سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز


هالیوود جای فریبنده ای است. از بیرون که به آن نگاه کنید، فکر می کنید هر کسی که در آن فضا است، پول پارو می کند. اما حقیقت این است که هالیوود هم مثل همه جا پردرآمد و کم درآمد دارد. 

به تازگی هالیوود ریپورتر گزارشی درباره پردرآمدترین های سال 2016 هالیوود در رشته ها و زمینه های گوناگون منتشر کرده است. این گزارش از پردرآمدترین بازیگر تا پردرآمدترین دستیار شخصی را شامل می شود.

پردرآمدترین های هالیوود؛ از بازیگر تا دستیار شخصیبازیگر: دواین جانسون

دواین جانسون ملقب به The Rock، بازیگر مطرح هالیوود است که سال جاری میلادی 19 میلیون دلار درآمد دارد. او بابت حضور در پروژه «جومانجی» به این درآمد بالا می رسد.

کارگردان: کریستوفر نولان

نولان مشهور امسال 20 میلیون دلار درآمد دارد. او فیلم دونکرک را در سال جاری کارگردانی می کند. این فیلم قرار است سال 2017 پخش شود. آقای نولان 20 درصد درآمد خالص حاصل از فروش بلیت این فیلم را هم خواهد داشت.

تهیه کننده: اسکات رودین

این تهیه کننده آمریکایی تا پایان امسال 2/5 میلیون دلار درآمد خواهد داشت. درصدی از فروش فیلم هایی که تهیه کنندگی آنها را به عهده داشته نیز به او می رسد.

ستاره های تلویزیونی: جانی گالکی و جیم پارسونز

درآمد این ستاره های تلویزیونی بابت هر اپیزود از تئوری بینگ بنگ شبکه CBS هرکدام یک میلیون دلار است. آنها در سال 2016 پروژه بیگ بنگ یا انفجار بزرگ را دارند.

ستاره دیجیتال: فلیکس جلبرگ (PewDiePie)

این کمدین سوئدی امسال 15میلیون دلار درآمد دارد. او برنامه های کمدی اش را در وب منتشر می کند و امسال پروژه Scare PewDiePie را در کانال شخصی خود در یوتیوب برای علاقه مندان قرار داده است.

فیلمنامه نویس: سیمون کینبرگ

کینبرگ امسال 8 میلیون دلار درآمد ثابت دارد و برای هر بار بازنویسی فیلمنامه هم هفته ای 350 هزار دلار می گیرد. پروژه امسال او «مردان ایکس: آخرالزمان»
است.

مجری برنامه های هالیوودی: مت لائر

او امسال پروژه Today Show را روی آنتن دارد و درآمد 25 میلیون دلاری از این راه به دست می آورد.

مدیر استودیو: استیسی اسنایدر

خانم اسنایدر اکنون یکی از مدیران ارشد استودیوی معروف فیلم سازی

20th Century Fox است. برآورد شده که او امسال 5 میلیون دلار درآمد دارد. این درآمد پایه او و سایر همتایانش در استودیوهای دیگر است. پاداش، سهام و درآمدهای اینچنینی ممکن است درآمد آنها را تا سه برابر این عدد هم افزایش دهد. البته این افزایش تاحدی به عملکرد گیشه هم بستگی دارد.

مدیرعامل: لزلی مونوس

او که مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع فیلم Films CBS است، امسال 8/56میلیون دلار درآمد دارد. شرکت او توانایی تولید سالانه چهار تا شش فیلم با بودجه 50 میلیون دلاری را دارد.

شو رانر: وینس گیلیگان

شو رانر کسی است که بیشترین تاثیر را روی کیفیت یک برنامه می گذارد. این فرد مسئول بازبینی فیلمنامه، نظارت بر تولید و کارهایی مثل این است. در هالیوود وینس گیلیگان با 50 هزار دلار درآمد برای هر اپیزود پردرآمدترین شو رانر است. او امسال پروژه Better Call Saul را دارد.

همچنین در هالیوود پردرآمدترین انیماتور سالی 105 هزار دلار، پردرآمدترین دستیار شخصی سالی 30 هزار دلار و پردرآمدترین چهره پرداز سالی 79 هزار و 500 دلار یا به عبارتی ساعتی بیش از 46دلار درآمد دارد.

منبع : businessinsider
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R2fGjD8w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه