سه شنبه, 18 شهریور 1399 - 10:00

اوبر ایت (Uber Eat) سامانه سفارش آنلاین غذا و تحویل آن است. این سامانه به عنوان بخشی از کسب و کار اوبر در سال‏ های اخیر موفقیت قابل توجهی کسب کرده است. مدیران ارشد این شرکت در تازه ‎ترین اقدام‎ شان از تبلیغات درون برنامه‎ ای در پلتفرم اوبر ایت رونمایی کرده‎ اند. بر این اساس رستوران‎ های مختلف امکان نمایش تبلیغاتی منوی ‎شان را دارند. افزایش دامنه مشتریان اوبر ایت در سال جاری نقش مهمی در جهت ‎گیری تازه اوبر ایت داشته است.

اوبر ایت در نمایش محتوای تبلیغاتی رستوران ‎ها از شیوه رایج CPC (پرداخت در ازای هر کلیک) استفاده می‎ کند. بر این اساس رستوران‎ ها فقط در صورت کلیک کاربران بر روی محتوای تبلیغاتی ‎شان هزینه موردنظر را پرداخت خواهند کرد. مزیت اصلی این امر ترغیب شمار هرچه بیشتری از رستوران ‎ها، حتی با بودجه‎ های اندک، برای بازاریابی در اوبر ایت است.

رونمایی اوبر ایت تبلیغات درون برنامه

امکان شخصی‎ سازی محتوای تبلیغاتی در طول چند سال اخیر موجب هدفمندی در نمایش تبلیغات و کاهش هزینه برندها شده است. اوبر ایت در این زمینه نیز از آخرین فناوری‎ های موجود در بازار استفاده کرده است با این حساب خبری از ایجاد مزاحمت برای کاربران با محتوای تبلیغاتی بیش از اندازه یا غیرمرتبط با سلیقه ‎شان نخواهد بود.

اوبر ایت در راستای حمایت از رستوران ‎ها در شرایط دشوار شیوع کرونا اقدام به اختصاص اعتبار 25 میلیون دلاری به رستوران ‎های کوچک و میان رده کرده است. بر این اساس چنین رستوران ‎هایی در مجموعه تا 25 میلیون دلار امکان تبلیغات رایگان در پلتفرم این برند را خواهند داشت. نکته مهم درخصوص اقدام کنونی اوبر ایت توجه به تعاملش با رستوران‎ ها در نقاط مختلف است. کمک به فعالیت هرچه بهتر رستوران‎ ها در شرایط کنونی در چشم ‎اندازی وسیع موجب رونق دوباره کسب و کار اوبر ایت نیز خواهد شد. اگرچه اعتبار فعلی اوبر ایت برای رستوران‎ ها جذاب به نظر می ‎رسد، اما به احتمال زیادی این اعتبار پایان همراهی اوبر با رستوران‎ ها نیست. با این حساب باید منتظر ارائه اعتبار و همکاری‎ های نزدیک ‎تر اوبر ایت با رستوران‎ های دیگر نیز باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید