، The Last Duel حضور داشته است. 

5-وین دیزل 

درآمد: 54 میلیون دلار

سن: 53 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

این امر كه بازیگر اول سری فیلم‎ های بسیار محبوب سریع و خشن باشید، خود دلیل كافی برای قرار گرفتن در فهرست 10 بازیگر پردرآمد سال خواهد بود. وی علی رغم بازی در سری 9 این مجموعه، در قسمت دوم فیلم آواتار و فیلم دیگری به نام Bloodshot حضور پیدا كرده است. 

مطلب مرتبط: پردرآمدترین های هالیوود؛ از بازیگر تا دستیار شخصی

6-اكشلی كومار

درآمد: 48.5 میلیون دلار

سن: 53 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

تنها نماینده سینمای هند امسال تنها با بازی در 4 فیلم صنعت سینمای كشور خود، موفق شده است تا جایگاه ششم فهرست امسال را به دست آورد. از نكات قابل توجه این است كه در 5 سال گذشته، وی یكی از نمایندگان اصلی فهرست فوربس بوده است. فیلم های وی در سال 2020 شامل: Laxmmi Bomb، Sooryavanshi، Bachchan Pandey، Bell Bottom است.

7-لین منوئل میراندا 

درآمد: 45.5 میلیون دلار

سن: 40 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

حضور در نمایشنامه موزیكالی كه با جوایز بسیاری همراه بوده، خود باعث شده است تا نام وی به عنوان شگفتی امسال باشد. وی در نمایشنامه ‎ای براساس زندگینامه یكی از موسسان آمریكا به نام الكساندر همیلتون بازی كرده است. وی همچنین در فیلم In the Heights نیز بازی كرده است كه در سال آینده به نمایش درآورده شد. 

8-ویل اسمیت 

درآمد: 44.5 میلیون دلار

سن: 52 سال

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

برای این بازیگر با سابقه بالا، بازی در فیلم پرفروش Bad Boys for Life، Charm City Kings، Life in a Year، King Richard دلیل قرار گرفتن در این جایگاه است. 

9-آدام سندلر

درآمد: 41 میلیون دلار

سن: 54 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

وی چندین سال است كه عنوان پردرآمدترین كمدین جهان را به دست می ‎آورد، با این حال وی امسال به مراتب كم كارتر بوده و تنها در دو فیلم The Wrong Missy و Hubie Halloween ایفای نقش كرده است. 

10-جك چان 

درآمد: 40 میلیون دلار

سن: 66 سال 

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال 2020

تصور فهرست 10 بازیگر پردرآمد بدون ستاره تمام نشدنی اهل كشور چین، به امری محال تبدیل شده است. وی اگرچه امسال 66 ساله شده است و ركورددار تعداد بازی در فیلم های سینمایی محسوب می ‎شود، با این حال به نظر می ‎رسد كه وی قصد ندارد تا آمار خود را كاهش دهد. وی امسال تنها در فیلم Vanguard بازی كرده و به عنوان دوبلور در انیمیشن Wish Dragon بوده است. همین امر باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران، امسال را پایان حضور چندین ساله وی در فهرست 10 بازیگر پردرآمد سال بدانند. 

منبع : forbes
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gHXiXfs8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه